Bőny Község Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2020 (XI.6.) önkormányzati rendelete

a 2020. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2020. 11. 07- 2020. 12. 30

Bőny Község Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában biztosított feladatkörében eljárva – a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenő idejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka-végzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. §-15. §-aiban foglaltakra figyelemmel – a következőket rendeli el:

1. §


A rendelet hatálya kiterjed a Bőnyi Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra.

2. §


A Hivatal 2020. évi munkarendjében a téli igazgatási szünet 2020. december 21. (hétfő) napjától 2020. december 31. (csütörtök) napjáig tart.

3. §


A 2020. évi munkanapok körüli munkarend átcsoportosítás miatt az ügyfélfogadás a hivatalban a következők szerint alakul:

a) 2020. december 12 (szombat) ügyfélfogadás nincs, a Hivatal zárva tart.

4. §


Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2021. január 1. napján hatályát veszti.