Csór Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete

a Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2024. (X. 18.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2025. 02. 20- 2025. 02. 21

Csór Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete

a Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2024. (X. 18.) önkormányzati rendelet módosításáról

2025.02.20.

[1] A rendelet megalkotásának célja, hogy a Táci és az Iszkaszentgyörgyi Közös Önkormányzati Hivatalt 2025. január 1. napjától érintő alapítói, fenntartói és szervezeti változások aktualizálása megtörténjen.

[2] Csór Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2024. (X. 18.) önkormányzati rendelet 1. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(5) A képviselőtestület hivatalának neve: Iszkaszentgyörgyi Közös Önkormányzati Hivatal. Székhelye: 8043 Iszkaszentgyörgy, Kossuth tér 1. Kirendeltsége: 8041 Csór, Fő tér 10. (a továbbiakban: hivatal)”

2. § A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2024. (X. 18.) önkormányzati rendelet 20. alcím címe helyébe a következő rendelkezés lép:

„20. A jegyző, az aljegyző”

3. § A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2024. (X. 18.) önkormányzati rendelet 32. § (1)–(3) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(1) Iszkaszentgyörgy, Csór és Bakonykúti Község polgármesterei a jegyző javaslatára aljegyzőt neveznek ki.

(2) Az aljegyző feladata:

a) a jegyző helyettesítése, a jegyző által meghatározott feladatok ellátása, ennek során a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében meghatározott jegyzői feladatok ellátása,

b) az Iszkaszentgyörgyi Közös Önkormányzati Hivatal Csóri Kirendeltségének vezetése, a Kirendeltségeken a jegyző jogszabályban meghatározott feladat- és hatáskörének teljes körű gyakorlása és ellátása, a kirendeltség és az önkormányzat törvényes működésének biztosítása, képviselő-testületi üléseken való részvétel, igazgatási-szervezési feladatok ellátása.

(3) A jegyzői és aljegyzői tisztség betöltetlensége, vagy a jegyző, aljegyző egyidejű tartós akadályoztatása esetére – legfeljebb hat hónap időtartamra – a jegyzői feladatokat az Iszkaszentgyörgyi Közös Önkormányzati Hivatal képesítési és alkalmazási feltételeknek megfelelő igazgatási ügyintézője látja el.”

4. § A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2024. (X. 18.) önkormányzati rendelet 4. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

5. § Hatályát veszti a Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2024. (X. 18.) önkormányzati rendelet 8. § d) pontja.

6. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és a kihirdetését követő második napon hatályát veszti.

1. melléklet az 1/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelethez

1. A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2024. (X. 18.) önkormányzati rendelet 4. melléklete a következő 37. ponttal egészül ki:

„37. 042130 Növénytermesztés, állattenyésztés és kapcsolódó szolgáltatások”