Csorna Város Polgármesterének 2/2021 (II.23..) önkormányzati rendelete

a 2021. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2021. 02. 24- 2021. 12. 31

Csorna Város Polgármesterének 2/2021 (II.23..) önkormányzati rendelete

a 2021. évi igazgatási szünet elrendeléséről

2021.02.24.

Csorna Város Polgármestere az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva, a 27/2021. (I. 29.) Kormányrendelettel elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46.§ (4) bekezdésében biztosított felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya a Csornai Polgármesteri Hivatalban (továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott köztisztviselőkre és munkavállalókra terjed ki.

2. § Csorna Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Hivatalban

a) a nyári időszakban 2021. július 19. napjától 2021. augusztus 19. napjáig (összesen 24 munkanap) – továbbiakban: nyári igazgatási szünet, valamint

a) a téli időszakban 2021. december 27. napjától december 31. napjáig (összesen 5 munkanap) – továbbiakban: téli igazgatási szünet igazgatási szünetet rendel el.

3. § (1) A nyári igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalban az ügyfélfogadás hétfő és péntek napokon szünetel. Szerda napokon az ügyfélfogadási rendnek megfelelően történik az ügyfélfogadás.

(2) A téli igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfélfogadás szünetel.

(3) A haláleset anyakönyvezése mindkét igazgatási szünet időtartama alatt az ügyeletes anyakönyvvezetővel történő, előzetes telefonos időpont egyeztetést követően történik.

4. § Ez a rendelet kihirdetését követő napon lép hatályba és 2022. január 1. napján hatályát veszti.