Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 39/2020. (X. 14.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 33/2014. (XII. 1.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2020. 10. 15- 2020. 10. 14

1. §


Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 33/2014. (XII. 1.) sz. rendeletének 2/A. sz. melléklete ezen rendelet 1. sz. mellékletében foglaltakkal egészül ki.

2. §


Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 33/2014. (XII.1.) sz. rendeletének 11. § (4) i) pontja a következők szerint módosul:


„i) a képviselő-testületi ülésre készített rendelet-tervezet esetén a jegyző ellenjegyzése, amellyel igazolja, hogy az előterjesztésben foglalt rendelet-tervezet a jogszabályi előírásoknak megfelel.”

3. §


Ezen rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.


                         Balogh Csaba                                        dr. Szinay József

                          polgármester                                         címzetes főjegyző

Kihirdetési záradék:


A rendelet a Gödi Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján történő kifüggesztéssel 2020. év október hó 14. napján kihirdetésre került. A kifüggesztés időtartama 30 nap.


                                                                                       dr. Szinay József

                                                                         címzetes főjegyző

1. melléklet a 39/2020. (X. 14.) önkormányzati rendelethez


2/A. melléklet a 33/2014. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez


Városüzemeltetési tanácsnok feladatköre


  1. Közreműködik az önkormányzat városüzemeltetési feladatainak meghatározásában, így különösen
  2. az önkormányzati költségvetésben településtisztasági, közterület gondozási, közműfejlesztési-útfenntartási feladatok, a lakosság részére nyújtott egyéb szolgáltatások teljesítésére szánt előirányzatok megtervezésében.
  3. az éves költségvetésben fenti célokra elkülönített előirányzatok felhasználása során keletkező szerződéses jogviszonyok előkészítésében, a szerződéses teljesítés ellenőrzésében.
  4. véleményezi a közterületek rendjével, a temetőkkel és a hulladékgazdálkodással kapcsolatos Képviselő-testületi rendelettervezeteket, ellenőrzi ezek végrehajtását.
  5. Közreműködik az önkormányzati költségvetésben szereplő fejlesztési és felújítási igények felmérésében, minősítésében, azok beépítésének megalapozásában: a jóváhagyott fejlesztési, felújítási célok - közbeszerzési törvényben előírt szabályok szerinti - megvalósításában.
  6. Részt vesz az önkormányzati tulajdonú közterületek - nem építéshatósági hatáskörbe tartozó - hasznosításában, figyelemmel kíséri a vagyonhasznosítási, településrendezési tervekkel, előírásokkal való összhangját.
  7. Ellátja az önkormányzati környezetvédelmi előírások érvényesülésének ellenőrzését, javaslatot tesz azok kidolgozására, más szabályozásokba való beépítésére.
  8. Segíti a Polgármester tevékenységét a városüzemeltetési feladatok tekintetében.
  9. Feladatai ellátása során együttműködik a polgármesterrel, a bizottságokkal, továbbá a feladatok végrehajtásában részt vevő önkormányzati szervekkel, melyek vezetőitől tájékoztatást kérhet.