Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 14/2017. (IX.13.) Önkormányzati rendelete
a 2017. évi igazgatási szünetről
Hatályos: 2017. 09. 14- 2018. 01. 01Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 14/2017. (IX.13.) Önkormányzati rendelete
a 2017. évi igazgatási szünetről
2017-09-14-tól 2018-01-02-ig
Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – figyelemmel a Kormány ajánlását a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka végzéséről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13. § - 15. §-ban foglaltakra – az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya kiterjed a Szirmabesenyői Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőkre.
2. § Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete 2017. december 21. és 2017. december 29. napja közötti időszakra (összesen öt munkanapra) igazgatási szünetet rendel el a Szirmabesenyői Polgármesteri Hivatalban.
3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és 2018. január 2. napján hatályát veszti.
Huszti Gábor s.k. dr. Szakos Judit s.k.
polgármester jegyző