Kazincbarcika Város Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2018. (I.30.) önkormányzati rendelete

a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2018. 01. 31- 2018. 12. 30

Kazincbarcika Város Önkormányzat Képviselő-testületének

1/2018. (I. 30.) önkormányzati rendelete

a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről

 

Kazincbarcika Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a következőket rendeli el:

 

1.§

 

A rendelet hatálya kiterjed a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatal (továbbiakban: Hivatal) által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, valamint munkavállalóra.

 

2. §

 

A Hivatal 2018. évi munkarendjében az igazgatási szünet alábbiak szerint alakul:

 

2018. október 29-31.             három munkanap

2018. december 27-28.        kettő munkanap

 

összesen                                öt munkanap.

 

3. §

 

(1) Az igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfélfogadás szünetel.

(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal ügyeletet tart.

(3) Az igazgatási szünet elrendelése az Önkormányzati Rendészet Kazincbarcika munkarendjét nem érinti.

 

4.§

 

(1) A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és 2018. december 31. napján hatályát veszti.

 

 

Kazincbarcika, 2018. január 30.

 

 

Szitka Péter                                                                                    dr. Szuromi Krisztina

polgármester                                                                                              jegyző

 

A kihirdetés napja: 2018. január 30.

 

 

dr. Szuromi Krisztina

jegyző