Újhartyán Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2024. (XII. 6.) önkormányzati rendelete

A 2025. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2025. 01. 06

Újhartyán Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2024. (XII. 6.) önkormányzati rendelete

A 2025. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről

2025.01.06.

Újhartyán Város Önkormányzat Képviselő-testületének a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – figyelemmel a kormány ajánlását a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenő idejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka-végzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. §-15. §-ban foglaltakra – a következőket rendeli el:

A rendelet hatálya

1. § A rendelet hatálya kiterjed az Újhartyáni Polgármesteri Hivatala (továbbiakban: Hivatal) által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre és munkavállalókra.

Az igazgatási szünet

2. § (1) Az Újhartyáni Polgármesteri Hivatal 2025. évi munkarendjében a nyári igazgatási szünet 2025. augusztus 04-től 2025. augusztus 24. napjáig tart. A Hivatal vezetője a nyári igazgatási szünet alatt a szabadságot úgy adja ki, hogy biztosítja a zavartalan ügymenetet és feladatellátást, valamint ügyfélszolgálatot.

(2) Nyári igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalban az ügyfélfogadás az alábbiak szerint történik: minden hétfő és szerdai napon 9.00 órától 15 óráig, pénteken pedig 9.00 órától 12.00 óráig.

(3) Nyári igazgatási szünetben 2025. augusztus 18-tól augusztus 22-ig a Hivatal zárva tart, nincs ügyfélfogadás, az ügyintézés ügyelet tartása mellett valósul meg.

(4) Téli igazgatási szünet 2025. december 22-tól 2026. január 02-ig tart, mely időszak alatt a Hivatal zárva tart, ügyelet működik.

Záró rendelkezések

3. § Ez a rendelet 2025. január 6-án lép hatályba, és 2026. január 5-én hatályát veszti.