Tiszakeszi Önkormányzat Képviselő-testületének 4/2016.(II.15.) önkormányzati rendelete

a 2016. évi igazgatási szünet elrendeléséről, valamint a 2016. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről

Hatályos: 2016. 02. 16- 2017. 01. 01

Tiszakeszi Községi Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye, a helyi önkormányzatok alcím 32. cikk (1) a) pontjában foglalt jogkörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a közszolgálati tisztviselők munka-és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőket és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltak és a 18/2015. (VI.29.) NGM rendeletben foglaltak figyelembevételével az alábbi rendeletet alkotja:

  1. §

    A rendelet hatálya


A rendelet hatálya kiterjed a Tiszakeszi Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra. 

2. §

Az igazgatási szünet


(1) A Tiszakeszi Polgármesteri Hivatalban a 2016. évi igazgatási szünet nyári időszakban: 2016. augusztus 8-tól 2015. augusztus 19-ig, téli időszakban: 2016. december 22-től 2017. január 1-ig tart.

(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel. 

3. §


A 2016. évi munkaszüneti napok körüli munkarend átcsoportosítás miatt az ügyfélfogadás a Hivatalban az alábbiak szerint alakul:

a) 2016. március 5. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal ügyelet mellett zárva tart.

b) 2016. október 15. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal ügyelet mellett zárva tart.   


4. §

Záró rendelkezések


(1) E rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba.

(2) E rendelet 2017. január 2-án hatályát veszti. 

Tiszakeszi, 2016. február 2.


Sipos Imre Kruj Tímea

polgármester jegyző