Budajenő Község Önkormányzat képviselő-testületének 4/2018 (III.23.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2018. 03. 24- 2019. 01. 04Budajenő Község Önkormányzat képviselő-testületének 4/2018 (III.23.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2018-03-24-tól 2019-01-05-ig
Budajenő Község Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvényének 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában foglalt feladat körében eljárva, a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012.(III.7.) Korm. rendelet 13. - 15. §-aiban foglaltak figyelembe vételével, a következőket rendeli el.
1. § A rendelet hatálya a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban (továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre kiterjed.
2. § (1) A Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet
- a nyári igazgatási szünet: | 2018. július 23. napjától 2018. augusztus 3. napjáig |
- a téli igazgatási szünet: | 2018. december 27. napjától 2019. január 4. napjáig |
(2) Az igazgatási szünet alatt a Hivatal ügyeletet tart.
3. § Jelen rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és 2019. január 5. napján hatályát veszti.
Budai István polgármester | dr. Kovács Dénes jegyző |
Jelen rendelet 2018. március hó 23. napján kihirdetésre került:
dr. Kovács Dénes jegyző |