Isaszeg Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2020. (I.16.) önkormányzati rendelete

az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2020. évben igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2020. 01. 16- 2020. 02. 17

Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


1. §


A rendelet hatálya kiterjed az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre (továbbiakban dolgozó).

2. §


A Hivatal 2020. évi munkarendjében a 2020. június 29. napjától 2020. július 3. napjáig tartó időszakban nyári, 2020. december 23. napján, valamint 2020. december 28. napjától 2020. december 31. napjáig terjedő időszakban téli igazgatási szünetet tart.


3. §


(l) A 2. §-ban megjelölt időszakban az ügyfélfogadás a Hivatal minden szervezeti egységében szünetel.


(2) A 2. §-ban meghatározott időszakban:


          2020. június 29-én (hétfőn)               8 órától 12 óráig,

          2020. december 28-án (hétfőn)         8 órától 12 óráig


a) egy fő anyakönyvvezető kizárólag a születések és halálesetek anyakönyvezése,

b) az ügyfélszolgálat nyomtatványok kiadása és átvétele céljából  ügyeletet tart.   


4. §


(1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.


(2) Ez a rendelet 2021. január 4. napján hatályát veszti.



Tóthné Pervai Katalin    s.k.                                          Hatvani Miklós s.k.

                                        jegyző                                                                         polgármester



Záradék: a rendelet kihirdetve 2020. január 16-án .



                                                        Tóthné Pervai Katalin s.k.

                                                                       jegyző