Sárospatak Város Önkormányzat Képviselő-testületének 17/2019. (X.24.) önkormányzati rendelete
Sárospatak Város Önkormányzat Képviselő-testülete és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 3/2018. (II. 26.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2019. 10. 25- 2019. 10. 25Sárospatak Város Önkormányzat Képviselő-testületének 17/2019. (X.24.) önkormányzati rendelete
Sárospatak Város Önkormányzat Képviselő-testülete és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 3/2018. (II. 26.) önkormányzati rendelet módosításáról1
Sárospatak Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A Sárospatak Város Önkormányzat Képviselő-testülete és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 3/2018. (II. 26.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 7. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„7. § Az alakuló ülés kötelező napirendi pontjai:
a) a Helyi Választási Bizottság elnökének beszámolója a választások eredményéről,
b) a képviselők eskü vagy fogadalom tétele,
c) a polgármester eskü vagy fogadalom tétele,
d) a polgármester illetményének megállapítása,
e) az alpolgármester megválasztása, eskü vagy fogadalom tétele, és illetményének vagy tiszteletdíjának megállapítása.”
2. § A Rendelet 11. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A Képviselő-testület üléseinek időpontjáról, napirendjéről a nyilvánosságot
a) a Hivatal hirdetőtábláján történő kifüggesztéssel és
b) az Önkormányzat hivatalos honlapján
kell értesíteni, a 10. § (1) bekezdésben meghatározott időpontokban.”
3. § A Rendelet 28. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A szavazás borítékba helyezett szavazólapon, szavazófülke vagy olyan zárt helyiség használatával, ahol a titkosság biztosított továbbá urna igénybevételével történik.”
4. § A Rendelet 49. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(5) A jegyzői és az aljegyzői tisztség egyidejű betöltetlensége, vagy tartós akadályoztatásuk esetén – legfeljebb hat hónap időtartamra – a jegyzői feladatokat a Hivatal azon jogász végzettségű köztisztviselője látja el, akit a munkaköri leírásában erre felhatalmaztak.”
5. § A Rendelet 2. mellékletének 8. és 9. pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
6. § A Rendelet 3. mellékletének 1.5. pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
7. § A Rendelet 4. mellékletének 1. pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
8. § A Rendelet 4. melléklete a következő 10-13. ponttal egészül ki:
9. § A Rendelet 8. mellékletének 2.1.2. alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
10. § A Rendelet 33. § (2) bekezdés b) pontjában a „3 millió” szövegrész helyébe az „5 millió” szöveg lép.
11. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
(2) Hatályát veszti a Rendelet
Az önkormányzati rendelet a 2010. évi CXXX. törvény 12/B. §-a alapján hatályát vesztette 2019. október 26. napjával.