Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2022. (I. 31.) önkormányzati rendelete

a 2022. évre, valamint 2023. január hónapra vonatkozó igazgatási szünet Gödi Polgármesteri Hivatalban történő elrendeléséről

Hatályos: 2022. 02. 01- 2022. 11. 29

Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2022. (I. 31.) önkormányzati rendelete

a 2022. évre, valamint 2023 január hónapra vonatkozó igazgatási szünet Gödi Polgármesteri Hivatalban történő elrendeléséről

2022.02.01.

Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya a Gödi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) alkalmazott köztisztviselőkre és ügykezelőkre, valamint munkavállalókra (a továbbiakban együtt: foglalkoztatott), továbbá a Hivatalt egyéb foglalkoztatásra irányuló vagy megbízási jogviszony keretében munkavégzési helyszínül használó személyekre terjed ki.

2. § Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete

a) 2022. július 25. napjától 2022. augusztus 5. napjáig,

b) 2022. december 27. napjától 2022. december 31. napjáig,

c) 2022. március 26. és 2022. október 15. napjaira áthelyezett munkanapokra,

d) 2023. január 2. napjától 2023. január 3. napjáig

a Hivatalban igazgatási szünetet rendel el.

3. § (1) Az igazgatási szünet ideje alatt a foglalkoztatottak részére rendes szabadságot kell kiadni, illetve azt a foglalkoztatottnak ki kell vennie.

(2) A 2. § szerinti igazgatási szünetek ideje alatt a Hivatal zárva tart.

(3) A jegyző az igazgatási szünet idejére Göd Város Önkormányzata működéséhez feltétlenül szükséges, halaszthatatlan feladatok elvégzése érdekében a rendes szabadság kivétele alól részben vagy egészben felmentést adhat.

4. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2023. január 4-én hatályát veszti.