Ludas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 12/2017. (IX.29.) önkormányzati rendelete
Ludas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 12/2017. (IX.29.) önkormányzati rendelete a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 8/2017. (IV.27.) önkormányzati rendeletének módosításáról
Hatályos: 2017. 09. 30- 2017. 09. 30Ludas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 12/2017. (IX.29.) önkormányzati rendelete
Ludas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 12/2017. (IX.29.) önkormányzati rendelete a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 8/2017. (IV.27.) önkormányzati rendeletének módosításáról
2017-09-30-tól 2017-10-01-ig
Ludas Községi Önkormányzat Képviselő – testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 143. § (4) bekezdés a) pontjában foglalt felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az következőket rendeli el:
1.§
A képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 8/2017. (IV.27.) önkormányzati rendelet 57.§ (1) bekezdése helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„ (1) A polgármester az összeférhetetlenség megállapítására irányuló kezdeményezést a Szociális Bizottság részére adja át kivizsgálásra.”
2.§
A képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 8/2017. (IV.27.) önkormányzati rendelet 59.§ helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„A helyi önkormányzati képviselői, a nemzetiségi képviselői és hozzátartozói vagyonnyilatkozatokat a Szociális Bizottság tartja nyilván és ellenőrzi.”
3.§
A képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 8/2017. (IV.27.) önkormányzati rendelet 58.§(1) – (2) bekezdése helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„(1) A polgármester a méltatlanság megállapítására irányuló kezdeményezést a Szociális Bizottság részére adja át kivizsgálásra.
(2) A Szociális Bizottság a következő ülésén, legkésőbb a méltatlanság megállapításának kezdeményezését követő 30 napon belül határozattal dönt a méltatlanságról.”
4.§
A képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 8/2017. (IV.27.) önkormányzati rendelet 63.§ helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„Állandó bizottságként a Szociális Bizottság ellátja az önkormányzat szociális rendeletében meghatározott bizottsági feladatokat, véleményezi a képviselő-testület hatáskörébe tartozó szociális kérelmeket, azokkal kapcsolatban javaslatot tesz, ellátja azokat a feladatokat, melyeket a képviselő-testületi döntés vagy jogszabály bizottság hatáskörébe utal, továbbá a jelen rendelet 57. § és 59. § - ában foglaltak szerint jár el.”
5.§
Jelen rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.
Vargáné Csengeri Mónika dr. Horváth Csilla
polgármester jegyző
Nagyfüged, 2017. szeptember 20.
Záradék: A rendelet kihirdetve: 2017. szeptember 29.
dr. Horváth Csilla
jegyző