Okány Község Képviselő-testületének 2/2018. (II. 1.) önkormányzati rendelete

a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2018. 02. 02- 2019. 01. 02

Okány Község Önkormányzat Képviselő-testületének

2/2018. (II. 1.) önkormányzati rendelete

a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről[1]


Okány Község Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:



1. § A rendelet hatálya kiterjed az Okányi Közös Önkormányzati Hivatal okányi székhelyén (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra (a továbbiakban: munkavállalók).


2. § (1) A Képviselő-testület a Hivatal munkarendjében

a) 2018. március 10-én (1 munkanap),

b) 2018. április 21-én (1 munkanap),

c) 2018. év augusztus 13-ától 2018. augusztus 17-éig (5 munkanap),

d) 2018. október 13-án (1 munkanap),

e) 2018. november 10-én (1 munkanap),

f) 2018. december 1-jén (1 munkanap),

g) 2018. december 15-én (1 munkanap),

h) 2018. december 27-étől 2019. január 2-áig (3 munkanap)

igazgatási szünetet rendel el.


(2) Az igazgatási szünet idejére a munkavállalók részére rendes szabadságot kell kiadni.


(3) Önkormányzati érdekből, alaposan indokolt esetben – amennyiben a feladatellátás más módon nem megoldható – az (1)–(2) bekezdésében meghatározott időszakokban a jegyző egyedileg írásban engedélyezhet munkavégzést a Hivatal munkavállalói részére. Ilyen esetben az érintett munkavállaló részére más időpontban biztosítani kell a szabadság kiadását.


3. § (1) Az igazgatási szünet tartama alatt a Hivatal zárva tart és az ügyintézés – kizárólag a halaszthatatlan anyakönyvi igazgatási ügyek kivételével - szünetel.


(2) Az igazgatási szünetről Okány Község honlapján, valamint a Hivatal hirdetőtábláin hirdetményt kell közzétenni a 2. § (1) bekezdésében foglalt időpontokat 15 nappal megelőzően.


(3) Kizárólag a halaszthatatlan anyakönyvi igazgatási ügyek intézése érdekében a Hivatal erre kijelölt köztisztviselője keddi, szerdai és csütörtöki munkanapokon 9.00 és 12.00 óra között telefonügyeletet tart. Az ügyeleti telefonszámot és az ügyeleti időpontokat Okány Község honlapján, valamint a Hivatal hirdetőtábláin közzé kell tenni.


(4) A (2)-(3) bekezdésben foglaltak végrehajtásáról és a kapcsolódó intézkedések megtételéről a jegyző gondoskodik.


4. § E rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba és 2019. január 3-án hatályát veszti.


                

                                    Szívós László                                                           dr. Zakariás János

                                     polgármester                                                                       jegyző


[1]

A rendelet Okány Község Önkormányzatának Képviselő-testülete 2018. január hó 31. napján megtartott ülésén fogadta el.