Sajókaza Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2018 (IX.26..) önkormányzati rendelete
Sajókaza Község Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2018.(IX.26.) önkormányzati rendelete a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2018. 09. 27- 2019. 01. 01Sajókaza Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2018 (IX.26..) önkormányzati rendelete
Sajókaza Község Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2018.(IX.26.) önkormányzati rendelete a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2018-09-27-tól 2019-01-02-ig
Sajókaza Község Önkormányzat Képviselő-testületének
8/2018.(IX.26.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Sajókaza Község Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselők és a munkáltató terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012.(III. 7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltak figyelembe vételével – az alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1.§
A rendelet hatálya kiterjed a Sajókazai Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, munkavállalóra.
2. §
A Hivatal 2018. évi munkarendjében a téli igazgatási szünet 2018. december 21. napjától 2018. december 28. napjáig tart, mely időszak alatt ügyelet működik.
3. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2019.január 2. napján hatályát veszti.
Török Zsuzsanna | Stefán László |
jegyző | polgármester |
A rendelet kihirdetésre került:
Sajókaza, 2018. szeptember 26.
Török Zsuzsanna |
jegyző |