Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 6 / 2018 (II.14.) Önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünetről
Hatályos: 2018. 02. 15- 2019. 01. 03Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 6 / 2018 (II.14.) Önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünetről
2018-02-15-tól 2019-01-04-ig
Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – figyelemmel a Kormány ajánlását a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka végzéséről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13. § - 15. §-ban foglaltakra – az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva, a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 16/2016. (VI.24.) önkormányzati rendelet 20. § (7) bekezdés d) pontjában, biztosított véleményezési jogkörében eljáró Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testület Humánterületi Bizottsága véleményének kikérésével a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya kiterjed a Szirmabesenyői Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőkre.
2. § Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete 2018. augusztus 13. és 2018. augusztus 24. napja közötti, valamint 2018. december 21. és 2019. január 3. napja közötti időszakra (összesen 14 munkanapra) igazgatási szünetet rendel el a Szirmabesenyői Polgármesteri Hivatalban.
3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és 2019. január 4. napján hatályát veszti.
Huszti Gábor dr. Szakos Judit
polgármester jegyző