Alacska Község Önkormányzat Képviselő-testületének 17/2013.(XI.5.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól
Hatályos: 2024. 10. 30Alacska Község Önkormányzat Képviselő-testületének 17/2013.(XI.5.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól
Alacska Község Önkormányzat Képviselő-testülete a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. tv. 3. § (1) bekezdés 6. pontjában, 5. § (2) bekezdés b)-c) pontjában, 11. § (16) bekezdésében, 13. § (1) bekezdésében, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. 107. §-ában, 143. § (4) bekezdés i) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
A rendelet hatálya
1. § E rendelet hatálya kiterjed Alacska Község Önkormányzat (továbbiakban önkormányzat) tulajdonában lévő, illetve tulajdonába kerülő:
a) ingó és ingatlan vagyonra,
b) vagyoni értékű jogokra,
a) tagsági jogot megtestesítő értékpapírokra, kárpótlási jegyekre, illetve közhasznú társágban és gazdasági társaságban az önkormányzatot megillető részesedésekre.
Az önkormányzat vagyona
2. § (1) Az önkormányzat kizárólagos tulajdonát képező forgalomképtelen törzsvagyon a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 5. § (3) bekezdésében meghatározott vagyon, amelyek felsorolását az 1. melléklet tartalmazza.
(2) Alacska Község Önkormányzat Képviselő-testülete az önkormányzati vagyonból nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű nemzeti vagyonná vagyonelemet nem minősít.
(3) Az önkormányzati törzsvagyon korlátozottan forgalomképes vagyonelemei:
a) nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 5. § (5) bekezdésében meghatározott vagyon,
b) műemlékek,
c) muzeális gyűjtemények, muzeális emlékek,
amelyek felsorolását az 2. melléklet tartalmazza.
(4) Az önkormányzati üzleti vagyon körébe a forgalomképes vagyonelemek tartoznak.
(5) Ha a vagyontárgy (1),(3) bekezdés szerinti rendeltetési célja megváltozik és a korlátozásának a fenntartása az adott vagyontárgy vonatkozásában a továbbiakban nem indokolt, a Képviselő-testület a vagyontárgy rendeltetési céljának módosításával a forgalomképtelen vagy korlátozottan forgalomképes vagyoni körből határozatával korlátozottan forgalomképesnek vagy forgalomképesnek nyilvánítja, és ennek megfelelően a rendeletet módosítja.
Az önkormányzati vagyon értékének meghatározása
3. § Az önkormányzati vagyon értékesítése esetén az adott vagyonelem forgalmi értékét meg kell állapítani:
a) ingatlan vagyonának értékét 1 évnél nem régebbi forgalmi értékbecslés alapján megállapított értéken,
b) az ingó vagyonának értékét nyilvántartási értéken,
c) értékpapír esetén a piaci érték alapján.
A tulajdonosi jogok gyakorlása
4. § (1) A tulajdonosi jogokat a Képviselő-testület gyakorolja.
(2) A Képviselő-testületet a polgármester képviseli. Az önkormányzat jogi képviseletének biztosításáról a polgármester gondoskodik.
(3) A tulajdonost megillető jognyilatkozatok megtétele – így különösen tulajdonosi hozzájárulás kiadása, építési eljárás kezdeményezése, megállapodáson alapuló szolgalmi jog létesítése, - a polgármester hatáskörébe tartozik.
(4) A (3) bekezdésben foglaltakon kívül a Képviselő-testület egyes tulajdonosi feladat és hatásköreit a polgármesterre ruházhatja át.
A vagyon kezelése, hasznosítása, értékesítése
5. § (1)1
(2) Törvény alapján ingyenes vagyonkezelésbe adott ingatlan vagyon adatait a 3. melléklet tartalmazza.
(3) Törvény alapján ingyenes használatba adott ingatlan vagyon adatait a 3. melléklet tartalmazza.
(4) Alacska Község Önkormányzat szennyvízhálózatának üzemeltetését az Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt. látja el.
(5) A törzsvagyon használati jogát azok az intézmények gyakorolják, amelyek az adott ingatlanban közfeladatot teljesítenek, vagy azok, akiket a Képviselő-testület a használatra egyéb okból feljogosít.
(6) Az önkormányzat tulajdonában álló nemzeti vagyont hasznosítani, tulajdonjogát átruházni versenyeztetés nélkül akkor lehet, ha az önkormányzati vagyontárgy értéke nem éri el:
a) ingó vagyon esetén az 1.000.000-Ft-ot,
b) ingatlan vagyon esetén a 3.000.000- Ft-ot,
c) vagyoni értékű jog esetén az 1.000.000-Ft-ot.
A versenyeztetés nyilvános pályázati eljárás útján valósul meg, amely szabályait a 4. melléklet tartalmazza.
5/A. §2 (1) Az Önkormányzat a tulajdonában lévő törzsvagyon és üzleti vagyon elemeire a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény és a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény szabályai szerint vagyonkezelési szerződéssel létesíthet vagyonkezelői jogot.
(2) A vagyonkezelői jog létesítése akkor indokolt, ha az Önkormányzati közfeladat ellátása költséghatékonyabban végezhető el. A Képviselő-testület a vagyonkezelői jog létesítéséről, az átadott vagyontárgyakról az önkormányzati közfeladat átadásával egy időben dönt.
(3) A vagyonkezelőt megilletik, terhelik a nemzeti vagyonról szóló 2011.évi CXCVI. törvény 11. § (8) bekezdésében és a vagyonkezelési szerződésben meghatározott jogok és kötelezettségek.
5/B. §3 (1) A vagyonkezelői jog létesítésével ingyenesen átadott önkormányzati vagyontárgyak körét a vagyonkezelő által ellátott közfeladathoz szükséges mértékben kell meghatározni. Az ingyenes átengedés feltétele, hogy a vagyonkezelő a közfeladatot az Önkormányzatnál kisebb anyagi ráfordítás mellett látja el.
(2) A vagyonkezelői jog ellenérték fejében történő megszerzése esetén az ellenértéket a vagyonhasznosításból származó várható bevétellel arányos éves összegben kell meghatározni.
5/C. §4 (1) A vagyonkezelő a vagyonkezelésbe adott önkormányzati vagyont vagyonkezelési szerződésben foglaltak szerint használja, használati jogát szerződésszerűen, az elvárható gondossággal e rendelet, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a nemzeti vagyonról szóló 2011.évi CXCVI. törvény szabályaira figyelemmel gyakorolja.
(2) A vagyonkezelő az önkormányzati vagyont érintő beruházást, fejlesztést megelőzően köteles beszerezni az önkormányzat hozzájárulását.
(3) A vagyonkezelés ellenőrzésének keretében a vagyonkezelő köteles évközi beszámolásra, adatszolgáltatásra.
(4) A vagyonkezelő tulajdonosi ellenőrzése a képviselő-testület által elfogadott éves ellenőrzési terv szerint vagy esetileg elrendelt ellenőrzéssel valósul meg.
(5) Az önkormányzat tulajdonosi ellenőrzési feladata a vagyonkezelésbe adott önkormányzati vagyonnal való gazdálkodás vizsgálata, ennek keretében annak vizsgálata, hogy a vagyonkezelő a kezelésében adott vagyont a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011.évi CLXXXIX. törvényben és a vagyonkezelési szerződésben foglaltaknak megfelelően végzi, továbbá feladata az ellenőrzés során feltárt szabálytalanságok megszüntetésére intézkedés kezdeményezése.
Mezőgazdasági ingatlan hasznosítása, értékesítése
6. § (1) Mezőgazdasági ingatlanok hasznosítása elsősorban haszonbérbe adással történhet.
(2) A bérleti díj mértékét a Képviselő-testület állapítja meg.
Záró rendelkezések
7. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
(2) Hatályát veszti az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól szóló 3/2013.(II.15.) önkormányzati rendelet.
1. melléklet5
|
Sor-szám |
Helyrajzi |
Megnevezés |
Utca |
Terület |
|---|---|---|---|---|
|
BELTERÜLET |
||||
|
1. |
11 |
Közterület |
Táncsics |
2079 |
|
2. |
12 |
Közterület |
Táncsics |
892 |
|
3. |
45 |
Közút |
Név nélküli temetői út |
1867 |
|
4. |
46 |
Közút |
Pince felé vezető út |
1342 |
|
5. |
63 |
Közterület |
Dózsa |
669 |
|
6. |
82 |
Közterület |
Dózsa |
6567 |
|
7. |
92 |
Közterület |
Dózsa |
2719 |
|
8. |
104 |
Közút |
Dózsa |
345 |
|
9. |
105 |
Alacska-patak |
4492 |
|
|
10. |
117 |
Csatorna (árok) |
165 |
|
|
11. |
168/2 |
Csatorna (árok) |
54 |
|
|
12. |
168/4 |
Közterület |
Kossuth |
8069 |
|
13. |
169/1 |
Közterület |
Bácskai tér |
2658 |
|
14. |
169/4 |
Autóbusz-pályaudvar |
28 |
|
|
15. |
170/1 |
Közút |
138 |
|
|
16. |
170/2 |
Közterület |
Kossuth |
3248 |
|
17. |
171 |
Közút |
Kossuth |
622 |
|
18. |
218 |
Közterület |
Rákóczi |
1047 |
|
19. |
221 |
Közterület |
Rákóczi |
1565 |
|
20. |
237 |
Közterület |
Rákóczi |
1842 |
|
21. |
239 |
Közút |
Petőfi úttal párhuzamos út |
2338 |
|
22. |
257 |
Közterület |
Petőfi |
1539 |
|
23. |
273/5 |
Út |
Dózsa |
220 |
|
24. |
293/1 |
Közterület |
Névtelen tér |
2686 |
|
25. |
294 |
Közút |
Temetőhöz felvezető út |
712 |
|
26. |
296 |
Temető |
1763 |
|
|
27. |
323 |
Közterület |
Ady |
500 |
|
28. |
348 |
Csatorna |
202 |
|
|
29. |
357 |
Közterület |
Ady |
727 |
|
30. |
360 |
Közút |
Ady |
2690 |
|
31. |
380 |
Közterület |
Ady |
3683 |
|
32. |
391 |
Közút |
Aranyról az Adyra földút |
557 |
|
33. |
399 |
Közút |
Arany |
1665 |
|
34. |
400 |
Közút |
Aranytól a Vörösmarty fölötti (földút) |
435 |
|
35. |
403 |
Csatorna |
414 |
|
|
36. |
422 |
Közút |
Vörösmarty |
5129 |
|
KÜLTERÜLET |
||||
|
37. |
08/1 |
Közút |
3420 |
|
|
38. |
08/2 |
Közút |
9281 |
|
|
39. |
013 |
Közút |
13825 |
|
|
40. |
021/2 |
Közút |
3740 |
|
|
41. |
023 |
Közút |
978 |
|
|
42. |
024 |
Közút |
144 |
|
|
43. |
026 |
Csatorna |
1090 |
|
|
44. |
028 |
Közút |
4751 |
|
|
45. |
036 |
Közút |
622 |
|
|
46. |
037 |
Közút |
1345 |
|
|
47. |
038/2 |
Közút |
9233 |
|
|
48. |
040 |
Csatorna |
144 |
|
|
49. |
048 |
Közút |
3154 |
|
|
50. |
053 |
Közút |
820 |
|
|
51. |
059/2 |
Közút |
399 |
|
|
52. |
072/1 |
Közút |
1298 |
|
|
53. |
072/2 |
Közút |
457 |
|
|
54. |
079 |
Közút |
9609 |
|
|
55. |
081 |
Közút |
2464 |
|
|
56. |
087 |
Közút |
2694 |
|
|
57. |
0100 |
Közút |
12475 |
|
|
58. |
0109 |
Közút |
400 |
|
|
59. |
0117/2 |
Közút |
5133 |
|
|
60. |
0125 |
Közút |
6075 |
|
|
61. |
0142/2 |
Közút |
15494 |
|
|
62. |
0147 |
Közút |
1421 |
|
|
63. |
0149 |
Közút |
3877 |
|
|
64. |
0153 |
Közút |
1247 |
|
|
65. |
0155 |
Közút |
4816 |
|
|
66. |
0158 |
Közút |
363 |
|
|
67. |
0160 |
Közút |
975 |
|
|
68. |
0163 |
Csatorna |
586 |
|
|
69. |
0168 |
Csatorna |
1539 |
|
|
70. |
0170 |
Közút |
3305 |
|
|
71. |
0173 |
Közút |
4097 |
|
|
72. |
0181 |
Út |
Vörösmarty vége |
637 |
|
73. |
0183/1 |
Közút |
1237 |
|
|
74. |
0183/2 |
Közút |
780 |
|
|
75. |
0184 |
Közút |
662 |
|
|
76. |
0188 |
Alacska-patak |
6697 |
|
|
ZÁRTKERT |
||||
|
77. |
1531 |
Közút |
917 |
|
|
78. |
1557 |
Közút |
115 |
|
|
79. |
1562 |
Közút |
615 |
|
|
80. |
1571 |
Közút |
2241 |
|
|
81. |
1718 |
Közút |
1942 |
|
|
82. |
1775 |
Közút |
820 |
|
|
83. |
1785 |
Közút |
507 |
|
|
84. |
1799 |
Közút |
481 |
|
|
85. |
1907 |
Közút |
8531 |
|
|
86. |
1915 |
Közút |
442 |
|
|
87. |
1934 |
Csatorna |
1176 |
|
|
88. |
1977 |
Közút |
1924 |
|
|
89. |
2039 |
Közút |
619 |
|
|
90. |
2053 |
Közút |
561 |
|
|
91. |
2078 |
Közút |
658 |
|
|
92. |
2208 |
Közút |
2719 |
|
|
93. |
2218 |
Közút |
71 |
|
|
94. |
2509 |
Közút |
2273 |
|
|
95. |
2608 |
Közút |
385 |
|
|
96. |
2630 |
Közút |
802 |
|
|
97. |
2655 |
Közút |
126 |
|
|
98. |
2659 |
Közút |
79 |
|
|
99. |
2804 |
Közút |
1007 |
|
|
100. |
2810 |
Közút |
155 |
|
|
101. |
2813 |
Közút |
730 |
|
|
102. |
3031 |
Közút |
547 |
|
|
103. |
3041 |
Közút |
86 |
|
|
104. |
3201 |
Közút |
259 |
|
|
105. |
3231 |
Közút |
40 |
|
|
106. |
3252 |
Közút |
1205 |
|
|
107. |
3458 |
Közút |
1482 |
2. melléklet
|
Helyrajzi |
Megnevezés |
Utca |
Terület |
|---|---|---|---|
|
208/7 |
|||
|
Iskolai épületrész |
Kossuth u.50.sz. |
192,03 |
|
|
Mozgókönyvtári épületrész |
Kossuth u.50.sz. |
90,05 |
|
|
Kultúrterem hozzá tartozó épületrésszel |
Kossuth u.50.sz. |
109,81 |
|
|
Helytörténeti gyűjtemény és elhelyezésére szolgáló épületrész |
Kossuth u.50.sz. |
82,34 |
|
|
Óvoda |
Kossuth u.50/a.sz. |
335,97 |
|
|
16 |
Polgármesteri Hivatal |
Dózsa u.7.sz. |
206,57 |
|
209/1 |
Orvosi rendelő |
Kossuth u.52.sz. |
89,51 |
|
292 |
Ravatalozó |
Temetődomb |
65 |
|
Megnevezés |
Tulajdoni hányad |
|---|---|
|
Szennyvíz csatorna (Alacska közigazgatási területén) |
100 % |
|
Sajószentpéter szennyvíztisztító telep |
7,830 % |
3. melléklet
1. Törvény alapján 2013. január 1-től a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ ingyenes vagyonkezelésbe adott ingatlan adatai:
3779 Alacska, Kossuth u. 50. szám alatti 208/7 hrsz. ingatlan Berentei Általános Iskola Alacska Tagiskola által használt 192,03 m 2 nettó alapterületű ingatlan rész,
3 db terem, 1db tornác, amely nettó alapterülete 164,8 m 2 ,
1db közös használatú vizesblokk, amely nettó alapterülete 27,23 m 2 .
2. Törvény alapján 2013. január 1-től az állam -használati jogot a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal gyakorolja- ingyenes használatába adott ingatlan adatai:
4. melléklet
1. Nyilvános pályázattal kapcsolatos eljárást a hivatal folytatja le a képviselő-testület döntése alapján. A pályázat nyertese az, aki a képviselő-testület döntése alapján a kiírásban foglalt szempontok és az önkormányzat tulajdonosi érdekeinek összességében a legmegfelelőbb ajánlatot tette. A pályázati kiírás jogszerűségi szempontból történő véleményezéséről a jegyző vagy az önkormányzat felkérése (megbízása) alapján szakértő gondoskodik.
2. A nyilvános pályázatot a hivatal hirdetőtábláján minden esetben meg kell hirdetni.
3. A pályázat leadására határnapot kell megjelölni. Az ajánlat benyújtására nyitva álló határidőt úgy kell meghatározni, hogy a felhívás közzétételének napja és a pályázatok benyújtására megjelölt határnap között a pályázók rendelkezésére álló határidő ne legyen kevesebb 5 naptári napnál.
4. A pályázati felhívásnak (ajánlatkérésnek) tartalmaznia kell (valamennyi feltételnek teljesülnie kell):
a) a pályázatot kiíró megnevezését, székhelyét, illetve ha pályázat lebonyolítására megbízás alapján kerül sor, az erre való utalást,
b) a pályázat célját, arra vonatkozó utalást, hogy a pályázó titkosan (a pályázó neve külön zárt borítékban szerepel) vagy név megjelölésével pályázhat,
c) a pályázat tárgyaként az értékesítendő, megvásárlásra kerülő, hasznosítandó vagyon (rész) megnevezését, – szükség szerint – forgalmi értékét és az értékesítéshez szükséges információkat,
d) az értékesítés, vásárlás, hasznosítás, vagyonkezelés szabályait és ezek műszaki, gazdasági, jogi feltételeit,
e) az ajánlatok benyújtásának helyét, módját, idejét, az elbírálás rendjét, az elbírálás módját,
f) az ajánlati kötöttség minimális időtartamát,
g) a pályázati eljárásra vonatkozó információszerzés helyét és idejét,
h) pályázati biztosíték esetén annak letételének idejét, módját, visszafizetésének szabályait,
i) a kiíró azon jogának fenntartását, hogy a pályázatot – akár indokolás nélkül is – eredménytelennek minősítse,
j) a vagyontárgy jellege szerint szükséges további információkat, az eljárás rendjét, döntésre jogosult megnevezése, az eredményhirdetés módját, helyét, várható idejét,
k) mindazon adatokat, amelyek szükségesek a megalapozott ajánlat készítéséhez.
l) önkormányzat érdekeit szolgáló garanciákra történő utalást,
m) az adott ingatlant, ingóságot érintő, harmadik személyre vonatkozó jogosultságot.
5. A pályázati felhívásban illetve a részletes pályázati kiírásban előírható, hogy az ajánlattevőnek ajánlata benyújtásakor szerződéstervezetet is csatolnia kell, vagy a megküldött szerződéstervezet elfogadásáról kell nyilatkoznia.
6. Ingatlan és ingó vagyon értékesítése esetén a pályázati felhívás mellett a kiíró döntése alapján készítendő részletes pályázati kiírásnak tartalmaznia kell még (valamennyi feltételnek teljesülnie kell):
a) l évnél nem régebbi vagyonértékelést,
b) az ingatlan és ingó vagyon azonosítására vonatkozó adatokat, ingatlan tulajdoni lap másolatot (3 hónapnál nem régebbi),
c) a terület övezeti besorolására vonatkozó adatokat,
d) az érvényes településrendezési tervek (építési szabályzat és szabályozási terv) szerint a beépíthetőségre vagy a beépítés korlátozására vonatkozó szabályok ismertetését,
e) a megtekinthetőség idejét, módját.
7. Ingatlan és ingó vagyon értékesítését nem eredményező hasznosítása esetén a részletes pályázati kiírás tartalmazza az előbbi bekezdéseken túl (valamennyi feltételnek teljesülnie kell):
a) a lehetséges hasznosítás céljának, időtartamának megjelölését,
b) az ingatlan állapotának, felszereltségének ismertetését, a vagyonkezelő megnevezését,
c) a bérleti, használati díj mértékét,
d) a jogviszony megszűntekor az eredeti állapot helyreállítására vonatkozó kikötéseket, nyilvántartott értéket.
8. A kiíró a pályázati felhívásban a részletes pályázati kiírás átadását meghatározott mértékű térítési díj megfizetéséhez kötheti. A pályázó a pályázat eredményének közzétételéig köteles titokban tartani ajánlata tartalmát. A benyújtott pályázatokat legalább a pályázat lezárásáig titkosan kell kezelni.
9. A pályázó az ajánlatához a pályázati kiírásban meghatározott időpontig kötve van. A pályázó ajánlati kötöttsége akkor kezdődik, amikor az ajánlatok benyújtására nyitva álló határidő lejárt.
10. Az ajánlattevők ajánlataikat zárt borítékban legalább 2 példányban aláírva, személyesen vagy meghatalmazott útján kötelesek benyújtani. Az ajánlat 1 példányát minden oldalon aláírva “eredeti” megjelöléssel kell ellátni.
11. A határidőben beérkezett pályázatok felbontásán a kiíró képviselője, az ajánlattevők, illetve meghatalmazottjaik – valamint, ha a pályázati kiírás azt tartalmazza – a közjegyző vagy a bíráló bizottság vehet részt.
12. Az ajánlatok nyilvános bontásakor a jelenlévőkkel ismertetni kell az ajánlattevők nevét, székhelyét, az ajánlatok lényeges tartalmát azon adatok kivételével, melyek nyilvánosságra hozatalát az ajánlattevő megtiltotta. Az ajánlatok felbontásáról és ismertetéséről jegyzőkönyvet kell felvenni.
13. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a pályázati felhívásban, a jogszabályokban foglalt feltételeknek.
14. Eredménytelen a pályázat, ha (legalább egy feltétel teljesül):
a) a kitűzött időpontig egyetlen ajánlat sem érkezett,
b) a beérkezett ajánlatok egyike sem felel meg a pályázati felhívás követelményeinek, vagy más, a pályázatra vonatkozó előírásoknak,
c) kétfordulós pályázat esetén a második fordulón egyetlen ajánlattevő sem jelent meg, illetve a második fordulóra meghívott egyetlen pályázó sem tett olyan értékelhető ajánlatot, amely megfelelt volna a pályázati kiírásban foglalt követelményeknek,
d) a kiíró valamely ajánlattevőnek a pályázat tisztaságához fűződő jogait megsértette, vagy valamely pályázó részére – a többi pályázó érdekeit sértő módon – előnyt biztosított,
e) a kiíró élt azon jogával, hogy új pályázat kiírását rendelje el.
15. A felek a megkötendő szerződés tartalmát a közzétett pályázati feltételek, illetve a pályázatot megnyert ajánlattevő ajánlata alapján alakítják ki.
16. A szerződésben szerepeltetni kell az önkormányzat érdekeit szolgáló kikötéseket, az esetleges biztosítékokat és mellékkötelezettségeket, továbbá lehetővé kell tenni a szerződés teljesítésének ellenőrizhetőségét és a nem vagy nem szerződésszerű teljesítés esetén alkalmazható szankciókat.
17. A szerződést a pályázat elbírálásától számított 30 naptári napon belül kell megkötni.
18. Ha a pályázat nyertesével a szerződés megkötése – a szerződéskötésre nyitva álló határidőben – meghiúsul, vagy a szerződés aláírása után a nyertes pályázó a szerződést nem vagy nem szerződésszerűen teljesíti és ezért az önkormányzat a szerződéstől eláll, vagy felmondja azt, úgy az önkormányzat jogosult a soron következő pályázóval – azonos feltételek mellett, a pályázati kiírás tartalma szerint – szerződést kötni, vagy új pályázatot kiírni.
Hatályon kívül helyezte a 9/2014.(VII.02.) Ör. 2. § (2) bekezdése Hatályos: 2014.07.14.
Beiktatta a 7/2014.(VII.02.) Ör. 1. § Hatályos: 2014.07.14.
Beiktatta a 7/2014.(VII.02.) Ör. 1. § Hatályos: 2014.07.14.
Beiktatta a 7/2014.(VII.02.) Ör. 1. § Hatályos: 2014.07.14.
Az 1. melléklet az Alacska Község Önkormányzat Képviselő-testületének 7/2024. (X. 29.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.