Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2018. (VII.11.) önkormányzati rendelete
Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2018. (VII. 11.) önkormányzati rendelete a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2018. 07. 12- 2018. 12. 30Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2018. (VII.11.) önkormányzati rendelete
Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2018. (VII. 11.) önkormányzati rendelete a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2018-07-12-tól 2018-12-31-ig
Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
11/2018. (VII. 11.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Győrszemere Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, - a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka végzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet ajánlását figyelembe véve - az alábbi rendeletet alkotja.
1. §
A rendelet hatálya
A rendelet hatálya kiterjed a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalóra.
2. §
Az igazgatási szünet
(1) A Polgármesteri Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet
nyári időszakban: 2018. augusztus 21. napjától 2018. augusztus 24. napjáig,
téli időszakban: 2018. december 27. napjától 2018. december 28. napjáig tart.
(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel.
3. §
Záró rendelkezések
(1) E rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
(2) E rendelet 2018. december 31-én hatályát veszti.
(3) A rendelet kihirdetéséről a jegyző gondoskodik.