Velence Város Önkormányzat Képviselő-testületének 4/2017 (II.24.) önkormányzati rendelete
a 2017. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2017. 03. 01- 2017. 12. 31Velence Város Önkormányzat Képviselő-testületének 4/2017 (II.24.) önkormányzati rendelete
a 2017. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2017-03-01-tól 2018-01-01-ig
Velence Város Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye, a helyi önkormányzatok alcím 32. cikk (1) a) pontjában foglalt jogkörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőket és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltak figyelembevételével az alábbi rendeletet alkotja:
1. §
A rendelet hatálya
A rendelet hatálya kiterjed a Velencei Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, közszolgálati ügykezelőre és munkavállalóra.
2. §
Az igazgatási szünet
(1) A Velencei Polgármesteri Hivatalban a 2017. évi nyári igazgatási szünet 2017. augusztus 7. napjától 2017. augusztus 18. napjáig tart.
(2) A Velencei Polgármesteri Hivatalban a 2017. évi téli igazgatási szünet 2017. december 27. napjától 2017. december 29. napjáig tart.
(3) Az igazgatási szünetek időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Velencei Polgármesteri Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel.
3. §
Záró rendelkezések
(1) Jelen rendelet 2017. március 1. napján lép hatályba.
(2) Jelen rendelet 2018. január 1. napján hatályát veszti.
Koszti András Dr. Szvercsák Szilvia
polgármester jegyző