Tarcal község képviselő testületének 19/2017 (XI.2.) önkormányzati rendelete
a Képviselőtestület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2011.(III.31.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2017. 11. 03- 2017. 11. 03Tarcal község képviselő testületének 19/2017 (XI.2.) önkormányzati rendelete
a Képviselőtestület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2011.(III.31.) önkormányzati rendelet módosításáról [1]
Tarcal község Önkormányzat Képviselőtestülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX.törvény 53. § (1) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32.cikk (1) bekezdés d.) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el.
1. § A rendelet 17. §-a a következő /4/ és /5/ bekezdéssel egészül ki:
„17.§/4/ Valamennyi rendes ülés kötelező napirendje a polgármester 36. § /3/ bekezdés szerinti tájékoztatója.
/5/ A jegyző évente két alkalommal – a januári és júliusi üléseken – tájékoztatja a képviselőtestületet a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról.”
2. § A rendelet 36. § /2/ és /3/ bekezdése az alábbiak szerint módosul:
„36.§/2/ A polgármester az önkormányzat nevében bruttó 1.000.000,- Ft egyedi értékig szerződéseket köt, kötelezettséget vállal, 1.000.000-1.500.000,- Ft közötti szerződéskötéseknél előzetesen konzultálni köteles a Pénzügyi és Településfejlesztési bizottság elnökével.”
„/3/ A polgármester a testületi üléseket követő második hét szerdai napján 16.00 órától tájékoztatja a képviselőket – munkájuk elősegítéseként – a testületi ülés óta eltelt időszak legfontosabb intézkedéseiről, tárgyalásairól, különösen a közmunkaprogramok, fejlesztések aktualitásairól, valamint a közeljövőre tervezett önkormányzati rendezvényekről”
3. § A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.