Budajenő Község Önkormányzat képviselő-testületének 8/2017 (IV.28..) önkormányzati rendelete
a 2017. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2017. 04. 29- 2018. 01. 01Budajenő Község Önkormányzat képviselő-testületének 8/2017 (IV.28..) önkormányzati rendelete
a 2017. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2017-04-29-tól 2018-01-02-ig
Budajenő Község Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvényének 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában foglalt feladat körében eljárva, a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012.(III.7.) Korm. rendelet 13. - 15. §-aiban foglaltak figyelembe vételével, a következőket rendeli el.
1. § A rendelet hatálya a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban (továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre kiterjed.
2. § (1) A Hivatalban a 2017. évi igazgatási szünet
a.) a nyári időszakban 2017. július 24. napjától 2017. augusztus 4. napjáig,
b) a téli időszakban 2017. december 18. napjától 2017. december 29. napjáig tart.
(2) Az igazgatási szünet alatt a Hivatal ügyeletet tart.
3. § A jelen rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és 2018. január 2. napján a hatályát veszti.
Budai István polgármester | dr. Kovács Dénes jegyző |
A jelen rendelet 2017. április hó 28. napján kihirdetésre került:
dr. Kovács Dénes jegyző |