Isaszeg Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2020. (I.16.) önkormányzati rendelete
az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2020. évben igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2020. 01. 16- 2020. 02. 17Isaszeg Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2020. (I.16.) önkormányzati rendelete
az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2020. évben igazgatási szünet elrendeléséről
2020-01-16-tól 2020-02-17-ig
Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
A rendelet hatálya kiterjed az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre (továbbiakban dolgozó).
2. §
A Hivatal 2020. évi munkarendjében a 2020. június 29. napjától 2020. július 3. napjáig tartó időszakban nyári, 2020. december 23. napján, valamint 2020. december 28. napjától 2020. december 31. napjáig terjedő időszakban téli igazgatási szünetet tart.
3. §
(l) A 2. §-ban megjelölt időszakban az ügyfélfogadás a Hivatal minden szervezeti egységében szünetel.
(2) A 2. §-ban meghatározott időszakban:
2020. június 29-én (hétfőn) 8 órától 12 óráig,
2020. december 28-án (hétfőn) 8 órától 12 óráig
a) egy fő anyakönyvvezető kizárólag a születések és halálesetek anyakönyvezése,
b) az ügyfélszolgálat nyomtatványok kiadása és átvétele céljából ügyeletet tart.
4. §
(1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
(2) Ez a rendelet 2021. január 4. napján hatályát veszti.
Tóthné Pervai Katalin s.k. Hatvani Miklós s.k.
jegyző polgármester
Záradék: a rendelet kihirdetve 2020. január 16-án .
Tóthné Pervai Katalin s.k.
jegyző