Nagybajom Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2025. (XI. 20.) önkormányzati rendelete
igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2025. 11. 21- 2026. 01. 03Nagybajom Város Önkormányzata Képviselő-testületének 13/2025. (XI. 20.) önkormányzati rendelete
igazgatási szünet elrendeléséről
[1] Nagybajom Város Önkormányzat Képviselő-testülete a Nagybajomi Közös Önkormányzati Hivatalban dolgozók szabadságának tervezhető kiadása érdekében, figyelemmel a költséghatékony hivatali működésre is, igazgatási szünetet rendel el az év végi időszakban, tekintettel a munkanap áthelyezés miatti eltérő munkarendre is.
[2] Nagybajom Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva – figyelemmel a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka-végzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. §-15. §-ban foglaltakra – a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya a Nagybajomi Közös Önkormányzati Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) köztisztviselőire, munkavállalóira terjed ki.
2. § A képviselő-testület a Hivatalban igazgatási szünetet rendel el:
a) 2025. december 13-án, és
b) 2025. december 23-tól 2025. december 31-ig.
3. § (1) Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel. Az igazgatási szünetben kizárólag a határidős feladatok ellátásáért felelős hivatali dolgozók végeznek munkát.
(2) A halotti anyakönyvezés az igazgatási szünet időtartama alatt biztosított, a Hivatal hirdetőtábláján közzétett elérhetőségen az anyakönyvvezetővel előzetesen történt telefonos időpont egyeztetést követően.
4. § Ez a rendelet 2025. november 21-én lép hatályba, és 2026. január 4-én hatályát veszti.