Tiszakeszi Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2017.(II.15.) önkormányzati rendelete

a 2017. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2017. 02. 16- 2018. 01. 01


Tiszakeszi Községi Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye, a helyi önkormányzatok alcím 32. cikk (1) a) pontjában foglalt jogkörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a közszolgálati tisztviselők munka-és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőket és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltak figyelembevételével az alábbi rendeletet alkotja:

  1. 1. §

    A rendelet hatálya


A rendelet hatálya kiterjed a Tiszakeszi Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra. 


    2. §

    Az igazgatási szünet


    (1) A Tiszakeszi Polgármesteri Hivatalban a 2017. évi igazgatási szünet nyári időszakban: 2017. augusztus 7-től 2017. augusztus 18-ig, téli időszakban: 2017. december 27-től 2018. január 1-ig tart.

    (2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel. 

    3. §



    Záró rendelkezések


    (1) E rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba.

    (2) E rendelet 2018. január 2-án hatályát veszti.


      Tiszakeszi, 2017. február 6.


      Sipos Imre Kruj Tímea

      polgármester jegyző