Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2022. (II. 16.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat 2022. évi költségvetéséről

Hatályos: 2022. 11. 04- 2023. 02. 28

Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2022. (II. 16.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat 2022. évi költségvetéséről

2022.11.04.

Dabas Város Önkormányzatának képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva továbbá figyelembe véve a Gazdasági Bizottság határozatát a 2022. évi pénzügyi tervéről (költségvetéséről) a következőket rendeli el:

A rendelet hatálya

1. § A rendelet hatálya a képviselő-testületre, annak bizottságaira, a polgármesteri hivatalra és az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervekre (intézményekre) terjed ki.

A költségvetés bevételei és kiadásai

2. § (1)1 A képviselő-testület az önkormányzat 2022. évi költségvetését: 5.280.894.454.- Ft Költségvetési bevétellel, 7.267.835.036.- Ft Költségvetési kiadással, -1.986.940.582,- Ft Költségvetési egyenleggel ( melyre fedezetet nyújt az előző év költségvetési maradványa) , 7.323.575.218.,-Ft Összes bevétellel 7.323.575.218,- Ft Összes kiadással állapítja meg.

(2) Az (1) bekezdésben megállapított költségvetési bevételek forrásonkénti, a költségvetési kiadások jogcímenkénti megoszlását önkormányzati szinten, továbbá a finanszírozási bevételeket és kiadásokat a rendelet 1. melléklete alapján határozza meg a képviselő-testület.

(3) A bevételek és kiadások előirányzat-csoportok, kiemelt előirányzatok és azon belül kötelező feladatok szerinti bontásban az 2. melléklet szerint állapítja meg.

(4) A bevételek és kiadások előirányzat-csoportok, kiemelt előirányzatok és azon belül önként vállalt feladatok szerinti bontásban az 3. melléklet szerint állapítja meg.

(5) A bevételek és kiadások előirányzat-csoportok, kiemelt előirányzatok és azon belül állami (államigazgatási) feladatok szerinti bontásban a 4. melléklet szerint állapítja meg.

(6) A működési bevételek és kiadások előirányzatai mérlegszerű bemutatását önkormányzati szinten az 5. melléklet részletezi.

(7) A felhalmozási bevételek és kiadások előirányzatai mérlegszerű bemutatását önkormányzati szinten a 6. melléklet részletezi.

(8) A működési hiány belső finanszírozásának érdekében a képviselő-testület az előző év(ek) költségvetési maradványának, vállalkozási maradványának igénybevételét rendeli el.

(9) A felhalmozási hiány finanszírozása érdekében az adott évi saját bevételek 20 %-át, de legfeljebb 10 millió forintot meghaladó fejlesztési célú adósságot keletkeztető ügylet megkötésére a Kormány hozzájárulása szükséges. Az adott évi saját bevételek 20 %-át, de legfeljebb a 10 millió forintot meg nem haladó fejlesztési célú adósságot keletkeztető ügylet esetében a hiány külső finanszírozása fejlesztési hitelből /vagy/ az előző év(ek) költségvetési maradványának, vállalkozási maradványának igénybevételével történik.

A költségvetés részletezése

3. § (1) Az Önkormányzat adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit a 7. melléklet részletezi.

(2) Az Önkormányzat saját bevételeinek részletezését az adósságot keletkeztető ügyletből származó tárgyévi fizetési kötelezettség megállapításához a 8. melléklet tartalmazza.

(3) Az Önkormányzat 2022. évi adósságot keletkeztető fejlesztési céljait az 9. melléklet részletezi.

(4) Az Önkormányzat költségvetésében szereplő beruházások kiadásainak beruházásonkénti részletezését a 10. melléklet szerint határozza meg.

(5) Az önkormányzat költségvetésében szereplő felújítások kiadásait felújításonként a 11. melléklet szerint részletezi.

(6) Az EU-s támogatással megvalósuló programokat és projekteket, valamint az önkormányzaton kívül megvalósuló projektekhez való hozzájárulást a 12. melléklet szerint hagyja jóvá.

(7) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, polgármesteri hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (engedélyezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként szükséges meghatározni. Dabas Város Önkormányzatának adatait a 13. melléklet tartalmazza.

(8) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, polgármesteri hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (engedélyezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként szükséges meghatározni. A Dabasi Polgármesteri Hivatal adatait a 14. melléklet tartalmazza.

(9) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, polgármesteri hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (engedélyezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként szükséges meghatározni. A Dabas-Sári Óvoda adatait a 15. melléklet tartalmazza.

(10) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, polgármesteri hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (engedélyezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként szükséges meghatározni. A Dabasi Egyesített Óvodák adatait a 16. melléklet tartalmazza.

(11) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, polgármesteri hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (engedélyezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként szükséges meghatározni. A Dr. Halász Géza Szakorvosi Rendelőintézet adatait a 17. melléklet tartalmazza.

(12) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, polgármesteri hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (engedélyezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként szükséges meghatározni. A Dabasi Intézményfenntartó Központ adatait a 18. melléklet tartalmazza.

(13) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, polgármesteri hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (engedélyezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként szükséges meghatározni. A Kossuth Művelődési Központ és Halász Boldizsár Városi Könyvtár adatait a 19. melléklet tartalmazza.

(14) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, polgármesteri hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (engedélyezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként szükséges meghatározni. A Manódombi Bölcsőde adatait a 20. melléklet tartalmazza.

(15) A tájékoztatókat a 21. melléklet tartalmazza.

(16) Az Önkormányzat a kiadások között 40.000.000,- Ft általános, 141.611.201,- Ft céltartalékot állapít meg.

A költségvetés végrehajtásának szabályai

4. § (1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.

(2) Az Önkormányzat gazdálkodásának biztonságáért a képviselő-testület, a gazdálkodás szabályszerűségéért a polgármester felelős.

(3) A költségvetési hiány csökkentése érdekében évközben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.

(4) A célfeladatokra tervezett előirányzatok felhasználásáról a polgármester dönt, míg a helyi önszerveződő közösségek részére tervezett előirányzatok felhasználásáról a Képviselő-testület felhatalmazása alapján – a Humánerőforrás bizottság dönt. A bizottsági hatáskörbe utalt egyes feladatokra tervezett összegek csak az adott feladatokra használhatók fel. Az évközi előirányzat-maradványok bizottsági, vagy hivatali kezdeményezésre (ez utóbbi esetben is kell a bizottsági hozzájárulás) csak a Képviselő-testület jóváhagyása után használhatók fel. Az átruházott hatáskörben hozott döntésekről a Polgármester - a döntést követő hónapban - köteles a Képviselő-testületnek beszámolni.

(5) A polgármesteri keret felhasználásáról a Polgármester rendelkezik. A polgármesteri keret nem használható fel alapítványok támogatására, költség - és üzemanyag térítések finanszírozására és intézmény működtetésére.

(6) Az adókintlévőségek, bármilyen jellegű követelések csökkentése érdekében érvényesíteni kell a költséghatékony végrehajtási és ellenőrzési tevékenységet.

(7) Az önkormányzati feladatellátás minden területén érvényesíteni kell a szigorú, takarékos gazdálkodás követelményét. A gazdasági társaság(ok) vezetői, valamint a költségvetési szervek vezetői kötelesek a takarékos, ésszerű gazdálkodás követelményeinek megfelelni és javaslataikkal, döntéseikkel segíteni a kiadások csökkentését.

(8) A Képviselő-testület felhatalmazza a Polgármestert, hogy - pályázat benyújtásáról, és saját forrás biztosításáról szóló külön testületi döntés hiányában - az Önkormányzat által benyújtani kívánt támogatási igény (pályázat) esetében az Önkormányzat nevében előzetesen nyilatkozzon a saját forrás biztosításáról azzal, hogy soron következő testületi ülésen tájékoztatja a testületet.

(9) A Polgármesteri Hivatal dolgozói részére megállapított cafetéria juttatás összege bruttó 250.000 Ft/fő, az Önkormányzat dolgozói részére megállapított cafetéria juttatás összege bruttó 50.000 Ft/fő.

(10) Az önkormányzat saját forrásai terhére a Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők vonatkozásában - a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben foglaltaktól eltérően - az illetményalapot 48.000,-Ft-ban állapítja meg.

(11) A 2022. január l-től a minimálbér 200.000,- Ft teljes munkaidő teljesítése esetén - a garantált bérminimum összege 2022. január l-től 260.000,- Ft.

(12) Az intézmények az éves gazdálkodásukról készített beszámolóban a költségvetési maradvány elszámolása során - az általános szabályokon túl - kötelesek a felújítási, az étkeztetési-, az energia és közüzemi díjak-, a nyugdíjazás és létszámcsökkentési döntések, jubileumi jutalmak fedezetére biztosított előirányzatokról, a kötött felhasználású támogatásokról, a gazdasági szakemberek továbbképzésére biztosított előirányzatokról, a bejáró dolgozók útiköltség térítésére adott előirányzatokról, a rehabilitációs hozzájárulásra biztosított előirányzatról valamint az évközben céljelleggel biztosított előirányzatokról elszámolni. A pénzmaradványt a Polgármesteri Hivatal Gazdasági Iroda vizsgálja felül.

(13) A feladatmutató alapján normatív állami hozzájárulásban részesülő intézmények a tényleges mutatók szerint kötelesek elszámolni a kapott támogatással. A támogatás ellenőrizhetősége érdekében az intézmények kötelesek olyan nyilvántartást vezetni, melyből egyértelműen megállapítható a feladatmutató tényleges teljesülése.

(14) Amennyiben az intézmény a konkrét feladatmutatóhoz kapcsolódó támogatást az őt ténylegesen megilletőnél nagyobb mértékben veszi igénybe, akkor a meghaladó mérték zárolásra, a pénzmaradvány elszámolása kapcsán pedig elvonásra kerül.

(15) Pénzügyi előirányzat hiányában a gazdálkodó szerv, intézmény vezetője kötelezettséget nem vállalhat, feladat végrehajtását nem kezdheti el. Újabb kötelezettségek vállalása előtt figyelembe kell venni a meglévő, többéves kihatással járó kötelezettségeket, továbbá a fedezetül szolgáló bevételek realizálását. Kötelezettséget vállalni az Ávr.-ben foglalt kivételekkel csak pénzügyi ellenjegyzés után, a pénzügyi teljesítés esedékességét megelőzően, írásban lehet.

(16) A költségvetési szerveknél a jutalmazásra fordítható és kifizethető összeg nem haladhatja meg a rendszeres személyi juttatások előirányzatának 10 %-át. Ennek fedezetére a személyi juttatások évközi megtakarítása és a személyi juttatások előirányzatának növelésére fordítható forrás szolgálhat.

(17) Amennyiben a költségvetési szerv harminc napon túli, lejárt esedékességű elismert tartozásállományának mértéke két egymást követő hónapban eléri az éves eredeti kiadási előirányzatának 10%-át vagy a százötven millió forintot, az irányító szerv a költségvetési szervhez önkormányzati biztost jelöl ki.

(18) A költségvetési szerv vezetője e rendelet 10. mellékletében foglalt adatlapon köteles a tartozásállományról adatot szolgáltatni. A költségvetési szerv az általa lejárt esedékességű elismert tartozásállomány tekintetében – nemleges adat esetén is – havonta a tárgyhó 25-i állapotnak megfelelően a tárgyhónapot követő hó 5-ig az önkormányzat jegyzője részére köteles adatszolgáltatást teljesíteni.

(19) Kiegészítő támogatás igényléséről a működőképességet veszélyeztető helyzet esetében a polgármester gondoskodik, külön képviselő-testületi döntés alapján.

(20) A finanszírozási bevételekkel és kiadásokkal kapcsolatos hatásköröket a Képviselő-testület gyakorolja.

(21) A polgármester 30.000.000 Ft. értékhatárig dönt a forrásfelhasználásról, döntéséről a soron következő ülésen tájékoztatja a képviselő-testületet.

Az előirányzatok módosítása

5. § (1) Az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönt.

(2) A képviselő-testület az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiadási kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát 30.000.000,- Ft összeghatárig - mely esetenként az 5.000.000,- Ft összeghatárt nem haladhatja meg a polgármesterre átruházza. Egyéb esetekben a képviselő-testület a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát fenntartja magának.

(3) Az (2) bekezdésben foglalt átcsoportosításról a polgármester negyedévente köteles beszámolni, a költségvetés módosítására egyidejűleg javaslatot tenni. Az átruházott hatáskörű előirányzat-módosítási jogkör 2022. december 31-ig gyakorolható.

A finanszírozási célú műveletekkel kapcsolatos szabályok

6. § (1) Az Önkormányzat a 2022. évben tervezett feladatok végrehajtásához az önkormányzati gazdálkodás zavartalanságának biztosítására a Takarékbank Zrt. -vel megkötött bankszámlaszerződésen belül gazdálkodhat.

(2) Az Önkormányzat 50.000.000,- Ft keret - összegig 30 napon belüli visszafizetési kötelezettségű munkabérhitelt vehet fel. A munkabérhitel forgalmáról, a költségvetési gazdálkodásról szóló beszámolóban a Képviselő-testületet tájékoztatja.

(3) Az Önkormányzat fizetési számláján átmenetileg szabad pénzeszközök betétként történő elhelyezéséről, államilag garantált (rövid lejáratú) értékpapír vásárlásáról a Polgármester rendelkezik.

A gazdálkodás szabályai

7. § (1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.

(2) A költségvetési szervek az alapfeladatai ellátását szolgáló személyi juttatásokkal és az azokhoz kapcsolódó járulékok és egyéb közterhek előirányzataival minden esetben, egyéb előirányzatokkal a képviselő-testületi határozattal elfogadott munkamegosztási megállapodásban foglaltaknak megfelelően rendelkezik.

(3) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.

(4) A polgármesteri hivatal, az önkormányzat, valamint a költségvetési szervek az évközi előirányzat-módosításokról a jegyző által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezetni.

(5) Az Áht. 85. §-a azt rögzíti, hogy a bevételek beszedésekor, a kiadások teljesítésekor lehetőség szerint készpénzkímélő fizetési módokat kell alkalmazni. A kiadások készpénzben történő teljesítésére csak jogszabályban szabályozott esetekben kerülhet sor. A következő kifizetések teljesíthetőek készpénzben:

a) A készpénzállományt érintő kifizetésként kell elszámolni:

aa) a fizetési számlára befizetett készpénzt,

ab) a közfoglalkoztatottak részére bérkifizetés,

ac) a szervezetünk tevékenységével összefüggésben készlet- és kisértékű tárgyi eszköz beszerzések,

ad) kiküldetési, reprezentációs kiadások,

ae) egyes kisösszegű szolgáltatási kiadások készpénzben történő teljesítése,

af) a társadalom- és szociálpolitikai juttatások,

ag) megbízási díjak,

ah) vásárlási és üzemanyag előleg.

b) A készpénzállományt növelő bevételként kell elszámolni

ba) a fizetési számlákról felvett készpénzt,

bb) a készpénzben teljesített szolgáltatások ellenértékét,

bc) az utólagos elszámolásra kiadott összeg visszafizetését.

A költségvetés végrehajtásának ellenőrzése

8. § (1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.

(2) Az Önkormányzat a belső ellenőrzés kialakításáról külső megbízott útján gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.

1

A 2. § (1) bekezdése a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2022. (IV. 12.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg. A 2. § (1) bekezdése a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg. A 2. § (1) bekezdése a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg. A 2. § (1) bekezdése a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

2

Az 1. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2022. (IV. 12.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg. Az 1. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg. Az 1. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdés - 1. mellékletével megállapított szöveg. Az 1. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.

3

A 10. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg. A 10. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdés - 2. mellékletével megállapított szöveg. A 10. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.

4

A 11. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (3) bekezdésével megállapított szöveg. A 11. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (3) bekezdés - 3. mellékletével megállapított szöveg. A 11. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.

5

A 13. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2022. (IV. 12.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg. A 13. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (4) bekezdésével megállapított szöveg. A 13. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (4) bekezdés - 4. mellékletével megállapított szöveg. A 13. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.

6

A 14. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2022. (IV. 12.) önkormányzati rendelete 2. § (3) bekezdésével megállapított szöveg. A 14. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (5) bekezdésével megállapított szöveg. A 14. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (5) bekezdés - 5. mellékletével megállapított szöveg. A 14. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.

7

A 15. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (6) bekezdésével megállapított szöveg. A 15. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (6) bekezdés - 6. mellékletével megállapított szöveg. A 15. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (6) bekezdésével megállapított szöveg.

8

A 16. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (7) bekezdésével megállapított szöveg.

9

A 17. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (8) bekezdésével megállapított szöveg. A 17. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (7) bekezdés - 7. mellékletével megállapított szöveg. A 17. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (7) bekezdésével megállapított szöveg.

10

A 18. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (9) bekezdésével megállapított szöveg. A 18. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (8) bekezdés - 8. mellékletével megállapított szöveg. A 18. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (8) bekezdésével megállapított szöveg.

11

A 19. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (10) bekezdésével megállapított szöveg. A 19. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (VIII. 10.) önkormányzati rendelete 2. § (9) bekezdés - 9. mellékletével megállapított szöveg. A 19. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (9) bekezdésével megállapított szöveg.

12

A 20. melléklet a Dabas Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2022. (V. 31.) önkormányzati rendelete 2. § (11) bekezdésével megállapított szöveg.