Alsózsolca Város Önkormányzat képviselő-testületének 18/2018.(XII.14.) önkormányzati rendelete

Alsózsolca Város Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2018. (XII.14.) önkormányzati rendelete az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban 2019. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2019. 01. 01- 2019. 12. 31

Alsózsolca Város Önkormányzat képviselő-testületének 18/2018.(XII.14.) önkormányzati rendelete

Alsózsolca Város Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2018. (XII.14.) önkormányzati rendelete az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban 2019. évi igazgatási szünet elrendeléséről

2019.01.01.

Alsózsolca Város Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a 2019. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 6/2018. (VIII. 23.) PM rendelet rendeletben foglaltak figyelembevételével a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya kiterjed az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra.

2. § A Hivatalban a 2019. évi igazgatási szünet napjai:

a) 2019. augusztus 10.,

b) 2019. december 7.,

c) 2019. december 14.,

d) 2019. december 23.,

e) 2019. december 30-31. napjáig tartó időszak.

3. § Ez a rendelet 2019. január 1-én lép hatályba 2020. január 1. napján hatályát veszti.