Nagymaros Város Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2025. (IV. 30.) önkormányzati rendelete

a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátásokról, az igénybevételük módjáról és az értük fizetendő térítési díjakról szóló 10/2018. (XII.1.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2025. 06. 01- 2025. 06. 02

Nagymaros Város Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2025. (IV. 30.) önkormányzati rendelete

a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátásokról, az igénybevételük módjáról és az értük fizetendő térítési díjakról szóló 10/2018. (XII.1.) önkormányzati rendelet módosításáról

2025.06.01.

[1] Nagymaros Város Önkormányzata Képviselő-testületének célja a személyes gondoskodás körébe tartozó szociális ellátásért fizetendő intézményi térítési díjainak felülvizsgálata, figyelemmel az árképzés során a jogszabályi előírásokra, tekintettel a költségráfordítások és az infláció emelkedésére, valamint a lakosság teherviselő képességére.

[2] Nagymaros Város Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdés 8a. pontjában foglalt felhatalmazás alapján, a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 92. § (1) bekezdés a) pontjában és 115. §-ában kapott felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:

1. § (1) A személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátásokról, az igénybevételük módjáról és az értük fizetendő térítési díjakról szóló 10/2018. (XII.1.) önkormányzati rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.

(2) A személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátásokról, az igénybevételük módjáról és az értük fizetendő térítési díjakról szóló 10/2018. (XII.1.) önkormányzati rendelet 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.

2. § Ez a rendelet 2025. június 1-jén lép hatályba.

1. melléklet a 4/2025. (IV. 30.) önkormányzati rendelethez

1. melléklet

2. melléklet a 4/2025. (IV. 30.) önkormányzati rendelethez

2. melléklet