Kardoskút Község Önkormányzat Képviselő-testületének 3/2021. (IV. 12.) önkormányzati rendelete
az anyakönyvi események helyi szabályozásáról szóló 17/2017. (VII.5.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2021. 04. 13- 2021. 04. 13Kardoskút Község Önkormányzat Képviselő-testületének 3/2021. (IV. 12.) önkormányzati rendelete
az anyakönyvi események helyi szabályozásáról szóló 17/2017. (VII.5.) önkormányzati rendelet módosításáról
Kardoskút Község Önkormányzatának Polgármestere a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021.(I.29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében foglaltak alapján, a képviselő-testület hatáskörében eljárva, az anyakönyvi eljárásról szóló 2010. évi I. törvény 96. § a) és b) kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § Az anyakönyvi események helyi szabályozásáról szóló Kardoskút Község Önkormányzat Képviselő-testületének 17/2017 (VII.5.) önkormányzati rendelete 2. § (1) és (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(1) Hivatali helyiségen kívüli anyakönyvi eseményt, családi eseményt hivatali munkaidőben, valamint a (2) bekezdésben foglaltaknak megfelelően hivatali munkaidőn túl pénteken és szombaton lehet lebonyolítani. Az anyakönyvvezető hivatali helyisége az Önkormányzat 5945 Kardoskút, Március 15. tér 3. szám alatti tanácsterme.
(2) Hivatali munkaidőn túl hivatali helyiségben és hivatali helyiségen kívül anyakönyvi eseményt, családi eseményt pénteken 13.30 és 19 óra között, szombaton 9 és 19 óra között lehet lebonyolítani.”
2. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és a hatályba lépését követő napon hatályát veszti.