Alsózsolca Város Önkormányzat képviselő-testületének 25/2017.(XII.15.) önkormányzati rendelete
az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2018. 01. 01- 2018. 12. 30Alsózsolca Város Önkormányzat képviselő-testületének 25/2017.(XII.15.) önkormányzati rendelete
az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2018-01-01-tól 2018-12-31-ig
Alsózsolca Város Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján és a 2018. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 9/2017. (V.19.) NGM rendeletben foglaltak figyelembevételével a következőket rendeli el:
1. §
A rendelet hatálya kiterjed az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra.
2. §
A Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet napjai:
a)2018. március 10.,
b)2018. április 21.,
c)2018. október 13.,
d)2018. november 10.,
e)2018. december 1.,
f)2018. december 15.
g)2017. december 27-től 2017. december 28-ig tartó időszak.
3. §
Ez a rendelet 2018. január 1-én lép hatályba 2018. december 31. napján hatályát veszti.
Szilágyi László Marcsikné Orosz Emese
polgármester jegyző
Kihirdetési záradék:
A rendelet 2017. december 15. napján kihirdetésre került.
Marcsikné Orosz Emese
jegyző