Tiszaújváros Város Önkormányzata Képviselő-testületének 23/2016 (XI.25.) önkormányzati rendelete
Tiszaújváros Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 12/2013. (VI.05.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2016. 11. 30- 2016. 11. 29Tiszaújváros Város Önkormányzata Képviselő-testületének 23/2016 (XI.25.) önkormányzati rendelete
Tiszaújváros Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 12/2013. (VI.05.) önkormányzati rendelet módosításáról
2016-11-30-tól 2016-11-30-ig
Tiszaújváros Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
- §
Tiszaújváros Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 12/2013. (VI.05.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: R.) 17. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A képviselő-testület ülését a polgármesteri és az alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, a tartós akadályoztatásuk esetén az alábbi sorrend szerinti állandó bizottságok elnökei hívják össze, vezetik:
a) Pénzügyi Ellenőrző, Tulajdonosi és Ügyrendi Bizottság,
b) Oktatási, Művelődési, Egészségügyi, Szociális és Sport Bizottság,
c) Városüzemeltetési és Rendészeti Bizottság,
d) Infokommunikációs és Városmarketing Bizottság.”
- §
A R. 26/A. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„26/A. § A képviselő-testület és a bizottságok ülésének jegyzőkönyveit a közhitelesség biztosítása érdekében az üléseket követően be kell köttetni, valamint az egyes kötetek végén a jegyző által aláírt záradékkal hitelesíteni kell.”
- §
A R. 47. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A képviselő-testület a következő állandó bizottságokat hozza létre:
a) Pénzügyi Ellenőrző, Tulajdonosi és Ügyrendi Bizottság: 8 fő,
b) Oktatási, Művelődési, Egészségügyi, Szociális és Sport Bizottság: 10 fő,
c) Városüzemeltetési és Rendészeti Bizottság: 9 fő,
d) Infokommunikációs és Városmarketing Bizottság: 10 fő.”
- §
A R. 52. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) Az e bekezdésben foglalt kiemelt fontosságú feladatkörök ellátásának felügyeletét a tanácsnokok látják el. Kiemelt fontosságú feladatkörök:
a) rendészeti feladatok,
b) ifjúsági és köznevelési feladatok,
c) szociális feladatok.”
- §
A R. 1., 2. és 4. melléklete helyébe a rendelet 1., 2. és 3. melléklete lép.
- §
A R.
a) 23. §-ában „Pénzügyi Ellenőrző, Gazdasági és Ügyrendi Bizottságnál” szövegrész helyébe a „Pénzügyi Ellenőrző, Tulajdonosi és Ügyrendi Bizottságnál”,
b) 41. § (4) bekezdésében, 56. § (3) bekezdésében a „Pénzügyi Ellenőrző, Gazdasági és Ügyrendi Bizottság” szövegrész helyébe a „Pénzügyi Ellenőrző, Tulajdonosi és Ügyrendi Bizottság” szöveg lép.
- §
Ez a rendelet 2016. november 30-án lép hatályba, és 2016. december 1-jén hatályát veszti.
Dr. Juhos Szabolcs s. k. Bráz György s. k.
jegyző polgármester