Halásztelek Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2018(III.8.) önkormányzati rendelete

a 2018. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről, valamint a 2018. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadás rendjéről

Hatályos: 2018. 03. 08- 2018. 12. 31

Halásztelek Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvényének 32. cikk (2) bekezdésében rögzített feladatkörében eljárva, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésben nyert felhatalmazás alapján, a következőket rendeli el:


  1. §


E rendelet hatálya kiterjed Halásztelek Város Polgármesteri Hivatala (továbbiakban: Hivatal) által foglalkoztatott munkavállalókra, a Konyha munkavállalói kivételével.


  1. §


A Hivatal 2018. évi munkarendjében a nyári igazgatási szünet 2018. július 23. napjától 2018. augusztus 3. napjáig tart, mely időszak alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart.


  1. §


A Hivatal 2018. évi munkarendjében a téli igazgatási szünet 2018. december 20. napjától 2019. január 01. napjáig tart, mely időszak alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart.


  1. §


A 2018. évi munkaszüneti napok körüli munkarendváltozás miatt az alábbi időpontokban a Polgármesteri Hivatal zárva tart.


2018. március 10.

2018. április 21.

2018. október 13.

2018. november 10.

2018. december 1.

2018. december 15.


  1. §


E rendelet kihirdetése napján lép hatályba és 2019. január 2-án hatályát veszti.


Halásztelek, 2018. március 07.



                     Baloghné dr. Nagy Edit s.k.                                            Szentgyörgyi József s.k.

                         címzetes főjegyző                                                             polgármester        


A rendelet kihirdetve:

Halásztelek, 2018. március 8.



Baloghné dr. Nagy Edit s.k.

    címzetes főjegyző