Tarcal község képviselő testületének 13/2017 (VIII.24.) önkormányzati rendelete

a Képviselőtestület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2011.(III.31.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2017. 08. 25- 2017. 08. 25

Tarcal község képviselő testületének 13/2017 (VIII.24.) önkormányzati rendelete

a Képviselőtestület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2011.(III.31.) önkormányzati rendelet módosításáról [1]

Tarcal község Önkormányzat Képviselőtestülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX.törvény 53. § (1) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32.cikk (1) bekezdés d.) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el.

1. § A rendelet 29. §-a a következő /3/ bekezdéssel egészül ki:

„29. § /3/ A jegyzőkönyvet a polgármester és a jegyző mellett jegyzőkönyvhitelesítőként, egy az ülés kezdetén erre megválasztott képviselő is aláírja.”

2. § A rendelet 31. §-a az alábbiak szerint módosul:

„31.§/1/ A nyilvános ülésről készült jegyzőkönyvet a községi könyvtárban elektronikus formában és papír alapon 1 példányban, illetve a település honlapján kell elhelyezni.

/2/ A Képviselőtestület üléséről készült jegyzőkönyvet a Kormányhivatalnak történő továbbítással egyidejűleg – elektronikus formában vagy papír alapon – az önkormányzati képviselők részére is meg kell küldeni.

/3/ A Képviselőtestület a lakosság, a társadalmi szervezetek közvetlen tájékoztatására, a fontosabb döntések előkészítése során a lakossági vélemények megismerésére falugyűlést hív össze.”

3. § A rendelet 36. §-a a következő /3/ bekezdéssel egészül ki.

„36.§ /3/ A polgármester heti rendszerességgel írásos tájékoztató anyagot készít a tárgyhéten megvalósult és a tárgyhetet követő hétre tervezett feladatokról, projektekről és egyéb, a helyi közösséget érintő eseményekről, mely beszámolót e-mailben továbbít valamennyi képviselőtestületi tag részére legkésőbb a tárgyidőszakot követő hét első napján 16.00 óráig, valamint az ezt követő 2 napon belül lehetőséget biztosít az esetleges észrevételekkel és javaslatokkal kapcsolatos telefonos vagy személyes konzultációra.”

4. § A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.


[1] A rendelet a 2010. évi CXXX. törvény 12/B. §-a alapján hatályát vesztette 2017. augusztus 26. napjával.