Kardoskút Község Önkormányzat Képviselő-testületének 3/2018 (II.26.) önkormányzati rendelete

a 2018. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2018. 06. 01- 2019. 01. 09

Kardoskút Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


1. §


A rendelet hatálya kiterjed a Csanádapáca Közös Önkormányzati Hivatalnál (továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre és munkavállalókra.


2. §


A Hivatal 2018. évi munkarendjében a nyári igazgatási szünet:


a) 2018. június 14. (csütörtök) naptól 2018. június 22. (péntek) napig tart.


b) 2018. augusztus 13. (kedd) naptól 2018. augusztus 17. (péntek) napig tart.



3. §


A Hivatal 2018. évi munkarendjében a téli igazgatási szünet:


2019. január 2. (szerda) napjától 2019. január 4. (péntek) napjáig tart.



4. §


Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalban az ügyfélfogadás az alábbiak szerint történik:


(1) A nyári igazgatási szünetben 2018. június 20-án (szerda) és augusztus 15-én (szerda) 9.00 órától 12.00 óráig a hagyatéki és az anyakönyvi ügyintézés teljes körűen történik.


(2)  A téli igazgatási szünetben 2019. január 2-án (szerda) 9.00 órától 12.00 óráig a hagyatéki és az anyakönyvi ügyintézés teljes körűen történik.



Záró rendelkezések



5. §


(1) Jelen rendelet 2018.06.01-én lép hatályba.


(2) Jelen rendelet 2019.01.10-én napján hatályát veszti.



Kardoskút, 2018.02.22.