Tárnok Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2016. (II.19.) önkormányzati rendelete

Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 2/2015. (II.23.) számú önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2016. 02. 20

Tárnok Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 2/2015. (II.23.) számú önk. rendeletét (a továbbiakban: „R”) az alábbiak szerint módosítja:


1. § A „R” 24. § (4) bekezdés helyébe az alábbi rendelkezés lép:


„24. § (4) A képviselő-testület ülésére - a rendelet-tervezet kivételével - előterjesztést tehetnek:

  1. a polgármester,
  2. alpolgármester
  3. a képviselők,
  4. a bizottságok (a tárgyban létrehozott ideiglenes bizottságok) elnökei,
  5. a jegyző,
  6. önkormányzati intézmény vezetője feladat- és hatáskörében eljárva, valamint a polgármester felkérésére
  7. az önkormányzati alapítású gazdasági társaságok vezetői a jogszabályban előírt, kötelezően elkészítendő előterjesztések esetében, munkatervben meghatározott esetben, valamint a polgármester felkérésére,
  8. a polgármester felkérésére a települési állami, társadalmi és gazdasági szervezetek vezetői,
  9. A Pest Megyei Kormányhivatal vezetője, továbbá egyéb, külön jogszabályban erre feljogosított személyek és szervezetek.”


2. § A rendelet 2016. február 20. napján lép hatályba.






Szolnoki Gábor

polgármester

Dr. Simon Mária

jegyző







Záradék:

A rendeletet a Képviselő-testület a 2016. február 18-i ülésén fogadta el.

A rendelet kihirdetve: 2016. február 19.

Hatálybalépés: 2016. február 20.

A kihirdetés megtörtént igazolja: dr. Jenei-Kiss Gergely aljegyző