Okány Község Képviselő-testületének 5/2019(III.29.) önkormányzati rendelete
a 2019. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2019. 03. 30- 2020. 01. 02Okány Község Képviselő-testületének 5/2019(III.29.) önkormányzati rendelete
a 2019. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2019-03-30-tól 2020-01-03-ig
Okány Község Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya kiterjed az Okányi Közös Önkormányzati Hivatal okányi székhelyén (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra (a továbbiakban: munkavállalók).
2. § (1) A Képviselő-testület a Hivatal munkarendjében
a) 2019. augusztus 10-én (1 munkanap),
b) 2019. év augusztus 21-étől 2018. augusztus 27-éig (5 munkanap),
c) 2019. december 7-én (1 munkanap),
d) 2019. december 14-én (1 munkanap),
e) 2019. december 23-án ( 1 munkanap),
f) 2019. december 30-ától 2020. január 2-áig (3 munkanap)
igazgatási szünetet rendel el.
(2) Az igazgatási szünet idejére a munkavállalók részére rendes szabadságot kell kiadni.
(3) Önkormányzati érdekből, alaposan indokolt esetben – amennyiben a feladatellátás más módon nem megoldható – az (1)–(2) bekezdésében meghatározott időszakokban a jegyző egyedileg írásban engedélyezhet munkavégzést a Hivatal munkavállalói részére. Ilyen esetben az érintett munkavállaló részére más időpontban biztosítani kell a szabadság kiadását.
3. § (1) Az igazgatási szünet tartama alatt a Hivatal zárva tart és az ügyintézés – kizárólag a halaszthatatlan anyakönyvi igazgatási ügyek kivételével - szünetel.
(2) Az igazgatási szünetről Okány Község honlapján, valamint a Hivatal hirdetőtábláin hirdetményt kell közzétenni a 2. § (1) bekezdésében foglalt időpontokat 15 nappal megelőzően.
(3) Kizárólag a halaszthatatlan anyakönyvi igazgatási ügyek intézése érdekében a Hivatal erre kijelölt köztisztviselője keddi, szerdai és csütörtöki munkanapokon 9.00 és 12.00 óra között telefonügyeletet tart. Az ügyeleti telefonszámot és az ügyeleti időpontokat Okány Község honlapján, valamint a Hivatal hirdetőtábláin közzé kell tenni.
(4) A (2)-(3) bekezdésben foglaltak végrehajtásáról és a kapcsolódó intézkedések megtételéről a jegyző gondoskodik.
4. § E rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba és 2020. január 3-án hatályát veszti.