Gádoros Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének 22/2023. (XII. 15.) önkormányzati rendelete

2024. évi igazgatási szünet elrendeléséről, a 2024. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről

Hatályos: 2024. 01. 01- 2024. 12. 30

Gádoros Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének 22/2023. (XII. 15.) önkormányzati rendelete

2024. évi igazgatási szünet elrendeléséről, a 2024. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről

2024.01.01.

Gádoros Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva, a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. §-ban kapott felhatalmazás alapján, figyelemmel a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenő idejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. § (1) bekezdésben foglaltakra a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya kiterjed a Gádorosi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott köztisztviselőire és munkavállalóira.

2. § (1) A Hivatal 2024. évi munkarendjében a nyári igazgatási szünet 2024. július 22. napjától 2024. augusztus 19. napjáig tart.

(2) A Hivatal 2024. évi munkarendjében a téli igazgatási szünet 2024. december 16. napjától 2024. december 31. napjáig tart.

(3) A Hivatal köztisztviselői számára a Közszolgálati Tisztviselők Napja alkalmából 2024. július 1. munkaszüneti nap.

3. § Az igazgatási szünet ideje alatt a Hivatal köztisztviselői részére rendes szabadságot kell kiadni oly módon, hogy a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart.

4. § A lakosságot az igazgatási szünet elrendeléséről, annak kezdő időpontjáról helyben szokásos módon tájékoztatni kell.

5. § Ez a rendelet 2024. január 1-jén lép hatályba, és 2024. december 31-én hatályát veszti.