Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2024. (X. 23.) önkormányzati rendelete
Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019. (XI. 25.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2024. 10. 24- 2024. 10. 25Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2024. (X. 23.) önkormányzati rendelete
Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019. (XI. 25.) önkormányzati rendelet módosításáról
Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotó hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet bevezető része helyébe a következő rendelkezés lép:
2. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 3. § (6) bekezdés a) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A Kulcsi Krónika:)
3. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 13. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) A képviselő-testület az üléseit Kulcs Község Polgármesteri Hivatalának Dísztermében tartja, de ha a napirend témája a választópolgárok nagy érdeklődésére tekintettel a Díszterem kapacitását meghaladja, akkor az ülés más helyszínen is megtartható. A helyszínváltozást ebben az esetben a meghívóban pontosan meg kell jelölni.”
4. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 14. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) A képviselő-testület az alakuló ülést az alábbi napirendi pontok alapján tartja:
a) a helyi választási bizottság elnökének tájékoztatója a választás eredményéről,
b) a képviselők eskütétele, megbízólevelek átadása,
c) polgármester eskütétele, megbízólevele átadása,
d) polgármesteri program ismertetése,
e) a bizottságok megválasztása, bizottsági tagok megválasztása, nem képviselő bizottsági tagok megválasztása, eskütétele,
f) polgármester illetményének, tiszteletdíjának megállapítása,
g) az alpolgármester megválasztása, eskütétele,
h) alpolgármester tiszteletdíjának, költségtérítésének megállapítása,
i) a képviselői tiszteletdíjak, költségtérítések megállapítása
j) az önkormányzati társulásokban való delegálásról döntés,
k) tájékoztatás a képviselői összeférhetetlenségi szabályokról, a vagyonnyilatkozattételi kötelezettség szabályairól, a KOMA adatbázisba történő felvételről,
l) SZMSZ felülvizsgálata, és előkészítése a következő ülésre.”
5. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 15. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A képviselő-testület augusztus 1-től szeptember 15-ig – rendkívüli ok kivételével – nyári ülés szünetet tart.”
6. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 16. § (4) és (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(4) A rendkívüli ülésre szóló meghívót – lehetőleg az írásos előterjesztéssel és annak mellékleteivel együtt – legalább 2 nappal az ülés előtt kell kézbesíteni. Halaszthatatlan esetben a képviselő-testület rendkívüli ülése rövid úton (telefonon) szóban is összehívható az értesítést követő napra, a napirend megjelölésével.
(5) A rendkívüli ülés napirendjére a kiküldött meghívóban szereplő, vagy a telefonon közölt napirendi pontokon kívül más téma nem vehető fel.”
7. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 18. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A képviselőt-testület az üléseit az éves munkaterv alapján tartja. A munkatervi javaslatot a polgármester terjeszti a képviselő-testület elé legkésőbb a tárgyév február 28. napjáig.”
8. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 43. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(5) A szavazólap tartalmazza az „igen” és a „nem” szavazat lehetősét. Az „igen” vagy a „nem” előtti körbe, két egymást keresztező vonallal kell szavazni. A szavazáshoz tollat kell használni. ”
9. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 62. § (4) bekezdés b) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A testület által létrehozott állandó bizottság:)
10. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 68. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A bizottság üléséről hangfelvétel is készíthető. Az emlékeztetőt, a jegyzőkönyvet a bizottság elnöke és a bizottság egy tagja írja alá.”
11. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 72. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(4) Az alpolgármester ügyfélfogadási ideje: minden hétfőn 9.00 – 11.00 óráig”
12. § (1) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 2. melléklete a 2. melléklet szerint módosul.
13. § Ez a rendelet 2024. október 24-én lép hatályba.
1. melléklet a 18/2024. (X. 23.) önkormányzati rendelethez
Név |
Cím |
Elérhetőség |
Fogadóóra |
---|---|---|---|
Jobb Gyula polgármester |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3670639-0157 |
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében |
Deák Ibolya Rózsa |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3620221-4838 |
Minden hétfőn 9.00-11.00 |
Fekete Ágota |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3670638-4566 |
Minden hónap utolsó szerdáján |
Márkovicsné Fejes Gizella Mária |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3620312-4119 addis.gizike@gmail.com |
Minden hónap utolsó szerdáján |
Oberrecht Tamás |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3630377-6818 |
Minden hónap utolsó keddjén 14.00 – 15.00 |
Posch János |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
poschjanos48@gmail.com |
Minden hónap első szerdáján |
Tóthné Vass Anita |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3670368-1599 |
Minden hónap első hétfőjén 7.30-8.30 |
2. melléklet a 18/2024. (X. 23.) önkormányzati rendelethez
1. A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 2. melléklet 1.1–1.3. pontja helyébe a következő pontok lépnek:
„1.1. Elnök: Oberrecht Tamás
1.2. Tag:Deák Ibolya Rózsa
1.3. Tag: Fekete Ágota”
2. A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 2. melléklet 2.1–2.3. pontja helyébe a következő pontok lépnek:
„2.1. Elnök: Posch János
2.2. Tag: Márkovicsné Fejes Gizella
2.3. Tag: Tóthné Vass Anita”