Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 2 / 2019 (II.13.) Önkormányzati rendelete

a 2019. évi igazgatási szünetről

Hatályos: 2019. 02. 15- 2020. 01. 03

Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – figyelemmel a Kormány ajánlására, a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka végzéséről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13. § - 15. §-ban foglaltakra – az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva, a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2018. (IV.18.) önkormányzati rendelet 20. § (7) bekezdés d) pontjában, biztosított véleményezési jogkörében eljáró Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének Humánterületi Bizottsága véleményének kikérésével a következőket rendeli el:

 

1. § A rendelet hatálya kiterjed a Szirmabesenyői Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőkre. 

2. § Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testülete a 2019. augusztus 12. és 2019. augusztus 23. napja közötti, valamint a 2019. december 19. és 2020. január 3. napja közötti időszakra (összesen 15 munkanapra) igazgatási szünetet rendel el a Szirmabesenyői Polgármesteri Hivatalban.             

3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és 2020. január 4. napján hatályát veszti.




Huszti  Gábor    s.k.

dr. Szakos Judit    s.k.

polgármester

jegyző

Mellékletek