Isaszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2022. (XI. 17.) önkormányzati rendelete
az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2023. évben igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2022. 12. 02- 2024. 01. 01Isaszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2022. (XI. 17.) önkormányzati rendelete
az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2023. évben igazgatási szünet elrendeléséről
Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el
1. § A rendelet hatálya kiterjed az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre (továbbiakban dolgozó).
2. § A Hivatal 2023. évi munkarendjében 2023. január 2. napjától 2023. január 6. napjáig tartó időszakban, valamint 2023. december 22. napjától 2023. december 29. napjáig terjedő időszakban igazgatási szünetet tart.
3. § A 2. §-ban megjelölt időszakban az ügyfélfogadás a Hivatal minden szervezeti egységében szünetel, a hivatal zárva tart.
4. §1
5. § Ez a rendelet 2022. december 1-jén lép hatályba, és 2024. január 2-án hatályát veszti.
A 4. § a 2010. évi CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.