Tárnok Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2016. (II.19.) önkormányzati rendelete
Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 2/2015. (II.23.) számú önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2016. 02. 20Tárnok Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2016. (II.19.) önkormányzati rendelete
Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 2/2015. (II.23.) számú önkormányzati rendelet módosításáról
2016-02-20-tól
Tárnok Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 2/2015. (II.23.) számú önk. rendeletét (a továbbiakban: „R”) az alábbiak szerint módosítja:
1. § A „R” 24. § (4) bekezdés helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„24. § (4) A képviselő-testület ülésére - a rendelet-tervezet kivételével - előterjesztést tehetnek:
- a polgármester,
- alpolgármester
- a képviselők,
- a bizottságok (a tárgyban létrehozott ideiglenes bizottságok) elnökei,
- a jegyző,
- önkormányzati intézmény vezetője feladat- és hatáskörében eljárva, valamint a polgármester felkérésére
- az önkormányzati alapítású gazdasági társaságok vezetői a jogszabályban előírt, kötelezően elkészítendő előterjesztések esetében, munkatervben meghatározott esetben, valamint a polgármester felkérésére,
- a polgármester felkérésére a települési állami, társadalmi és gazdasági szervezetek vezetői,
- A Pest Megyei Kormányhivatal vezetője, továbbá egyéb, külön jogszabályban erre feljogosított személyek és szervezetek.”
2. § A rendelet 2016. február 20. napján lép hatályba.
Szolnoki Gábor polgármester | Dr. Simon Mária jegyző |
Záradék:
A rendeletet a Képviselő-testület a 2016. február 18-i ülésén fogadta el.
A rendelet kihirdetve: 2016. február 19.
Hatálybalépés: 2016. február 20.
A kihirdetés megtörtént igazolja: dr. Jenei-Kiss Gergely aljegyző