Gádoros Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2023. (II. 22.) önkormányzati rendelete

2023. évi igazgatási szünet elrendeléséről, a 2023. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről

Hatályos: 2023. 02. 23- 2024. 01. 05

Gádoros Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2023. (II. 22.) önkormányzati rendelete

2023. évi igazgatási szünet elrendeléséről, a 2023. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről

2023.02.23.

Gádoros Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva, a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. §-ban kapott felhatalmazás alapján, figyelemmel a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenő idejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. § (1) bekezdésben foglaltakra a következőket rendeli el:

1. § E rendelet hatálya kiterjed a Gádorosi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott köztisztviselőire és munkavállalóira.

2. § (1) A Hivatal 2023. évi munkarendjében a nyári igazgatási szünet 2023. július 17. (hétfő) napjától 2023. augusztus 18. (péntek) napjáig tart.

(2) A Hivatal 2023. évi munkarendjében a téli igazgatási szünet 2023. december 18. (hétfő) napjától 2024. január 05. (péntek) napjáig tart.

3. § Az igazgatási szünet ideje alatt a Hivatal köztisztviselői részére rendes szabadságot kell kiadni oly módon, hogy a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart.

4. § A lakosságot az igazgatási szünet elrendeléséről, annak kezdő időpontjáról helyben szokásos módon tájékoztatni kell.

5. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2024. január 6-án hatályát veszti.