Isaszeg Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2019. (I.23.) önkormányzati rendelete

Isaszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2019. (I.23.) önkormányzati rendelete az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2019. évben igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2019. 01. 23- 2020. 01. 01

Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. §


A rendelet hatálya kiterjed az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre (továbbiakban dolgozó).

2. §


A Hivatal 2019. évi munkarendjében a 2019. július 1. napjától 2019. július 5. napjáig tartó időszakban nyári, 2019. december 23. napján, valamint 2019. december 30. napjától  2019. december 31. napjáig terjedő időszakban téli igazgatási szünetet tart.

3. §


(l) A 2. §-ban megjelölt időszakban az ügyfélfogadás a Hivatal minden szervezeti egységében szünetel.



(2) A 2. §-ban meghatározott időszakban:



          2019. július 1-jén (hétfőn)              8 órától 12 óráig,

          2019. december 30-án (hétfőn)      8 órától 12 óráig



a) egy fő anyakönyvvezető kizárólag a születések és halálesetek anyakönyvezése,

b) az ügyfélszolgálat nyomtatványok kiadása és átvétele céljából  ügyeletet tart.   

4. §


(1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.


(2) Ez a rendelet 2020. január 2. napján hatályát veszti.



Tóthné Pervai Katalin                                                   Hatvani Miklós

         jegyző                                                                           polgármester




Záradék: a rendelet kihirdetve 2019. január 23-án.




                                                      Tóthné Pervai Katalin

                                                               jegyző