Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2018. (VII.11.) önkormányzati rendelete

Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2018. (VII. 11.) önkormányzati rendelete a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2018. 07. 12- 2018. 12. 30

Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
11/2018. (VII. 11.) önkormányzati rendelete

a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről


Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, - a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka végzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet ajánlását figyelembe véve - az alábbi rendeletet alkotja.


1. §

A rendelet hatálya

A rendelet hatálya kiterjed a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra.


2. §

Az igazgatási szünet

(1) A Polgármesteri Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet

nyári időszakban: 2018. augusztus 21. napjától 2018. augusztus 24. napjáig,

téli időszakban: 2018. december 27. napjától 2018. december 28. napjáig tart.

(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel.


3. §

Záró rendelkezések

(1) E rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) E rendelet 2018. december 31-én hatályát veszti.

(3) A rendelet kihirdetéséről a jegyző gondoskodik.