Sajókaza Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2018 (IX.26..) önkormányzati rendelete

Sajókaza Község Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2018.(IX.26.) önkormányzati rendelete a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2018. 09. 27- 2019. 01. 01


Sajókaza Község Önkormányzat Képviselő-testületének

8/2018.(IX.26.) önkormányzati rendelete

a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről




Sajókaza Község Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselők és a munkáltató terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012.(III. 7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltak figyelembe vételével – az alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


1.§


A rendelet hatálya kiterjed a Sajókazai Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, munkavállalóra.



2. §


A Hivatal 2018. évi munkarendjében a téli igazgatási szünet 2018. december 21. napjától 2018. december 28. napjáig tart, mely időszak alatt ügyelet működik.



3. §


Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2019.január 2. napján hatályát veszti.






Török Zsuzsanna


Stefán László

jegyző

polgármester




A rendelet kihirdetésre került:

Sajókaza, 2018. szeptember 26.




Török Zsuzsanna

jegyző