Alsózsolca Város Önkormányzata képviselő-testületének 20/2020.(XII.23.) önkormányzati rendelete

az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban 2021. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2021. 01. 01- 2021. 12. 31

Alsózsolca Város Önkormányzata képviselő-testületének 20/2020.(XII.23.) önkormányzati rendelete

az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban 2021. évi igazgatási szünet elrendeléséről

2021.01.01.

Alsózsolca Város Önkormányzatának polgármestere a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 478/2020. (XI. 3.) Korm. rendelet 1. §-ában kihirdetett veszélyhelyzetre figyelemmel, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján a Képviselő-testület feladat-és hatáskörét gyakorolva, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya kiterjed az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra.

2. § A képviselő-testület a Hivatalban

a) 2021. december 11.,
b) 2021. december 27., 28., 29., 30. és 31. napjára
igazgatási szünetet rendel el.

3. § Ez a rendelet 2021. január 1-jén lép hatályba 2022. január 1. napján hatályát veszti.