Encs Önkormányzat Képviselő-testületének 12/2005. (X.18.) önkormányzati rendelete
a közigazgatási hatósági ügyek elektronikus ügyintézéséről
Hatályos: 2009. 10. 13- 2018. 02. 19Encs Önkormányzat Képviselő-testületének 12/2005. (X.18.) önkormányzati rendelete
a közigazgatási hatósági ügyek elektronikus ügyintézéséről
2009-10-13-tól 2018-02-20-ig
Encs város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény 28/B. § (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján az önkormányzati közigazgatási hatósági ügyek elektronikus úton való intézése vonatkozásában az alábbi rendeletet alkotja:[1]
1. §[2]
E rendeletet Encs város közigazgatási területén az önkormányzati hatóságnak minősülő szervek, személyek előtt folyó önkormányzati hatósági eljárás során kell alkalmazni.
2. §[3]
A képviselő-testület önkormányzati hatósági ügyekben – magasabb szintű jogszabály eltérő rendelkezése hiányában, illetve az okmányirodai ügyintézés kivételével – az elektronikus ügyintézést, ezen ügyekben eljárási cselekmények elektronikus úton való gyakorlását – a megfelelő technikai felszereltség hiányában - nem teszi lehetővé.
3. §
E rendelet 2005. november 1-én lép hatályba.
A rendelet kihirdetéséről a jegyző gondoskodik.