Pusztaszabolcs Város Önkormányzata Képviselő-testületének 12/2022. (IX. 29.) önkormányzati rendelete

A Képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 2/2018. (III. 1.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2022. 09. 30- 2022. 09. 30

Pusztaszabolcs Város Önkormányzata Képviselő-testületének 12/2022. (IX. 29.) önkormányzati rendelete

A Képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 2/2018. (III. 1.) önkormányzati rendelet módosításáról

2022.09.30.

Pusztaszabolcs Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A Képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 2/2018. (III.1.) önkormányzati rendelet 7. §-a a következő 5. ponttal egészül ki:

[A képviselő-testület hatáskör átruházásának lehetőségét, az átruházás alapvető szabályait a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 41. § (4)–(5) bekezdése tartalmazza. Átruházott hatáskörök felsorolása:]

„5. Pusztaszabolcs Város Önkormányzat Képviselő-testülete az ingatlan-nyilvántartásról szóló 109/1999. (XII. 29.) FVM rendelet 65. § (3g) bekezdésében meghatározott lakások vagy nem lakás céljára szolgáló helyiségek rendeltetési módosítási és rendeltetési egységek-számot igazoló hatósági bizonyítvány kiállításának hatáskörét a jegyzőre ruházza át.”

2. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.