Isaszeg Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2018. (I.17.) önkormányzati rendelete

az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2018. évben igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2018. 01. 17- 2018. 12. 31

Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1.§


A rendelet hatálya kiterjed az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre (továbbiakban: dolgozó).

2.§


A Hivatal 2018. évi munkarendjében a 2018. július 2. napjától 2018. július 6. napjáig tartó időszakban nyári, 2018. december 27. napjától 2018. december 31. napjáig terjedő időszakban téli igazgatási szünetet tart.

3.§


(1) A 2. §-ban megjelölt időszakban az ügyfélfogadás a Hivatal minden szervezeti egységében szünetel.

(2) A 2. §-ban meghatározott időszakban szerdai munkanapokon, azaz:


2018. július 4-én 8 órától 12 óráig,

2018. december 27-én 8 órától 12 óráig


a) egy fő anyakönyvvezető kizárólag a születések és halálesetek anyakönyvezésére,

b) az ügyfélszolgálat nyomtatványok kiadása és átvétle céljából ügyeletet tart.

4.§


(1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) Ez a rendelet 2019. január 2. napján hatályát veszti.



Tóthné Pervai Katalin sk. jegyző              Hatvani Miklós sk. polgármester