Sátoraljaújhely Város Önkormányzat Képviselő-testületének 17/2014. (X.30.) önkormányzati rendelete
Sátoraljaújhely Város Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2013.(I.24.) önkormányzati rendeletének módosításáról
Hatályos: 2014. 10. 31- 2014. 10. 31Sátoraljaújhely Város Önkormányzat Képviselő-testületének 17/2014. (X.30.) önkormányzati rendelete
Sátoraljaújhely Város Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2013.(I.24.) önkormányzati rendeletének módosításáról
2014-10-31-tól 2014-11-01-ig
Sátoraljaújhely Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d.) pontjában kapott felhatalmazás alapján, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53.§ (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1.§
Sátoraljaújhely Város Önkormányzat Képviselő-testülete Sátoraljaújhely Város Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2013.(I.24.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: R.) 1.§ helyébe az alábbi 1.§ lép:
„1.§ (1) Az önkormányzat hivatalos elnevezése: Sátoraljaújhely Város Önkormányzata.
(2) Az önkormányzat székhelye: 3980 Sátoraljaújhely, Kossuth tér 5.
(3) Az önkormányzat alaptevékenységi besorolását és kormányzati funkcióit a z R. 3. függeléke tartalmazza.
(4) Az önkormányzat
a.) számlaszáma: 11734138-15350105
b.) adószáma: 15726504-2-05
c.) törzskönyvi azonosító száma:726500
d.) KSH statisztikai számjele: 15726504-8411-321-05
(5) Az önkormányzat közigazgatási területe: Sátoraljaújhely város és a hozzá tartozó Károlyfalva, Rudabányácska, Széphalom városrészek.”
2.§
Az R. 2.§-a az alábbi (5), (6) bekezdésekkel egészül ki:
„(5) Az önkormányzat internetes honlapja: www.satoraljaujhely.hu.
(6) Az önkormányzat e-mail címe: ujhelpmh@t-online.hu.”
3.§
Az R. 3.§-a helyébe az alábbi 3.§ lép:
3.§ (1) Az önkormányzat kötelező feladat és hatásköreit Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 13.§ (1) bekezdése és egyéb ágazati jogszabályok állapítják meg.
(2) Az önkormányzat törvényi kötelezettségének tejesítésén túl, pénzügyi lehetőségeinek függvényében, lakossági igények alapján maga határozza meg, hogy milyen önként vállalt feladatokat milyen mértében és milyen módon lát el.
(3) A képviselő-testület által önként vállalt feladatokat a 2. melléklet tartalmazza.
(4) A képviselő-testület által a polgármesterre, a bizottságaira és a jegyzőre átruházott jogköröket a 3. melléklet tartalmazza.
4.§
Az R. 5.§ (3)-(6) bekezdései helyébe az alábbi (3)-(6) bekezdések lépnek:
„(3) Az Mötv 44.§ 2. mondata szabályozza a képviselő-testületi ülés kötelező összehívásának eseteit, módját és időpontját.
(4) Rendkívüli ülés összehívása esetén bármilyen értesítési mód igénybe vehető, el lehet tekinteni az írásbeliségtől is, a sürgősség okát azonban mindenképpen közölni kell.
(5) A polgármesteri és alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatásuk esetén a Képviselő-testület összehívásáról a Pénzügyi Bizottság elnöke gondoskodik, ebben az esetben a képviselő-testület ülését a Pénzügyi Bizottság elnöke vezeti.
(6) Tartós akadályoztatásnak minősül a 10 munkanapot meghaladó bármely ok miatti távollét.
5.§
Az R. 6.§ (3) bekezdése helyébe az alábbi (3) bekezdés lép:
„(3) A helyi televízió részére megfelelő helyet kell biztosítani.”
6.§
Az R. 7.§ (1)-(2) bekezdései helyébe az alábbi (1)-(2) bekezdések lép:
„7.§ (1) A képviselő-testület az Mötv. 46.§ (2) bekezdésében felsorolt esetekben zárt ülést tart, illetve zárt ülést rendelhet el.
(2) Zárt ülésen az Mötv 46.§ (3) bekezdésében felsoroltak vesznek részt.”
7.§
Az R. 8.§ helyébe az alábbi 8.§ lép:
„8.§ (1) Amennyiben a képviselő-testület az érintett kérésére zárt ülést tart, úgy az érintett erre vonatkozó kérését – amennyiben jelen van - a testületi ülésen is előterjesztheti.
(2) A testületi ülésről távol lévő érintett az (1) bekezdés szerinti kérelmét az ülést megelőzően akár szóban, akár írásban a polgármesternél terjeszti elő.
(3) Amennyiben az (1) bekezdés szerinti érintett kérését szóban terjeszti elő, úgy azt jegyzőkönyvbe kell foglalni, amennyiben írásban kéri a zárt ülés megtartását, úgy nyilatkozatát kell csatolni a jegyzőkönyvhöz.”
8.§
Az R. 12.§ (4) bekezdése helyébe az alábbi (4) bekezdés lép:
„(4) Ingatlan megvásárlásra történő felajánlás kétévente csak egy alkalommal terjeszthető a képviselő-testület, illetve a bizottságok elé.”
9.§
Az R. 14.§-a helyébe az alábbi 14.§ lép:
„14.§ (1) Az ülést a polgármester vezeti.
(2) A polgármesteri és az alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatás esetén az ülés vezetésével kapcsolatos feladatok ellátására az 5.§ (5) bekezdés rendelkezéseit kell értelemszerűen alkalmazni.
(3) A képviselő-testületi ülés megnyitásakor a polgármester a jelenléti ív alapján, számszerűen megállapítja a határozatképességet.
A polgármeser a képviselő-testületi ülés határozatképességét az ülés időtartama alatt folyamatosan figyelemmel kíséri.
(4) A képviselő-testület ülésének napirendjére a meghívó alapján a polgármester tesz javaslatot.
(5) A napirend végleges megállapítása előtt bármely képviselő egyéb napirendet is javasolhat, melyről vita nélkül egyszerű szótöbbséggel külön kell szavazni. Ezt követően a végleges napirendről a képviselő-testület vita nélkül határoz.”
10.§
Az R. 15.§ helyébe az alábbi 15.§ lép:
„15.§(1) A képviselő-testület ülésén a polgármester minden előterjesztéssel kapcsolatosan lehetőséget biztosít a képviselőknek kérdések feltevésére, majd azoknak az előterjesztő, vagy a polgármester által történő megválaszolását követően minden előterjesztésről vitát nyit.
(2) A napirendi pontok tárgyalásakor a polgármester elsőként az előterjesztőnek adja meg a szót, aki legfeljebb 15-15 perces kiegészítést tehet. Ezt követően a bizottságok elnökei ismertetik a bizottság véleményét, esetleges javaslatát.
(3) A képviselő-testület tagjai esetében a vita során a hozzászólások rendjét a polgármester határozza meg. A hozzászólások időtartama napirendi pontonként, képviselőnként legfeljebb öt perc.
(4) Ugyanazon napirendi pont keretében ismételt hozzászólásra egyszer van lehetőség, melynek időtartama a kettő percet nem haladhatja meg. Az időtúllépés miatt a polgármester megvonhatja a szót a felszólalótól.
(5) Az ülés vezetésével, a napirendi ponttal kapcsolatos vita lezárásával a hozzászólások időtartamának további korlátozására bármely képviselő javaslatot tehet, mely ügyrendi javaslatról a képviselő-testület vita nélkül egyszerű szótöbbséggel dönt.”
11.§
Az R. az alábbi 15/A.§-al egészül ki:
„15/A.§ (1)Az ülés rendjének fenntartásáért az ülést vezető felel.
(2)Az ülést vezető:
a.)figyelmezteti azt a hozzászólót, akinek a tanácskozáshoz nem illő, másokat sértő a fogalmazása,
b.)rendre utasíthatja azt, aki a képviselő-testülethez méltatlan magatartást tanúsít,
c.)figyelmezteti azt az ülésen jelen lévő állampolgárt, aki a tanácskozás rendjét magatartásával zavarja, ismételt rendzavarás esetén a terem elhagyására is kötelezheti.
(3)Ha a rendreutasítás eredménytelen, az elnök kezdeményezheti, hogy a képviselő-testület a képviselőt rója meg. Erről a képviselő-testület vita nélkül egyszerű többséggel határoz.
(4)Amennyiben a képviselő-testület ülésén olyan rendzavarás történik, amely lehetetlenné teszi a tanácskozás folytatását, az elnök az ülést határozott időre félbeszakíthatja.
(5)Amennyiben a hallgatóság az ülést zavarja, az elnök a rendzavarót, vagy ha annak személye nem állapítható meg, a teljes hallgatóságot az ülésről kiutasíthatja.
12.§
Az R. 16.§-a helyébe az alábbi 16.§ lép:
„16.§ (1) A vita során a napirendtől eltérni nem lehet.
(2) A tanácskozási joggal meghívottak a vita során legfeljebb napirendenként egy alkalommal kettő perces időtartamra szólalhatnak fel.
(3) Az ülésen megjelent állampolgárok a napirendhez kapcsolódva kérdést tehetnek fel és hozzászólhatnak, feltéve, ha ezt a szándékukat az ülést megelőző nap 15.00 óráig a polgármesternek írásban bejelentették. A hozzászólás időstartama azonos az (1) bekezdésben megjelölt időtartammal.
(4) A polgármester a vitát akkor zárja le, ha a napirendhez további felszólaló nem jelentkezik, vagy a képviselő-testület – egyszerű szótöbbséggel a polgármester javaslatára a vita folytatását szükségtelennek tartja. Az előterjesztő(k) számára legfeljebb öt-öt perces időtartamot kell biztosítani abból a célból, hogy a felvetésre válaszoljon, szükség esetén a napirendet összefoglalja(ják).
(5) A vita lezárása után, a határozathozatal előtt a jegyzőnek szót kell adni, ha a javaslatok törvényességét illetően észrevételt kíván tenni.”
13.§
Az R. 19.§ (2) bekezdés a.) pontja az alábbiak szerint módosul:
„a.) csak az a kérdés tárgyalható, amelyet az ülésnapot megelőző második munkanapon 16.00 óráig a polgármesterhez írásban benyújtottak.”
14.§
Az R. 20.§ helyébe az alábbi 20.§ lép:
„20.§ (1) A Képviselő-testület a vita lezárása és a zárszó után rendeletet alkot, vagy határozatot hoz.
(2) A polgármester a vita lezárását és összefoglalását követően az előterjesztett rendelet-tervezetet, illetve határozati javaslatot érintő módosítási javaslatokat egyenként szavazásra bocsátja.
(3) A szavazás során először a módosító indítványokat, kiegészítő javaslatokat kell szavazásra bocsátani. Amennyiben ugyanazon rendelkezéshez, a határozatnak ugyanazon pontjához több, tartalmában eltérő módosító indítvány, javaslat hangzik el, úgy a polgármester dönt azok megszavazásának rendjéről.
(4) A módosító indítványok, javaslatok megszavazása után kerülhet sor a rendelet-tervezet, illetve a határozat módosító indítvánnyal együtt történő megszavazására.
(5) Az előterjesztő által elmondott módosító indítványokat az eredeti előterjesztés részének kell tekinteni, ezért nem kell külön szavazásra bocsátani.”
15.§
Az R. 24.§ (2) bekezdése helyébe az alábbi (2) bekezdés lép:
„(2) Minősített többség – a megválasztott települési képviselők több mint felének a szavazata – szükséges az Mötv. 50.§-ában meghatározott esetekben, továbbá:
a.)a képviselő-testület megbízatásának lejárta előtti feloszlatásához,
b.) a polgármester elleni kereset benyújtásához,
c.) gazdasági program elfogadásához,
d.) hitelfelvétel, kötvénykibocsátás, tagi kölcsön, valamint az önkormányzat intézményei részére kamatmentes hitel nyújtásához,
e.) önkormányzati vagyonnal való rendelkezéshez három millió forint felett,
f.) helyi népszavazás kiírásához a törvény által nem kötelező esetekben,
g.) kitüntetés adományozásához,
h.) testületi hatáskörök átruházásához.”
16.§
Az R. 35.§ helyébe az alábbi 35.§ lép:
„35.§ (1) A jegyzőkönyv elkészítéséről az ülést követő 15 napon belül a jegyző gondoskodik.
(2) A jegyzőkönyv aláírására az Mötv 52.§ (2) bekezdésében foglaltakat kell alkalmazni.”
17.§
Az R. 39.§ (1) bekezdése első mondata helyébe az alábbi mondat lép:
„A képviselőt az Mötv-ben és jelen szabályzatban foglalt jogok illetik meg és kötelezettségek terhelik.”
18.§
Az R. 40.§ (2) bekezdés e helyébe az alábbi (2) bekezdés lép:
„(2) Az összeférhetetlenségre vonatkozó szabályokat az Mötv 36.§-a tartalmazza.”
19.§
Az R. 41.§-a helyébe az alábbi 41.§ lép:
„41.§ Az önkormányzati képviselő vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségeire vonatkozó szabályokat az Mötv. 39.§ (1)-(2) bekezdései tartalmazzák.”
20.§
Az R. 42.§-a helyébe az alábbi 42.§ lép:
„42.§ A vagyonnyilatkozat tételének elmulasztása esetén annak benyújtásáig az Mötv. 39.§ (2) bekezdésében foglalt jogkövetkezményeket kell alkalmazni.”
21.§
Az R. 43.§ helyébe az alábbi 43.§ lép:
„43.§ A vagyonnyilatkozatot az Ügyrendi és Nemzetiségi Bizottság tartja nyilván és ellenőrzi.”
22.§
Az R. 46.§ (2) bekezdés c.), d.) és e.) pontja helyébe az alábbi c.), d.) és e.) pont lép:
„c.) 7 fős Városüzemeltetési és Környezetvédelmi Bizottságot,
d.) 7 fős Idegenforgalmi Bizottságot,
e.) 7 fős Nevelési-Ifjúsági, Civil-Sportügyi és Közművelődési Bizottságot,”
23.§
Az R. 48.§ (3) bekezdés b.) pontja helyébe az alábbi b) pont lép, a bekezdés az alábbi mondattal egészül ki:
„b.) a javasolt napirendeket.
A meghívóhoz csatolni kell a napirendi pontokhoz tartozó előterjesztéseket.”
24.§
Az R. 48.§ (4) bekezdése helyébe az alábbi (4) bekezdés lép:
„(4) A bizottságok üléséről jegyzőkönyvet kell készíteni, mely tartalmazza az Mötv. 52.§ (1) bekezdésében és 60.§-ában foglaltakat.
A bizottsági ülésen a határozatképesség megállapítását követően ki kell jelölni azon bizottsági tagot, aki az elnök mellett a jegyzőkönyvet aláírja.”
25.§
Az R. 49.§-a helyébe az alábbi 49.§ lép:
„49.§ A bizottság munkáját a jegyző által kijelölt köztisztviselő segíti, akinek feladatát képezi a bizottsági ülés jegyzőkönyvének elkészítése, elkészíttetése, és a bizottság által hozott határozatok megszövegezése.”
26.§
Az R. 53.§ (1) bekezdése helyébe az alábbi (1) bekezdés lép, az alábbi (4), (5) és (6) bekezdéssel egészül ki:
„53.§
(1) Károlyfalva, Rudabányácska és Széphalom részönkormányzatok tagjainak száma 4-4 fő.
(4) A településrészi önkormányzat tagjainak megbízatása megválasztásuktól a önkormányzati képviselő megbízatásának időtartamáig tart.
(5) A részönkormányzati választás napját és a választás időtartamát, valamint a választással kapcsolatos határidőket a Képviselő-testület a jegyző javaslata alapján állapítja meg.
(6) A választást a Helyi Választási Bizottság, valamint Széphalom városrészben az önkormányzati képviselők és polgármesterek választásán működő 1. számú Szavazatszámláló Bizottság, Rudabányácska városrészben a 4. számú Szavazatszámláló Bizottság, míg Károlyfalva városrészben a 19. számú Szavazatszámláló Bizottság bonyolítja le.”
27.§
Az R. 54.§ (1) bekezdése helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„(1) A részönkormányzati testület tagjait az 53.§-ban meghatározott települési képviselőket kivéve - a településrészen állandó lakóhellyel rendelkező választópolgárok maguk közül, titkos szavazással választják meg.”
28.§
Az R. 55.§-a helyébe az alábbi 55.§ lép:
(1) A szavazólapra a jelöltek ábécé-rendben kerülnek felvételre és a választójoggal rendelkező állampolgár a szavazólapon legfeljebb annyi jelöltre szavazhat, ahány részönkormányzati testületi tag titkos szavazással megválasztásra kerülhet.
(2)A részönkormányzati testület tagjai azok a jelöltek lesznek, akik a megválasztható tagok száma szerint a legtöbb szavazatot kapták.
Szavazategyenlőség esetén sorsolással kell megállapítani, hogy az egyenlőszámú szavazatot elért jelöltek közül melyik szerez mandátumot. A településrészi önkormányzat testületi tagjai megbízatásának időtartama megegyezik a települési önkormányzat megbízatásának időtartamával.
29.§
Az R. 56.§ helyébe az alábbi 56.§ lép:
„56.§ A részönkormányzati testület feladatai, hatáskörei:
a.)képviseli és védi a településrész lakosságának érdekeit, megilleti az önkormányzati norma alkotásának kezdeményezési joga,
b.)véleményezési jog illeti meg, illetve véleményt alkot a településrészen fekvő ingatlan-hasznosítási ügyekben.
30.§
Az R. 57.§-a helyébe az alábbi 57. § lép:
„57.§ A részönkormányzati testület ülésének összehívására, vezetésére, működésére a képviselő-testület bizottságaira vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni.”
31.§
Az R. 58.§-a helyébe az alábbi 58.§ lép:
„58.§ (1) A településrészi önkormányzat megszűnik, illetve a képviselő-testület megszűnteti, ha
a.)egy éven keresztül nem működik,
b.)az 56.§-ban felsorolt jogait sorozatosan legalább hat hónapon keresztül nem gyakorolja.
(2) A településrészi önkormányzat tagjainak mandátuma megszűnik minden olyan esetben, amikor a települési képviselő mandátuma is megszűnne.”
32.§
Az R. 60.§-a helyébe az alábbi 60.§ lép:
„60.§ A polgármester jogállását és feladatait az Mötv. 65-67.§-ai szabályozzák.”
33.§
Az R. 61.§ helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„61.§ (1) A polgármester a képviselő-testület határozatképtelensége, vagy határozathozatal hiánya miatt az Mötv. 42.§-aiban meghatározott ügyek kivételével minden testületi hatáskörbe tartozó ügyben döntést hozhat, melyről a képviselő-testülete soron következő ülésén tájékoztatni köteles.
(2) A polgármester a képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett az Mötv. 42.§-ban meghatározott ügyek kivételével a képviselő-testület hatáskörébe tartozó, két ülés közötti időszakban felmerülő halaszthatatlan önkormányzati ügyekben dönthet.”
34.§
Az R. 64.§ helyébe az alábbi 64.§ lép:
„64.§ A polgármesteri tisztség az Mötv 69.§ (1) bekezdésében szabályozott esetekben megszűnik.”
35.§
Az R. 65.§-a helyébe az alábbi 65.§ lép:
„65.§ (1) A képviselő-testület az Mötv. 74.§-ában foglaltak figyelembe vételével, tagjai közül egy alpolgármestert választ, aki megbízatását foglalkoztatási jogviszonyban látja el.
(2) Az alpolgármester tisztsége az Mötv. 76.§-ában szabályozott esetekben szűnik meg.”
36.§
Az R. 68.§ helyébe az alábbi 68.§ lép:
„68.§ (1) A jegyző és az aljegyző kinevezésével kapcsolatos szabályokat az Mötv. 82.§ (1) bekezdése tartalmazza.
(2) A jegyző és az aljegyzői tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatása esetére a jegyzői feladatok ellátásának módja, hogy a polgármester a jegyzői feladatok ellátásáról a Hivatalban a jegyzői képesítésre vonatkozó előírásoknak megfelelő személy megbízásáról gondoskodik.”
37.§
Az R. 69.§-a helyébe az alábbi 69.§ lép:
„69.§ (1) A jegyző feladatait az Mötv. 81.§ (3) bekezdése szabályozza.
(2) A jegyző hatáskörébe utalt önkormányzati és önkormányzati hatósági ügyek felsorolását a 3. melléklet tartalmazza.
(3) A képviselő-testület és bizottságai ülésén a jegyző köteles jelezni ha bármely javaslattal, vagy a testületek működésével kapcsolatban jogszabálysértést észlel.”
38.§
A R. 72.§ (1) bekezdése helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„(1) A polgármesteri hivatal hivatalos elnevezése: Sátoraljaújhelyi Polgármesteri Hivatal.”
39.§
Az R. 74.§-a helyébe az alábbi 74.§ lép:
„74.§ (1) A települési nemzetiségi önkormányzatok képviselő-testülete saját hatáskörben határozza meg saját működési rendjét.
(2) A települési nemzetiségi önkormányzatok testületi munkáját a jegyző által kijelölt köztisztviselő segíti.”
40.§
Az R. 75.§ helyébe az alábbi 75.§ lép:
„75.§ (1) A képviselő-testület a nemzetiségi törvénnyel összhangban az alábbi működési feltételeket biztosítja a települési német, roma, szlovák nemzetiségi önkormányzatok számára:
a.)az ülések megtartásához a nemzetiségek jogairól szóló 2011. évi CLXXIX törvény 80.§ (1) bekezdés a.) pontja szerinti helyiséget,
b.)igény szerint a nemzetiségek hagyományának, kultúrájának, ünnepeinek megtartásához szükséges megfelelő befogadóképességű helyiséget,
c.) a nemzetiségi önkormányzat adminisztratív feladatainak ellátását: meghívó, előterjesztések, jegyzőkönyv elkészítése, levelezések,
d.) postázási feladatok biztosítása, helyben történő kihordással,
e.) PIN kód biztosításával a Polgármesteri Hivatal telefonjának használata, fénymásolási, scannelési és nyomtatási lehetőség,
f.) szabad gépkocsi kapacitás esetén a nemzetiségi önkormányzat ügyeivel összefüggésben gépkocsi biztosítása sofőrrel,
g.) pénzügyi, számviteli, gazdálkodási, nyilvántartási és iratkezelési feladatok ellátása.”
41.§
Az R. 77.§-a helyébe az alábbi 77.§ lép:
„77.§ Az önkormányzat képviselő-testülete által létrehozott társulások megalakulásának, megszűnésének, szervezetének és működésének főbb szabályait az Mötv. IV. Fejezet 87-95.§-ai tartalmazzák.
42.§
Az R. 82.§ (2) bekezdése helyébe az alábbi (2) bekezdés lép és az alábbi (4) bekezdéssel egészül ki:
„(2) A vagyonkezelői jog ellenértékét, az ingyenes átengedés, a vagyonkezelői jog gyakorlásának, valamint a vagyonkezelés ellenőrzésének részletes szabályait az önkormányzat külön rendeletben szabályozza.
(4) Az önkormányzati vagyonkataszter vezetésére az Mötv. 110.§-a, valamint a nemzeti vagyonról szóló törvény rendelkezései az irányadóak.”
43.§
Az R. 84.§ helyébe az alábbi 84.§ lép:
„84.§ Az önkormányzat gazdálkodására az államháztartási törvényben, végrehajtási rendeletében foglaltak és az Mötv. 111-116.§-ai az irányadóak.”
44.§
Az R. 87.§ helyébe az alábbi 87.§ lép:
„87.§ A gazdasági fejlesztési program végrehajtásáról a polgármester évente beszámol a képviselő-testületnek.”
45.§
Az R. 88.§-a helyébe az alábbi 88.§ lép:
88.§ (1) A Pénzügyi Bizottságnak az önkormányzat belső kontroll rendszerével kapcsolatos feladatait az Mötv. 120.§-a tartalmazza.
(2) Az önkormányzat gazdálkodási feladatait a Polgármesteri Hivatal látja el.
(3) Az önkormányzat költségvetési, a költségvetés teljesítési és szakmai tevékenységének bemutatására, értékelésére vonatkozó adatainak jogszabályban meghatározott körét a jegyző évente a honlapon történő megjelentetéssel közzéteszi.”
46.§
Az R. 2. melléklete 18. pontja az alábbiak szerint módosul:
„18. Sátoraljaújhelyben működő termelő tevékenységet folytató, statisztikai állományi létszámot megtartó, vagy létszámot bővítő kis-, középvállalkozások, vállalkozások támogatása”
47.§
Az R. 3. melléklete helyébe jelen rendelet 1. melléklete lép.
48.§
Az R. 4. melléklete helyébe jelen rendelet 2. melléklete lép.
49.§
Az R. 5. melléklete helyébe jelen rendelet 3. melléklete lép.
50.§
Hatályát veszíti az R.
- 5.§ (7), (8) bekezdése,
- 7.§ (3) és (4) bekezdése,
- 13.§-a,
- 17.§-a,
- 29.§-a,
- 40.§ (3)-(7) bekezdései,
- 45.§-a,
- 48.§ (5) bekezdése,
- 51.§-a,
- 59.§-a,
- 62.§-a,
- 72.§ (2) bekezdés első mondata,
- 73.§ címe: „A Polgármesteri Hivatal munkarendje”
- 76.§-a,
- 78.§ és 79.§-a,
- 85.§-a,
- 89.§-a és „Az önkormányzati feladatfinanszírozás” cím,
- 90.§ (2) bekezdése
- 1. melléklete,
- 6. melléklete, 7. melléklete.
51.§
Az R. 1. és 3. függeléke helyébe jelen rendelet 1. és 2.függeléke lép.
52.§
Jelen rendelet kihirdetése napját követő napon lép hatályba és hatályba lépését követő napon hatályát veszíti.
Fedorné dr. Fráter Zsófia | Szamosvölgyi Péter |
címzetes főjegyző | polgármester |
Ezen rendeletet 2014. október 30-án kihirdettem.
Fedorné dr. Fráter Zsófia
címzetes főjegyző