Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2021. (III. 8.) önkormányzati rendelete

Ráckeve Város Önkormányzat 2021 évi költségvetéséről

Hatályos: 2021. 08. 27

Ráckeve Város Önkormányzat Képviselő-testülete 4/2021. (III. 8.) önkormányzati rendelete

2021.08.27.

Ráckeve Város Önkormányzat 2021 évi költségvetéséről

Ráckeve Város Polgármestere a Magyarország Kormánya a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 27/2021.(I. 29.) számú rendeletével életbe léptetett veszélyhelyzetre való tekintettel, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. Törvény 46. § (4) bekezdése szerinti felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:
I. Fejezet

A rendelet hatálya

1. § A rendelet hatálya kiterjed Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületére (továbbiakban: képviselő-testület) és bizottságaira, az önkormányzat irányítása alá tartozó:

a.) költségvetési szerv (továbbiakban: intézmény)
b.) önkormányzat hivatala
költségvetésére, költségvetésének módosítására.
II. Fejezet

A város költségvetésének kiadási és bevételi főösszege

2. §1 (1) A képviselő-testület az önkormányzati költségvetés kiadási főösszegét 3.290.104.452 Ft-ban, a finanszírozási kiadásokkal együtt 3.230.889.300 Ft-ban a 1. melléklet (3.) szerint állapítja meg.

(2) A képviselő-testület az (1) bekezdésben meghatározott kiadási főösszegen belül

a) az összes kiadást és a kiemelt előirányzatokat 1. melléklet (3.)

b) a beruházási kiadásokat feladatonként a 1. melléklet (4.)

c) a felújítási feladatokat a 1. melléklet (5.)

d) a társadalom és szociálpolitikai juttatások, valamint a működési célú pénzeszköz átadások előirányzatait a 1. melléklet (6.) szerint állapítja meg.

(3) A képviselő-testület a költségvetési létszámkeretet 1. melléklet (2.d) szerint állapítja meg.

(4) A képviselő-testület az intézmények önkormányzati támogatását - címrend szerint a 1. melléklet (3.b) szerint állapítja meg, az intézmények finanszírozását a 1. melléklet (3/a) szerint állapítja meg.

(5) A képviselő-testület a céltartalékok előirányzatát - célonként - a 1. melléklet (3/c) szerint állapítja meg.

(6) A képviselő-testület az általános tartalék összegét a 1. melléklet (3/c) foglaltak szerint 16.062.270 Ft-ban állapítja meg. (7) A képviselő-testület költségvetés azon céljait, mely az adósságot keletkeztető ügyleteknek minősül, a 1. melléklet (7.) szerint állapítja meg.

3. §2 A képviselő-testület az önkormányzat bevételi főösszegét 2.649.157.354 Ft-ban a finanszírozási bevételekkel együtt 3.290.104.452 Ft-ban bevételi forrásonként és 2. sz. mellékletben foglaltak szerint állapítja meg. A költségvetési egyenleget a képviselő-testület 640.947.098 Ft-ban állapítja meg. A hiány finanszírozásának módja:

a) Előző évi pénzmaradvány igénybevétele 516.447.098 Ft.

b) Már megkötött ügylet áthúzódó lehívása 23.000.000 Ft.

c) Új hitel felvétele 101.500.000 Ft. A saját bevételen túli finanszírozási célú pénzügyi műveletek bevételeit működési és felhalmozási cél szerinti bontásban a 1. mellékletben (7/a) állapítja meg.

4. § A képviselő-testület 2021. évi költségvetése működési hiányt nem tartalmaz, likviditási hitel betervezésére nem került sor.

5. §3 A képviselő-testület a működési és felhalmozási célú bevételek és kiadások mérlegét a 1. mellékletben foglaltak szerint állapítja meg.

6. §4 (1a) A képviselő-testület a 2022. 2023. és 2024. évekre vonatkozó várható előirányzatokat a rendelet 1. melléklete (9.) szerint tudomásul veszi.

(2) A képviselő-testület az önkormányzat több éves kihatással járó feladatait a 1. mellékletben (12) foglaltak szerint, míg az adósságot keletkeztető ügyletek saját bevétel szerinti megfelelését az ügyletek teljes futamidejére a 1. mellékletben (12/a) állapítja meg.

7. §5 (1) A képviselő-testület az előirányzat felhasználási tervet a 1.mellékletben (10.) foglaltak szerint állapítja meg.

(2) A képviselő-testület az EU támogatásokból megvalósuló beruházások bevételeit és kiadásait bemutató kimutatás tervezetét tartalmazó kimutatást a 1. mellékletek (4.a) szerint állapítja meg.

(3) A képviselő-testület likviditási ütemtervet tartalmazó kimutatást a 1. melléklet (11.) szerint állapítja meg. (4) A képviselő-testület a közvetett támogatások tervezetét tartalmazó kimutatást a 1. melléklet (8.) szerint állapítja meg.

8. §6 Az önkormányzat közgazdasági mérleg szerinti feladatai mérlegszerűen az 1. melléklet szerint állapítja meg. Az önkéntes és kötelező feladatok mérlegét az 1. melléklet (1/a és 1/b) tartalmazza. A működési és felhalmozási feladatok mérlegét az 1. melléklet (1/c és 1/d) szerint állapítja meg.

III. Fejezet

A költségvetés végrehajtásával kapcsolatos rendelkezések

9. § A képviselő-testület felhatalmazza az intézmények vezetőit az önkormányzati költségvetésben előírt bevételek beszedésére, a kiadások teljesítésére.

10. § Az általános tartalékkal való rendelkezés joga a képviselő-testületet illeti meg, a polgármester átruházott hatáskörét az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzata rögzíti.

11. § (1)7 A 1. mellékletben (10.) szereplő előirányzat-felhasználási tervtől eltérni csak testületi döntéssel lehet.

(2) Az előirányzat felhasználási ütemterv szerinti likviditási tervet folyamatosan aktualizálni szükséges.

12. § (1) A céltartalék felhasználására a képviselő-testület jogosult a (2) bekezdésben foglalt eltéréssel.

(2) A civil szervezetek részére elkülönített előirányzat feletti rendelkezés joga az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzata szerint a Turisztikai, Sport és Kulturális Bizottságot illeti meg.

13. § Az intézmények közötti átcsoportosítás joga a képviselő-testületet illeti meg.

14. § (1) Az önkormányzat költségvetésében elkülönített feladatok közül önkormányzati feladatok közötti átcsoportosításra – összeghatár nélkül - a polgármester jogosult ezen paragrafus (2) bekezdésben foglalt kivétellel.

(2) Dologi előirányzatból bérelőirányzatba átcsoportosítás nem alkalmazható.

(3) Az intézmények vonatkozásában a kiemelt előirányzatokon belüli átcsoportosítás joga az Ávr.43/a §-a alapján a gazdálkodási feladatokra kijelölt szervezet vezetőjét is megilleti a hozzá tartozó intézmények vonatkozásában.

15. § (1)8 A rendelet 1. mellékletében (4.) szereplő felhalmozás és tőke jellegű kiadások, valamint az 1. mellékletben (6.) szereplő támogatások, pénzeszközátadások, előirányzatainak módosítására a képviselő-testület jogosult a (2) és (4) bekezdésben foglalt eltérésekkel.

(2) A felhalmozás és tőke jellegű kiadások előirányzatainak módosítására az intézményvezetők bruttó 100 e Ft, azaz egyszázezer forint összeghatárig jogosultak.

(3) A pályázat útján elnyert és/vagy egyéb átvett pénzeszköz vonatkozásában, amennyiben az felhalmozási célokat szolgál, az előirányzat módosítására az intézményvezető jogosult az átvett pénzeszköz nagyságáig.

(4) A támogatások, pénzeszköz átadások, egyéb kiadások tekintetében a

a) felhasználásra, az előirányzaton belüli átcsoportosításra a szociális juttatások tekintetében az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzata szerint az Egészségügyi és Szociális Bizottság jogosult,

b) a sport támogatások felosztása az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzata szerint a Turisztikai, Sport és Kulturális Bizottságot hatásköre az általuk meghatározott elvek alapján.

16. § A képviselő-testület Ráckeve város költségvetésének végrehajtásához a következő feladatokat határozza meg:

(1) Az elmúlt időszakról áthúzódott kötelezettség-vállalásokon túl beruházási és felújítási feladatok tényleges kivitelezésére akkor kerülhet sor, ha arra az önkormányzat a forrásokat (pályázat, hitel, egyéb átvett pénzeszköz) teljes mértékben biztosította.

(2) A céltartalékba helyezett pályázat előkészítési alap összegét elsősorban beruházási célra kell fordítani, amennyiben a pályázatok előkészítése során nem kerül felhasználásra.

(3) A kinnlevőségek kezelése kiemelt fontosságú feladat. A képviselő-testület a kinnlevőségek alakulásáról negyedévente beszámolót kér. A végrehajtási eljárás a végrehajtási mögöttes jogszabályoknak megfelelő legszorosabb határidővel kerüljön megindításra.

(4) A képviselő-testület stratégiai célokat határoz meg, melyek az idegenforgalmi értékeinek megtérülését eredményezik.

(5) A képviselő-testület az intézményvezetőket kötelezi a kötelezettségvállalás pénzügyi szabályainak betartására a pénzeszközökkel való hatékony gazdálkodásra.

17. § (1) Az évközben keletkező önkormányzati többletbevételek felhasználására kizárólag a képviselő-testület jogosult a jelen paragrafus (2) bekezdésben foglaltakra is tekintettel. Az intézményi – jogszabályból vagy szerződésből eredő felhasználási kötöttséggel nem rendelkező – többletbevétellel való rendelkezés joga is a képviselő-testületet illeti meg.

(2) A bevételi kiesés pótlásának módjáról kizárólag a képviselő-testület dönt.

18. § (1) Hitel felvétele kizárólag a képviselő-testület hatásköre ezen paragrafus (2) bekezdésben foglalt eltéréssel. A tényleges hitel felvételéről a képviselő-testület önálló határozatban dönt.

(2) A gazdálkodás zavartalan biztosítása érdekében, a bevételek és kiadások időben eltérő felmerülése miatt, folyószámlahitel felvételére jogosult a polgármester 90.000 e Ft erejéig.

19. § A képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert - külön határozatban részletezettek szerint - az átmenetileg szabad pénzeszközök befektetésének lebonyolításával.

20. § Részvények vétele, értékesítése, valamint alapítványi eszközök átadása és átvétele a képviselő-testület kizárólagos hatásköre.

21. § (1) Ha évközben az önkormányzat részére az Országgyűlés, a Kormány, illetve valamely fejezet vagy elkülönített állami pénzalap pótelőirányzatot biztosít, arról a polgármester a képviselő-testületet a soron következő ülésén tájékoztatja.

(2) A képviselő-testület az (1) bekezdésben biztosított pótelőirányzatról december

31-éig dönt e rendelet megfelelő módosításával.
(3) A képviselő-testület az 5. § szerinti előirányzat módosításokkal összefüggésben a (2) bekezdésben megjelölt határidőig módosítja jelen rendeletét.
(4) A költségvetési rendelet módosításának időpontja, illetve a zárszámadás fordulónapja közötti időszakban történt módosításokról legkésőbb a tárgyévet követő év március 31-éig dönt.

22. § Ha évközben az Országgyűlés előirányzatot zárol az önkormányzattól, akkor haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni e költségvetési rendelet módosítását.

23. § Az önkormányzat által nyújtott támogatások felhasználásáról a költségvetési évet követő év március 31.napjáig számot kell adni a támogatottaknak a rendeltetésszerű felhasználásról, a jegyző által meghatározott formában és módon.

24. § Jutalmazásra, teljesítményösztönzésre fordítható összeget a képviselő-testület 0 Ft-ban határozza meg, a Szakorvosi Rendelőintézet és a REGESZ kivételével. A hivatkozott két intézmény jutalmazási előirányzati összegéről a képviselő-testület a költségvetésükben rendelkezik.

25. § A képviselő-testület a köztisztviselői illetményalapot 60.000 Ft-ban és az előző években meghatározott személyi illetmény eltérítésben határozza meg.

26. § Képviselő-testület biztosítja a közalkalmazottak, egészségügyi szolgálati jogviszonyban állók és a köztisztviselők részére a központi költségvetési törvény által adható folyószámla költségtérítést.

IV. Fejezet

Az intézmények pénzellátása

27. § Az intézmények részére az önkormányzati támogatást időarányos, havi bontásban kell folyósítani az előirányzat-felhasználási tervben foglaltak szerint. A Szakorvosi Rendelőintézet esetében a finanszírozás a NEAK által biztosított ütemezés szerint zajlik.

28. § Az intézmények vezetői az általuk elismert, esedékességet követő 30 napon túli tartozásállományáról havonta, a tárgyhót követő 10-éig kötelesek adatszolgáltatást nyújtani a Ráckeve Város Jegyzőjének. A jegyző a Városi Erőforrás Gazdálkodási Bizottságot negyedévenként, vagy szükség szerint haladéktalanul tájékoztatja a tartozásállományról.

V. Fejezet

Vegyes, átmeneti rendelkezések

29. § (1) A képviselő-testület a jelen rendelet 17. § (1) bekezdésben jelzett hitel és járulékai visszafizetésének biztosítékául az önkormányzat költségvetési bevételeit ajánlja fel, mely alól kivételt képez bírósági végrehajtásról szóló 1994. évi LIII. törvény 79/D. §-a alapján az egészségbiztosítás finanszírozására elkülönített összeg.

(2) A képviselő-testület kötelezettséget vállal arra, hogy a hitel visszafizetés időtartama alatt a kért hitelt és járulékait a futamidő éveiben - a felhalmozási és tőke jellegű kiadásokat megelőzően - a költségvetésébe betervezi és jóváhagyja, illetve költségvetési előirányzat módosításai során figyelembe veszi.

30. § (1) A képviselő-testület az előirányzat-módosítás, előirányzat-átcsoportosítás átvezetéseként - az első negyedév kivételével - negyedévenként, a döntése szerinti időpontokban, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-i hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét.

(2) Az átruházott hatáskörben hozott intézkedésekről az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározott bizottságok éves beszámoló keretében adnak számot.

31. § Az intézmények vezetői, mint vagyonkezelők csak tehermentes vagyont fogadhatnak el 200 e Ft értékhatárig. Ezen értékhatár felett pedig kizárólag a képviselő-testület hozzájárulásával fogadhatnak el vagyont.

32. § A költségvetési szerv alapítványhoz csak a képviselő-testület engedélyével csatlakozhat.

33. § A képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy a társadalombiztosítási források átvételére vonatkozó megállapodást kösse meg.

34. § A képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy alkalmanként 2.000.000 Ft/eset keretösszegig egyedi kötelezettségvállalást teljesítsen az önkormányzati feladatok között szereplő feladatokra. Az egyedi kötelezettségvállalásokról a polgármester köteles beszámolni. Képviselő-testület felhatalmazza továbbá a polgármestert, hogy átmeneti civil és sporttámogatást adjon 1.000 e Ft keretösszegig.

35. § (1) Önkormányzati biztos kirendelése szükséges a költségvetési szervhez, ha az éves eredeti kiadási előirányzata 10 %-át meghaladó, 30 napon túli elismert tartozásállománya halmozódik föl, és e tartozását egy hónapon belül nem tudja harminc nap alá szorítani. A biztos kirendeléséről a képviselő-testület dönt.

(2) Az egészségbiztosítási szerv által finanszírozott költségvetési szervhez (Szakorvosi Rendelőintézet) az önkormányzati biztos kirendeléséhez az előző bekezdésben rögzítetteken túlmenően az egészségbiztosítási szerv kérése, vagy ha azt nem kérte, véleményének előzetes kikérése szükséges.

VI. Fejezet

Zárórendelkezés

36. § (1) Ez a rendelet a kihirdetés napján lép hatályba, rendelkezéseit azonban 2021. január 1. napjától visszamenőleges hatállyal kell alkalmazni.

(2) Ezen rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti Ráckeve Város Önkormányzat Képviselő-testületének az átmeneti gazdálkodásról szóló 36/2020. (XII.14) számú rendelete.

INDOKOLÁS

Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. 111/A. §- az alábbiak szerint rendelkezik:
Ha a helyi önkormányzat a költségvetési évre vonatkozóan nem rendelkezik elfogadott költségvetéssel, nem fogadja el a költségvetési évet megelőző évre vonatkozó zárszámadását, államháztartási beszámolási kötelezettségének vagy vagyon-nyilvántartási kötelezettségének nem tesz eleget, a részére járó egyes támogatások folyósítása az államháztartásról szóló törvényben meghatározottak szerint felfüggesztésre kerül.
A rendelet alkalmazásához szükséges feltételek:
- személyi: rendelkezésre állnak
- szervezeti: rendelkezésre állnak
- tárgyi: rendelkezésre állnak
- pénzügyi: összességében rendelkezésre állnak

2021 évi KÖLTSÉGVETÉS

Ráckeve Város Önkormányzatának 2021. évi összevont bevételeit és kiadási előirányzatait mérlegszerűen a rendelet 1. sz. melléklete tartalmazza, melynek szöveges indokolása a következő:
Működési hiány a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően nem került betervezésre, ennek eléréséhez a kiadási előirányzatok betartása nagyon szoros költségvetési fegyelmet igényel, e mellett a tartalékok összege is viszonylag alacsonyan került a költségvetésbe az egyensúly megtartása érdekében. Mindezek mellett a bevételi oldalon számos bizonytalan tényező nehezíti majd az éves költségvetés végrehajtását.
BEVÉTELEK
A bevételi előirányzatokat a 2. sz. melléklet tartalmazza címrend szerint, és forrásonként.
A központi költségvetésből származó forrásokat Magyarország 2021. évi központi költségvetéséről szóló 2020. évi XC. törvény szerint igényelte meg az önkormányzat, az előirányzat kismértékű emelkedést mutat, melyhez azonban a kiadások növekedése is társul. Szerkezetében lényegi változás nem következett be a megelőző évhez képest.
A működési bevételek változása az ellátási díjakban bekövetkezett változások miatt mutat eltérést a megelőző évhez képest, melyet az étkeztetési feladatok ellátásában történt változás okoz.
A közhatalmi bevételek esetében az előterjesztés nagyarányú csökkenéssel számol, Az iparűzési adó esetében becsülten került betervezésre az adó mértékének központi csökkentéséből származó kiesés, melyet várhatóan állami támogatásból tud finanszírozni az önkormányzat. Lényeges azonban, hogy az előző év teljesítéséből származó adó visszatérítések miatt mindenképpen adóbevétel csökkenéssel kellett számolni.
A gépjármű adó bevétele nem került tervezésre, az idegenforgalmi adó a várható korlátozások miatt szintén csökkentett mértékben került betervezésre.
A támogatásértékű bevételek a pályázatokhoz kapcsolódóan külön a 2/b számú 2021 évi államháztartáson belüli támogatás bevételek és átvett pénzeszköz bevételek elnevezésű mellékletben részletezésre kerültek. Itt a már elnyert pályázatokhoz kapcsolódó, de még pénzügyileg át nem utalt, 2021 évben várható bevételek szerepelnek.
A beruházási, fejlesztési, felújítási feladatok finanszírozásához kapcsolódó hitel felvételét a 7/a Finanszírozási célú pénzügyi műveletek cél szerinti tagolásban elnevezésű melléklet tartalmazza tételesen és részletesen. A fejlesztési feladatok nagy része nem finanszírozható a működésből származó többlet terhére, hiszen a saját bevételek nagymértékben csökkentek.
Jelenleg 101.500 e Ft új hitel került beépítésre a költségvetésbe, melynek költségvetési hatását a 12. melléklet mutatja be. A hitel felvétele kormányengedély köteles.
Tárgyi eszköz értékesítésként 34 millió Ft értékű előirányzat került betervezésre, az értékesített ingatlanok vagyonhasznosítási munkacsoport javaslata alapján kerülnek kijelölésre.
A fejlesztési és működési célú maradvány nagyrészt kötelezettséggel terhelten szerepel a költségvetésben, melynek oka a különböző, előző évről áthúzódó pályázati támogatások előfinanszírozásként kiutalt összege.
KIADÁSOK
A kiadási előirányzatokat - kiemelt előirányzatonként - a 3. sz. melléklet tartalmazza.
Az egyes intézmények finanszírozását és fenntartói kiegészítését a 3/a és 3/b melléklet mutatja be. Az intézmények forrásainak kiegészítéséhez az önkormányzat 311 millió Ft-ot tesz hozzá az állami támogatásokon felül.
Az egyes önkormányzati feladatok teljesítéséhez emelt előirányzat tervezése vált szükségessé, ilyen az orvosi ügyelet működtetése és a közvilágítás üzemeltetése.
A Ráckeve és Környéke Gyermekjóléti és Családsegítő Önkormányzati Társulás által fenntartott intézmény kiadásai a működési célú támogatások között szerepelnek, mivel előirányzataikat a társulási tanács, mint döntéshozó szerv határozta meg, külön költségvetés megalkotásával.
A felhalmozási kiadások változása a folyamatban lévő pályázatok ez évi kiadásainak változásából adódik.
A Beruházási és a felhalmozási célú pénzeszköz átadások feladatait részletesen a 4. sz. mellékletben foglaltuk össze. Itt új feladatként betervezésre került többek között az ifjúság úti tagintézmény melegítőkonyha kapacitásának bővítését célzó beruházás.
A felújítási feladatokat a 5. számú melléklet tartalmazza részleteiben. Itt kiemelt nagyságrendben szerepel az utakra fordítandó összeg. Az intézmény-felújítások közül csak kevés feladat finanszírozása lehetséges a 2021 évben.
A Támogatások és pénzeszköz átadások előirányzatát tartalmazza az 6 sz. melléklet.
A civil és sporttámogatások összességében 11,4 millió Ft összegben lettek előirányozva a szűkös lehetőségekre tekintettel.
A szociális kiadások a 2020. évi eredeti előirányzat szerint kerültek megtervezésre, 13 millió Ft értékben.
Az Európai Unió támogatásával megvalósítani szándékozott feladatokat 4/a sz. melléklet tartalmazza.
A Magyarország gazdasági stabilitásáról 2011. évi CXCIV. törvény által szabályozott adósságot keletkeztető ezen évi ügyleteket a 7. számú Önkormányzat adósságot keletkeztető ügyletei elnevezésű melléklet mutatja be.
A közvetett támogatásokat a 8. sz. melléklet vezeti le.
Az önkormányzat több évre kitekintő kötelezettség-vállalásait a 12. sz. melléklet mutatja be. Az egyes fejlesztési hitelekből eredő kötelezettségeket részleteiben és összességében évek szerint lebontva mutatja be a melléklet. Itt kiemelten terhelt év lesz a 2023-as év.
A többéves kötelezettség-vállalásokhoz kapcsolódóan az éves kötelezettség-vállalások stabilitási törvény szerinti megfelelését a 12/a sz. melléklet vezeti le. A törvény szerinti megfelelés továbbra is biztosított a hitelfelvételek teljes időtartamára.
Az előirányzat-felhasználási tervet a 10. sz. melléklet tartalmazza, ehhez kapcsolódóan a likviditási ütemtervet a 11. sz. melléklet vezeti le.
Dr. Jambrik Anna
jegyző

2. melléklet10

3. melléklet11

4. melléklet12

5. melléklet13

6. melléklet14

7. melléklet15

8. melléklet16

9. melléklet17

10. melléklet18

11. melléklet19

12. melléklet20

1

Módosította a 13/2021.(VIII.26.) sz. önkormányzati rendelet 1. §-a.

2

Módosította a 13/2021.(VIII.26.) sz. önkormányzati rendelet 2. §-a.

3

Módosította a 13/2021.(VIII.26.) sz. önkormányzati rendelet 3. §-a.

4

Módosította a 13/2021.(VIII.26.) sz. önkormányzati rendelet 4. §-a.

5

Módosította a 13/2021.(VIII.26.) sz. önkormányzati rendelet 5. §-a.

6

Módosította a 13/2021.(VIII.26.) sz. önkormányzati rendelet 6. §-a.

7

Módosította a 13/2021.(VIII.26.) sz. önkormányzati rendelet 7. §-a.

8

Módosította a 13/2021.(VIII.26.) sz. önkormányzati rendelet 8. §-a.

9

Az 1. melléklet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 9. §-ával megállapított szöveg.

10

A 2. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § a) pontja hatályon kívül helyezte.

11

A 3. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § b) pontja hatályon kívül helyezte.

12

A 4. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § c) pontja hatályon kívül helyezte.

13

Az 5. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § d) pontja hatályon kívül helyezte.

14

A 6. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § e) pontja hatályon kívül helyezte.

15

A 7. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § f) pontja hatályon kívül helyezte.

16

A 8. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § g) pontja hatályon kívül helyezte.

17

A 9. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § h) pontja hatályon kívül helyezte.

18

A 10. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § i) pontja hatályon kívül helyezte.

19

A 11. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § j) pontja hatályon kívül helyezte.

20

A 12. mellékletet a Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2021. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete 10. § k) pontja hatályon kívül helyezte.