Nagyvenyim Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2023. (X. 18.) önkormányzati rendelete

a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2023. 10. 19- 2023. 10. 19

Nagyvenyim Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2023. (X. 18.) önkormányzati rendelete

a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet módosításáról

2023.10.19.

Nagyvenyim Nagyközség Önkormányzati Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 10. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A képviselő-testület ülését a polgármester – tartós akadályoztatása esetén vagy a polgármesteri tisztség betöltetlensége esetén az alpolgármester, mindkettejük együttes tartós akadályoztatása, vagy a két tisztség egyidejű betöltetlensége esetén a Pénzügyi, Fejlesztési, Összeférhetetlenségi és Vagyonnyilatkozati Bizottság Elnöke hívja össze. Tartós akadályoztatásnak minősül az éves rendes szabadság kiadásán kívüli, egymást követő 7 napot meghaladó távollét.”

2. § A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 18. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A képviselő-testület ülését a polgármester, tartós akadályoztatása esetén az alpolgármester, együttes tartós akadályoztatásuk esetén, vagy a két tisztség egyidejű betöltetlensége esetén a Pénzügyi, Fejlesztési, Összeférhetetlenségi és Vagyonnyilatkozati Bizottság elnöke vezeti. Tartós akadályoztatásnak minősül az éves rendes szabadság kiadásán kívüli, egymást követő 7 napot meghaladó távollét.”

3. § A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 48. § (2) bekezdés a) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

[Az (1) bekezdés szerinti bizottságok tagjainak száma:]

„a) Pénzügyi, Fejlesztési, Összeférhetetlenségi, Vagyonnyilatkozati Bizottság 3 fő,”

4. § (1) A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 3. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

(2) A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 4. melléklete a 2. melléklet szerint módosul.

5. § A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 6. melléklet 2.2. pontjában a „Mezőföldviz Kft., 7030 Paks, Kölesdi u. 46” szövegrész helyébe a „Nemzeti Vízművek Zrt. 1118 Budapest, Homonna u. 2-4” szöveg lép.

6. § Hatályát veszti a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 4. melléklet 1.3. pontja.

7. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

1. melléklet a 19/2023. (X. 18.) önkormányzati rendelethez

1. A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 3. melléklet 3. pont helyébe a következő pont lép:

„3. Képviselők: Csizmadia György, Kegyes Lászlóné, Kundra László Zoltánné, Schneider Vilmos Mihály, dr. Zseli József Géza”

2. melléklet a 19/2023. (X. 18.) önkormányzati rendelethez

1. A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2019. (XII.11.) önkormányzati rendelet 4. melléklet 1.2. pontja helyébe a következő pont lép:

„1.2. Tagok: Csizmadia György, Schneider Vilmos Mihály”