Csanádpalota Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 22/2024. (XII. 4.) önkormányzati rendelete
a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2025. 01. 01- 2025. 01. 01Csanádpalota Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 22/2024. (XII. 4.) önkormányzati rendelete
a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelet módosításáról
Csanádpalota Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában és Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX törvény 53. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelet 4. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A Képviselő-testület munkaterve szerint 9 ülést tart. Üléseit az elfogadott munkaterv szerint a hónap első szerdai napján tartja. A Képviselő-testület január, július és augusztus hónapban munkaterv szerint nem ülésezik.”
2. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelet 12. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) Az ülés napirendi pontjaihoz kapcsolódóan tanácskozási jog illeti meg a Képviselő-testület tagjai és a jegyző mellett a meghívottak közül:
a) az érintett napirendnél a Közös Önkormányzati Hivatal köztisztviselőjét,
b) az érintett napirendnél az Önkormányzat intézményének, tagintézményének vezetőjét,
c) a napirend előadóját,
d) az érintett napirendnél az Önkormányzat könyvvizsgálóját,
e) az érintett napirendnél a Csanádpalotai Román Nemzetiségi Önkormányzat elnökét,
f) a tárgy szerint érintett civil szervezetek képviselőit.”
3. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelet 23. §-a a következő (3) bekezdéssel egészül ki:
„(3) A jegyzőkönyvet a polgármester, a jegyző és a jegyzőkönyv-hitelesítő írja alá.”
4. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelet „A jegyző, aljegyző” alcím címe helyébe a következő rendelkezés lép:
„A jegyző”
5. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelet 32. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A Csanádpalotai Közös Önkormányzati Hivatal jegyzője, feladatait és hatáskörét Csanádpalota város és Kövegy község közigazgatási területére kiterjedő hatállyal látja el. Kinevezésére, munkáltatói jog gyakorlására Csanádpalota polgármestere jogosult Kövegy polgármesterének véleménye kikérése mellett.”
6. § Ez a rendelet 2025. január 1-jén lép hatályba, és a hatályba lépését követő napon hatályát veszti.