Kazincbarcika Város Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2018. (I.30.) önkormányzati rendelete
a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2018. 01. 31- 2018. 12. 30Kazincbarcika Város Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2018. (I.30.) önkormányzati rendelete
a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2018-01-31-tól 2018-12-31-ig
Kazincbarcika Város Önkormányzat Képviselő-testületének
1/2018. (I. 30.) önkormányzati rendelete
a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Kazincbarcika Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a következőket rendeli el:
1.§
A rendelet hatálya kiterjed a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatal (továbbiakban: Hivatal) által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, valamint munkavállalóra.
2. §
A Hivatal 2018. évi munkarendjében az igazgatási szünet alábbiak szerint alakul:
2018. október 29-31. három munkanap
2018. december 27-28. kettő munkanap
összesen öt munkanap.
3. §
(1) Az igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfélfogadás szünetel.
(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal ügyeletet tart.
(3) Az igazgatási szünet elrendelése az Önkormányzati Rendészet Kazincbarcika munkarendjét nem érinti.
4.§
(1) A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és 2018. december 31. napján hatályát veszti.
Kazincbarcika, 2018. január 30.
Szitka Péter dr. Szuromi Krisztina
polgármester jegyző
A kihirdetés napja: 2018. január 30.
dr. Szuromi Krisztina
jegyző