Juta Község Önkormányzat Képviselő-testületének 3/2015 (II.26.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2015. évi költségvetéséről
Hatályos: 2016. 03. 31- 2025. 02. 17Juta Község Önkormányzat Képviselő-testületének 3/2015 (II.26.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2015. évi költségvetéséről1
Juta Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában, meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya a képviselő-testületre, annak szerveire (polgármester, bizottságok) és az önkormányzat költségvetési szerveire terjed ki.
2. § (1) A képviselő-testület a címrendet a (2)–(3) bekezdés szerint állapítja meg.
(2) Az önállóan működő és gazdálkodó, valamint az önállóan működő költségvetési szervként működő intézmények külön-külön alkotnak egy-egy címet. Ennek felsorolását e rendelet 1. melléklete tartalmazza.
(3) Az önkormányzat költségvetésében szereplő nem intézményi kiadások és bevételek e rendelet 4–5. melléklete szerint külön-külön címet alkotnak.
A költségvetés bevételeinek és kiadásainak fő összege, a hiány/többlet mértéke
3. § (1)2 A képviselő-testület az önkormányzat és költségvetési szervei együttes 2015. évi költségvetését 247.563.000 Ft tárgyévi költségvetési bevétellel, 247.563.000 Ft tárgyévi költségvetési kiadással és 0 Ft költségvetési hiánnyal állapítja meg.
Az önkormányzat bevételei és kiadásai
4. § (1) A helyi önkormányzat költségvetési bevételeit – kivéve az európai uniós forrásból finanszírozott támogatással megvalósuló programok, projektek bevételeit - e rendelet 4. melléklete tartalmazza.
(2) A helyi önkormányzat költségvetési kiadásait e rendelet 5. melléklete tartalmazza.
(3) A helyi önkormányzat nevében végzett beruházások kiadásait beruházásonként e rendelet 6. melléklete tartalmazza.
(4) A helyi önkormányzat nevében végzett felújítások kiadásait felújításonként e rendelet 7. melléklete tartalmazza.
(5) A helyi önkormányzat által a lakosságnak juttatott támogatásokat, szociális, rászorultsági jellegű ellátásokat e rendelet 8. melléklete tartalmazza.
(6) Az európai uniós forrásból finanszírozott támogatással megvalósuló programok, projektek kiadásait, valamint a helyi önkormányzat ilyen projektekhez történő hozzájárulásait e rendelet 9. melléklete tartalmazza.
(7) A képviselő-testület az önkormányzati hivatal (közös önkormányzati) költségvetését e rendelet 10. melléklete szerint hagyja jóvá.
(8) A képviselő-testület az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv bevételeit és kiadásait e rendelet 11. melléklete szerint hagyja jóvá.
(9) A képviselő-testület az önállóan működő költségvetési szerv bevételeit és kiadásait e rendelet 12. melléklete szerint hagyja jóvá.
(10) A képviselő-testület az önállóan működő és gazdálkodó, valamint az önállóan működő költségvetési szervek engedélyezett létszámát e rendelet 13. melléklete szerint állapítja meg.
(11) A képviselő-testület a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként a 14. melléklet szerint hagyja jóvá.
(12) Azokat a fejlesztési célokat, amelyek megvalósításához Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény (továbbiakban: Stabilitási tv.) 3. § (1) bekezdése szerinti adósságot keletkeztető ügylet megkötése szükséges, valamint az adósságot keletkeztető ügyletek várható együttes összegét e rendelet 15. melléklete tartalmazza.
(13) Az adósságot keletkeztető ügyletekhez történő hozzájárulás részletes szabályairól a 353/2011. (XII. 30.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdésében meghatározott saját bevételek és a Stabilitási tv. 3. § (1) bekezdése szerinti adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségek arányát e rendelet 16. melléklete tartalmazza.
(14) Az önkormányzat költségvetési mérlegét e rendelet 17. melléklete tartalmazza.
A bevételek és kiadások közötti egyensúly megteremtéséhez szükséges intézkedések, a hitelműveletekkel kapcsolatos hatáskörök
5. § (1) A képviselő-testület a bevételek és kiadások közötti egyensúly megteremtése érdekében 0 e Ft forrás kiegészítő hitel felvételét hagyja jóvá. Ezen belül a felhalmozási célú hitel összege 0 e Ft, a legfeljebb 1 éves időtartamra felvehető folyószámla hitel összege 0 e Ft.
(2) A képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a számlavezető bankkal a folyószámla hitelkeret megállapodásnak a bankszámla-szerződésben rögzített 2015. évi kondíciókkal történő aláírására, illetve amennyiben a likviditási helyzet indokolja a számlavezető banktól munkabér és más rövid lejáratú hitel felvételére.
A bevételi többlet kezelése
6. § (1) A gazdálkodás során az év közben létrejött bevételi többletet a képviselő-testület értékpapír vásárlás, illetve pénzintézeti lekötés útján hasznosíthatja.
(2) Az (1) bekezdés szerinti hasznosítással kapcsolatos szerződések, illetve pénzügyi műveletek lebonyolítását 5.000.000. Ft-ig a képviselő-testület a polgármester hatáskörébe utalja. A polgármester a megtett intézkedésekről a következő képviselő-testületi ülésen tájékoztatást ad.
(3) A (2) bekezdésben meghatározott összeget meghaladó bevételi többlet felhasználásáról a képviselő-testület annak felmerülését követő testületi ülésén esetenként dönt.
Általános és céltartalék
7. § (1) A képviselő-testület az önkormányzat céltartalékát 0 Ft összegben e rendelet 18. mellékletében felsorolt célokra állapítja meg.
(2) A képviselő-testület az önkormányzat általános tartalékát 22.100 ezer Ft összegben állapítja meg.
(3) Az általános tartalék felhasználásáról a képviselő-testület az erre vonatkozó igény felmerülésekor egyedi határozatban dönt.
Több éves kihatással járó feladatok
8. § A képviselő-testület a többéves kihatással járó feladatok előirányzatait e rendelet 19. melléklete szerint fogadja el azzal, hogy a későbbi évek előirányzatait véglegesen az adott évi költségvetés elfogadásakor állapítja meg.
Előirányzat-felhasználási ütemterv
9. § A 2015. évi költségvetés bevételi és kiadási előirányzatainak felhasználási ütemtervét havi bontásban a 20. melléklet tartalmazza.
Közvetetett támogatások
10. § (1) Az önkormányzat által adott közvetett támogatásokat tartalmazó kimutatást e rendelet 21. melléklete tartalmazza.
A 2015. évi költségvetés végrehajtásának szabályai
11. § (1) A költségvetési szervek éves költségvetésének végrehajtásáért, a gazdálkodás jogszerűségéért, a takarékosság érvényesítéséért, a bevételek növeléséért az alapfeladatok sérelme nélkül a költségvetési szerv vezetője a felelős.
(2) A költségvetési szerv éves költségvetését a megállapított önkormányzati támogatás és saját bevételei terhére úgy köteles megtervezni, hogy abból biztosított legyen az éves gazdálkodás, illetve kötelezően ellátandó feladatait maradéktalanul teljesíteni tudja.
(3) A költségvetési szervnél tervezett bevételek elmaradása nem vonja automatikusan maga után a költségvetési támogatás növekedését. A kiadási előirányzatok – amennyiben a tervezett bevételek nem folynak be – nem teljesíthetők.
(4) A költségvetési szervek számadási kötelezettséggel tartoznak a részükre juttatott céljellegű támogatás rendeltetésszerű felhasználására vonatkozóan.
(5) A költségvetési szervek kizárólag a képviselő-testület előzetes jóváhagyásával nyújthatnak be szakmai pályázatokat abban az esetben, ha a pályázattal megvalósuló feladat ellátása költségvetési többlettámogatást igényel.
(6) Az önkormányzat költségvetési szervei éven túli fejlesztési kötelezettséget csak a képviselő-testület jóváhagyásával vállalhatnak.
(7) A képviselő testület a Polgármester Mötv 68. § (4) bekezdésében kapott felhatalmazása vonatkozásában az értékhatárt 1 millió Ft-ban állapítja meg.
12. § A helyi önkormányzati költségvetési szerv pénzmaradványát a képviselő-testület hagyja jóvá.
13. § (1) A helyi önkormányzat gazdálkodásának végrehajtó szerve a költségvetési szervként működő önkormányzati hivatal (közös önkormányzati hivatal).
14. § (1) Ha a helyi önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, e tényről a polgármester a képviselő-testületet tájékoztatja.
(2) A képviselő-testület a (1) bekezdés alapján - az első negyedév kivételével – negyedévenként, döntése szerinti időpontokban, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-i hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés – a helyi önkormányzatot érintő módon – a meghatározott hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
A költségvetési szerv előirányzat-módosításának szabályai
15. § (1) A helyi önkormányzat költségvetési rendeletében megjelenő bevételek és kiadások módosításáról, a kiadási és bevételi előirányzatok közötti átcsoportosításról a (2)–(6) bekezdésekben foglalt kivétellel a képviselő-testület dönt.
(2) A költségvetési szervek a költségvetésben jóváhagyott kiadási és bevételi előirányzataikat saját hatáskörben módosíthatják, a kiadási előirányzatokon belül átcsoportosítást hajthatnak végre a (3) – (6) bekezdésben foglalt szabályok betartása mellett.
(3) Az átcsoportosítás nem irányulhat a személyi juttatások előirányzatának növelésére kivéve az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról rendelkező 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 36. §. (2) bekezdésében foglalt eseteket.
(4) A költségvetési szervek a gazdálkodási év során elért többletbevételeiket a költségvetési rendeletben történő átvezetése, annak módosítása után használhatják fel.
(5) Az önállóan működő költségvetési szervek esetében az előirányzatok módosítására csak a pénzügyi-gazdasági feladatok ellátására kijelölt önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv vezetőjével történő előzetes egyeztetés alapján, annak egyetértésével kerülhet sor.
(6) A költségvetési szervek a saját hatáskörben végrehajtott előirányzat-módosításokat, valamint a többletbevételek felhasználáshoz kapcsolódó módosításokat kötelesek az irányító szervnek beterjeszteni, melyről a polgármester a képviselő-testületet 30 napon belül tájékoztatja. Az önállóan működő költségvetési szervek e kötelezettségüknek a pénzügyi-gazdasági feladatok ellátására kijelölt önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv adatszolgáltatása útján tesznek eleget.
Létszám- és bérgazdálkodással kapcsolatos előírások
16. § (1) A költségvetési szerv által jutalmazásra tervezett előirányzat (prémium címén teljesítményösztönzésre, személyi ösztönzésre) az eredeti rendszeres személyi juttatások előirányzatának 0,1 %-a.
(2) A költségvetési szerv vezetője önálló létszám- és bérgazdálkodási jogkörében eljárva a költségvetési szerv részére engedélyezett létszám-keretet a tényleges foglalkoztatás során köteles betartani.
(3) Az egyes foglalkoztatási formákra (teljes munkaidős, részmunkaidős, valamint a megbízási, tiszteletdíjas foglalkoztatás) álláshelyenként, illetve összességében az elemi költségvetésben tervezett (módosított személyi juttatás) előirányzatot nem lépheti túl.
(4) A költségvetési szerv csak abban az esetben fordulhat a fenntartóhoz személyi juttatási pótelőirányzat kérelemmel, ha előirányzata, illetve maradványa nem biztosítja törvényben előírt kötelezettségei teljesítését.
Támogatási szerződés
17. § (1) A támogatások átadása előtt a támogatás címzettjével megállapodást kell kötni.
(2) A támogatási szerződésben meg kell határozni:
a) a támogatott tevékenység konkrét meghatározását,
b) a támogatás összegét,
c) a támogatás felhasználásának célját,
d) a támogatás időtartamát, felhasználásának határidejét,
e) a támogatás rendelkezésre bocsátásának módját, feltételeit, ütemezését,
f) a beszámolással, továbbá az ellenőrzéssel kapcsolatos szabályokat,
g) a jogosulatlanul igénybe vett támogatás jogkövetkezményeit, visszafizetésének rendjét,
h) a támogatással kapcsolatos iratok, valamint a támogatás felhasználását alátámasztó bizonylatok teljes körű megőrzésének határidejét,
i) a támogatott tevékenység megvalósításában közreműködők bevonásának lehetőségét, a közreműködők által megvalósítható tevékenységeket,
j) a támogatás nyújtásához szükséges adatok és az azokban bekövetkező változások támogató felé történő bejelentésének kötelezettségét,
k) a támogatási szerződéstől való elállás, felmondás okait, valamint a támogatás visszavonásának okait.
(3) A képviselő-testület évente a november 15-ig magalkotandó éves belső ellenőrzési tervében beépíti a helyi önkormányzat költségvetéséből céljelleggel juttatott támogatások felhasználása elszámolásának ellenőrzését
(4) Az elszámolási kötelezettséget nem teljesítő, illetve a támogatást nem célirányosan felhasználó szervezetek, személyek részére újabb támogatás 1 évig nem ítélhető meg.
18. § A nettó 8 millió Ft-ot elérő, vagy azt meghaladó értékű az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 1. melléklet III. Gazdálkodási adatok 4. pontjában meghatározott szerződéseket közzé kell tenni a helyben szokásos módon, illetve e törvénynek megfelelően a szerződés létrejöttét követő 60 napon belül.
19. § A költségvetési szerv költségvetési támogatását a képviselő-testület a költségvetési szervek pénzellátási rendje szerint biztosítja. Az egyéb szervezetek részére nyújtott támogatások a megállapodásoknak megfelelően, illetve negyedévente egyenlő részletekben kerülnek kiutalásra.
20. § A Környezetvédelmi Alap bevételeit a csatornázás, a szennyvíztisztítás, a víz bázisvédelem, a települési monitoring kialakítása és működtetése, a tartós környezetkárosodások kármentesítése, a potenciális és a tényleges szennyező források szennyezésének megelőző, illetve utólagos műszaki védelme megvalósításához, illetve biztosításához kell felhasználni.
Szolgáltatási szerződés
21. § Az önkormányzat által irányított költségvetési szervekben szakmai alapfeladat keretében szellemi tevékenység szolgáltatási szerződéssel, számla ellenében történő igénybevételének szabályai:
(1) Az önkormányzat által felügyelt költségvetési szervnél, szakmai alapfeladat keretében szellemi tevékenység végzésére szolgáltatási szerződéssel, számla ellenében külső személy vagy szervezet az e §-ban meghatározott feltételekkel vehető igénybe.
(2) A szolgáltatási szerződést írásban kell megkötni.
(3) A szerződéskötés feltétele, hogy
a) a költségvetési szerv az adott feladat ellátáshoz megfelelő szakértelemmel rendelkező személyt nem foglalkoztat, vagy
b) eseti, nem rendszeres jellegű feladat ellátása szükséges és a költségvetési szerven belül a feladat ellátásához megfelelő szakértelemmel rendelkező személy átmenetileg nem áll rendelkezésre.
(4) Jogszabályban vagy a költségvetési szerv szervezeti és működési szabályzatában meghatározott vezetői feladat ellátására szolgáltatási szerződés nem köthető.
(5) A feladat ellátásának – a fenntartóval egyeztetett - részletes feltételeit, az ellátható feladatokat a költségvetési szerv szervezeti és működési szabályzatban határozza meg.
(6) A szerződésnek tartalmaznia kell különösen:
a) az ellátandó feladatot,
b) a díjazás mértékét,
c) részletes utalást arra, hogy a (3) bekezdésben írt feltétel mely körülményre tekintettel áll fenn,
d) a szerződés időtartamát,
e) szervezettel kötendő szerződés esetén azt, hogy a szervezet részéről személy szerint ki(k) köteles(ek) a feladat ellátására, valamint,
f) a teljesítés igazolására felhatalmazott személy megnevezését.
Önkormányzati biztos kirendelése
22. § (1) Ha a helyi önkormányzat által irányított költségvetési szerv harminc napon túli elismert tartozásállományának mértéke eléri az éves eredeti kiadási előirányzatának 10%-át vagy a százötven millió forintot, és e tartozását egy hónapon belül nem tudja harminc nap alá szorítani, a képviselő-testület a költségvetési szervhez – az Áht. 71. § (2) és (3) bekezdésben foglalt hatáskörrel rendelkező önkormányzati biztost jelöl ki.
(2) Az önkormányzati biztos kirendelését az (1) bekezdésben meghatározott mértékű elismert tartozásállomány elérése esetén a képviselő-testületnél a polgármester kezdeményezi.
(3) Ha a polgármester a kötelezettségének nem tesz eleget, a biztos kirendelését indítványozhatja
a) az önkormányzat képviselő-testületének pénzügyi bizottsága,
b) a helyi önkormányzat jegyzője a polgármesteren keresztül,
c) a helyi önkormányzat képviselő-testülete által megbízott könyvvizsgáló,
d) a költségvetési szerv vezetője.
(4) Az önkormányzati biztost a jelölhető személyek, illetve szervezetek közül a képviselő-testület döntése alapján a polgármester bízza meg, és ennek tényét a helyben szokásos módon teszi közzé.
Záró és egyéb rendelkezések
23. § (1) A képviselő-testület a polgármesternek e rendelet elfogadásáig az átmeneti időszakban tett intézkedéseiről (bevételek beszedése, az előző évi kiadási előirányzatokon belül a kiadások arányos teljesítése) szóló beszámolóját elfogadja. Az átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások e rendeletbe beépítésre kerültek.
(2) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
Az önkormányzat önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szervei |
|---|
|
Juta Község Önkormányzata |
|
Az önkormányzat önállóan működő költségvetési szervei |
|
Jutai Közös Önkormányzati Hivatal |
|
Az önkormányzat költségvetésében szereplő nem intézményi kiadások |
2. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
|
|
Működési cél |
összeg |
|
önkormányzat |
23152 |
|
közös hivatal |
2 |
|
Felhalmozási cél |
összeg |
|
0 |
|
3. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
||
|
Működési cél |
Felhalmozási cél |
|
|
Bevételek |
0 |
0 |
|
Működési cél |
Felhalmozási cél |
|
|
Kiadások |
0 |
0 |
4. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
I. Működési bevételek (adatok eFt-ban) |
Állam-igazgatási feladatok |
Kötelező feladat- |
Önként vállalt |
ÖSSZE-SEN |
|---|---|---|---|---|
|
1. Kapott támogatás |
13131 |
105838 |
0 |
118969 |
|
központi költségvetéstől kapott támogatás |
13131 |
105838 |
0 |
118969 |
|
irányító szervtől kapott támogatás |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2. Működési célú támogatásértékű bevétel |
0 |
26490 |
0 |
26490 |
|
elkülönített állami pénzalapból |
0 |
24367 |
0 |
24367 |
|
társadalombiztosítás pénzügyi alapjaiból |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
helyi önkormányzatttól |
0 |
1686 |
0 |
1686 |
|
nemzetiségi önkormányzattól |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
többcélú kistérségi társulástól |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
jogi személyiségű társulástól |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
térségi fejlesztési tanácstól |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
európai uniós forrásból |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
fejezeti kezelésű előirányzatból |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
központi költségvetésből |
0 |
437 |
0 |
437 |
|
3. Közhatalmi bevételek |
0 |
24179 |
0 |
24179 |
|
adók |
0 |
23524 |
0 |
23524 |
|
illetékek |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
járulékok |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
hozzájárulások |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
bírságok |
0 |
655 |
0 |
655 |
|
díjak |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
egyéb fizetési kötelezettségek |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
4. Intézményi működési bevétel |
0 |
9295 |
696 |
9991 |
|
áru és készletértékesítés |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
nyújtott szolgáltatások ellenértéke |
0 |
2789 |
0 |
2789 |
|
bérleti díj bevételek |
0 |
3537 |
0 |
3537 |
|
intézményi ellátási díjak |
0 |
874 |
596 |
1470 |
|
alkalmazottak térítése |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
általános forgalmi adó bevételek |
0 |
2095 |
0 |
2095 |
|
hozam és kamatbevételek |
0 |
0 |
100 |
100 |
|
5. Működési célú átvett pénzeszköz |
0 |
24158 |
0 |
24158 |
|
6. Előző évi működési célú maradvány átvétele |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
II. Felhalmozási |
0 |
13683 |
0 |
13683 |
|
1. Felhalmozási bevételek |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
tárgyi eszközök és immateriális javak értékesítése |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
koncessziós díj |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
bérleti díjak |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
pénzügyi befektetések bevételei |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2. Felhalmozási célú támogatásértékű bevétel |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3. Felhalmozási célú átvett pénzeszköz |
0 |
2437 |
0 |
2437 |
|
3. Előző évi felhalmozási célú maradvány átvétele |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
III. Kölcsönök |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1. Működési célú kölcsönök |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
kapott kölcsönök |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
nyújtott kölcsön visszatérülése |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2. Felhalmozási célú kölcsönök |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
kapott kölcsönök |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
nyújtott kölcsön visszatérülése |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
BEVÉTELEK ÖSSZESEN: |
13131 |
206080 |
696 |
219907 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
IV. Előző évi pénzmaradvány |
0 |
23154 |
0 |
23154 |
|
1. Előző évi működési célú pénzmaradvány igénybevétele (BELSŐ FINANSZÍROZÁS) |
0 |
23154 |
0 |
23154 |
|
2. Előző évi felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevétele |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
V. Finanszírozási célú pénzügyi műveletek bevételei |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
működési célú |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
felhalmozási célú |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
VI. Aktív pénzügyi műveletek |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Államháztartáson belüli megelőlegezések |
0 |
4502 |
0 |
4502 |
|
BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN: |
13131 |
233736 |
696 |
247563 |
5. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
||||
|
Állam-igazgatási feladatok |
Kötelező |
Önként vállalt |
Összesen |
|
|
MŰKÖDÉSI KIADÁSOK |
14668 |
171316 |
10700 |
196684 |
|
Személyi juttatások |
81131 |
81131 |
||
|
Munkaadót terhelő járulékok |
0 |
|||
|
Szociális hozzájárulási adó |
18815 |
18815 |
||
|
Dologi kiadások |
54713 |
54713 |
||
|
Ellátottak pénzbeli jutattásai |
14668 |
14668 |
||
|
Egyéb működéi célú kiadások |
16657 |
10700 |
27357 |
|
|
FELHALMOZÁSI KIADÁSOK |
15242 |
15242 |
||
|
Intézményi beruházások |
5413 |
5413 |
||
|
Felújítások |
9829 |
9829 |
||
|
Kormányzati beruházások |
0 |
|||
|
Lakástámogatás |
0 |
|||
|
Lakásépítés |
0 |
|||
|
Egyéb felhalmozási kiadások |
0 |
|||
|
0 |
||||
|
KÖLCSÖNÖK |
19017 |
19017 |
||
|
Működési célú kölcsönök |
0 |
|||
|
Kölcsön nyújtása |
0 |
|||
|
Kölcsön törlesztése |
9978 |
9978 |
||
|
Felhalmozási célú kölcsönök |
0 |
|||
|
Kölcsön nyújtása |
0 |
|||
|
Kölcsön törlesztése |
0 |
|||
|
Áht. Belüli megelőlegezések visszafizetések |
9039 |
9039 |
||
|
TARTALÉKOK |
16620 |
16620 |
||
|
Általános tartalék |
16620 |
16620 |
||
|
Céltartalék |
0 |
|||
|
Működési célú |
0 |
|||
|
Felhalmozási célú |
0 |
|||
|
14668 |
222195 |
10700 |
247563 |
|
|
FINANSZÍROZÁSI CÉLÚ PÉNZÜGYI MŰVELETEK KIADÁSAI (KÜLSŐ FINANSZÍROZÁS) |
||||
|
működési célú |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
felhalmozási célú |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
PASSZÍV PÉNZÜGYI MŰVELETEK |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
247563 |
|
6. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
|
|
Feladat megnevezése |
előirányzat összege |
|
közfoglalkoztatás eszköz beszerzés |
533 |
|
egyéb tárgyi eszköz beszerzés |
705 |
|
laptop vásárlás |
918 |
|
kamerea rendszer temető |
481 |
|
buszöböl tervezés |
800 |
|
csapadék víz engedélyezési díj |
450 |
|
KAVÍZ értéknövelő beruházás |
1526 |
7. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
|
|
Felújítási cél megnevezése |
előirányzat összege |
|
KAVIZ építmény felújítás |
5827 |
|
Közmüvelődési intézmény nagyterem felújítás |
4002 |
8. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
|
|
Támogatás |
összeg |
|
- |
0 |
|
Szociális, rászorultsági ellátás |
összeg |
|
- |
0 |
9. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
|||
|
2014 |
|||
|
EU program, projekt megnevezése |
EU forrás |
Saját forás |
Összesen |
|
Kultúrház felújítás |
3601 |
972 |
4573 |
|
2015 |
|||
|
EU program, projekt megnevezése |
EU forrás |
Saját forás |
Összesen |
|
- |
0 |
0 |
0 |
|
2016 |
|||
|
EU program, projekt megnevezése |
EU forrás |
Saját forás |
Összesen |
|
- |
0 |
0 |
0 |
10. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
BEVÉTELEK |
adatok ezer Ft-ban |
|||||
|
MŰKÖDÉSI BEVÉTELEK |
Kötelező |
Önként |
Összesen |
|||
|
Kapott támogatás |
71725 |
0 |
71725 |
|||
|
Irányító szervtől kapott támogatás |
71021 |
0 |
71021 |
|||
|
Működési célú támogatásértékű bevétel |
83 |
0 |
0 |
|||
|
Helyi önkormányzattól |
324 |
0 |
0 |
|||
|
Intézményi működési bevétel |
295 |
0 |
0 |
|||
|
Nyújtott szolgáltatás ellenértéke |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Pénzmaradvány |
2 |
0 |
0 |
|||
|
Bérleti díj bevételek |
0 |
0 |
0 |
|||
|
FELHALMOZÁSI BEVÉTELEK |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Tárgyi eszközök értékesítése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
KÖLCSÖNÖK |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Nyújtott kölcsönök visszatérülése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
KIADÁSOK |
||||||
|
MŰKÖDÉSI KIADÁSOK |
Személyi juttatások |
Munkaadót terhelő járulékok |
Szocális hozzájárulási adó |
Dologi kiadások |
Ellátottak pénzbeli jutattásai |
Egyéb működési célú kiadások |
|
Igazgatási tevékenység |
49350 |
0 |
13289 |
7086 |
0 |
0 |
|
Fénymásoló javítása |
0 |
0 |
0 |
500 |
0 |
0 |
|
Irodaszer vásárlása |
0 |
0 |
0 |
1500 |
0 |
0 |
|
Közfoglalkoztatás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Összesen: |
49350 |
0 |
13289 |
9086 |
0 |
0 |
|
Kötelező feladatellátás |
49350 |
0 |
13289 |
9086 |
0 |
0 |
|
Önként vállalt feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
FELHALMOZÁSI KIADÁSOK |
Intézményi beruházások |
Felújítások |
Egyéb felhalmozási kiadások |
|||
|
Informatikai fejlesztés |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Bútor beszerzése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Épület felújítása |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Fűtési rendszer korszerűsítése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Vizesblokk felújítása |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Összesen: |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Kötelező feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Önként vállalt feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
KÖLCSÖNÖK |
Műkődési célú |
Felhalmozási célú |
||||
|
Kölcsön nyújtása |
0 |
0 |
||||
|
Kölcsön törlesztése |
0 |
0 |
||||
|
TARTALÉKOK |
||||||
|
Általános tartalék |
0 |
|||||
|
Céltartalék |
0 |
|||||
|
működési célú |
0 |
|||||
|
felhalmozási célú |
0 |
|||||
11. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
BEVÉTELEK |
adatok ezer Ft-ban |
|||||
|
MŰKÖDÉSI BEVÉTELEK |
Kötelező |
Önként |
Összesen |
|||
|
Kapott támogatás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Irányító szervtől kapott támogatás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Működési célú támogatásértékű bevétel |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Helyi önkormányzattól |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Intézményi működési bevétel |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Nyújtott szolgáltatás ellenértéke |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Bérleti díj bevételek |
0 |
0 |
0 |
|||
|
FELHALMOZÁSI BEVÉTELEK |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Tárgyi eszközök értékesítése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
KIADÁSOK |
||||||
|
MŰKÖDÉSI KIADÁSOK |
Személyi juttatások |
Munkaadót terhelő járulékok |
Szocális hozzájárulási adó |
Dologi kiadások |
Ellátottak pénzbeli jutattásai |
Egyéb működési célú kiadások |
|
Feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Fénymásoló javítása |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Irodaszer vásárlása |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Közfoglalkoztatás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Összesen: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Kötelező feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Önként vállalt feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
FELHALMOZÁSI KIADÁSOK |
Intézményi beruházások |
Felújítások |
Egyéb felhalmozási kiadások |
|||
|
Informatikai fejlesztés |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Bútor beszerzése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Épület felújítása |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Fűtési rendszer korszerűsítése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Vizesblokk felújítása |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Összesen: |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Kötelező feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Önként vállalt feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
KÖLCSÖNÖK |
Műkődési célú |
Felhalmozási célú |
||||
|
Kölcsön nyújtása |
0 |
0 |
||||
|
Kölcsön törlesztése |
0 |
0 |
||||
|
TARTALÉKOK |
||||||
|
Általános tartalék |
0 |
|||||
|
Céltartalék |
0 |
|||||
|
működési célú |
0 |
|||||
|
felhalmozási célú |
0 |
|||||
12. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
BEVÉTELEK |
adatok ezer Ft-ban |
|||||
|
MŰKÖDÉSI BEVÉTELEK |
Kötelező |
Önként |
Összesen |
|||
|
Kapott támogatás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Irányító szervtől kapott támogatás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Működési célú támogatásértékű bevétel |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Helyi önkormányzattól |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Intézményi működési bevétel |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Nyújtott szolgáltatás ellenértéke |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Bérleti díj bevételek |
0 |
0 |
0 |
|||
|
FELHALMOZÁSI BEVÉTELEK |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Tárgyi eszközök értékesítése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
KIADÁSOK |
||||||
|
MŰKÖDÉSI KIADÁSOK |
Személyi juttatások |
Munkaadót terhelő járulékok |
Szocális hozzájárulási adó |
Dologi kiadások |
Ellátottak pénzbeli jutattásai |
Egyéb működési célú kiadások |
|
Feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Fénymásoló javítása |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Irodaszer vásárlása |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Közfoglalkoztatás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Összesen: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Kötelező feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Önként vállalt feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
FELHALMOZÁSI KIADÁSOK |
Intézményi beruházások |
Felújítások |
Egyéb felhalmozási kiadások |
|||
|
Informatikai fejlesztés |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Bútor beszerzése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Épület felújítása |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Fűtési rendszer korszerűsítése |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Vizesblokk felújítása |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Összesen: |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Kötelező feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
Önként vállalt feladatellátás |
0 |
0 |
0 |
|||
|
KÖLCSÖNÖK |
Műkődési célú |
Felhalmozási célú |
||||
|
Kölcsön nyújtása |
0 |
0 |
||||
|
Kölcsön törlesztése |
0 |
0 |
||||
|
TARTALÉKOK |
||||||
|
Általános tartalék |
0 |
|||||
|
Céltartalék |
0 |
|||||
|
működési célú |
0 |
|||||
|
felhalmozási célú |
0 |
|||||
13. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
Költségvetési szerv |
Létszám |
|---|---|
|
polgármesteri hivatal/közös önkormányzati hivatal |
16 |
|
önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv |
3 |
|
önállóan működő költségvetési szerv |
0 |
|
Összesen: |
19 |
14. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
Költségvetési szerv |
Létszám |
|---|---|
|
polgármesteri hivatal/körjegyzőség |
0 |
|
önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv |
19 |
|
önállóan működő költségvetési szerv |
0 |
|
Összesen: |
19 |
15. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
Fejlesztési célok megnevezése |
Adósságot keletkeztető ügylet összege |
|---|---|
|
- |
0 |
|
Összesen: |
0 |
16. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
1. Saját bevételek (adatok ezer Ft-ban)
|
2015 |
|
|
a helyi adóból származó bevétel, |
23524 |
|
az önkormányzati vagyon és az önkormányzatot megillető vagyoni értékű jog értékesítéséből és hasznosításából származó bevétel, |
3279 |
|
az osztalék, a koncessziós díj és a hozambevétel, |
0 |
|
a tárgyi eszköz és az immateriális jószág, részvény, részesedés, vállalat értékesítéséből vagy privatizációból származó bevétel, |
0 |
|
bírság-, pótlék- és díjbevétel, valamint |
360 |
|
a kezességvállalással kapcsolatos megtérülés. |
0 |
|
Összesen: |
27163 |
2. Adósságot keletkeztető ügylete (adatok ezer Ft-ban)
|
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
|
|
hitel, kölcsön |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
értékpapír |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
váltó |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
pénzügyi lízing |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
adásvételi szerződés megkötése a visszavásárlási kötelezettség kikötésével |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
legalább háromszázhatvanöt nap időtartamú halasztott fizetés, részletfizetés, és a még ki nem fizetett ellenérték, |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
külföldi hitelintézetek által, származékos műveletek különbözeteként az Államadósság Kezelő Központ Zrt.-nél elhelyezett fedezeti betétek, és azok összege. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Összesen: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
17. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
BEVÉTELEK |
||||
|---|---|---|---|---|
|
Megnevezés |
Államigazgatási feladatok |
Kötelező feladat |
Önként vállalt |
Összesen |
|
KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK |
||||
|
Pénzforgalmi bevételek |
||||
|
Működési célú |
13131 |
189960 |
696 |
203787 |
|
Kapott támogatás |
13131 |
105838 |
0 |
118 969 |
|
Működési célú támogatásértékű bevétel |
0 |
26490 |
0 |
26 490 |
|
Közhatalmi bevételek |
0 |
24179 |
0 |
24 179 |
|
Intézményi működési bevétel |
0 |
9295 |
696 |
9 991 |
|
Működési célú átvett pénzeszköz |
0 |
24158 |
0 |
24 158 |
|
Előző évi működési célú pénzmaradvány átvétele |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Felhalmozási célú |
0 |
16120 |
0 |
16 120 |
|
Felhalmozási bevételek |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Felhalmozási célú támogatásértékű bevétel |
0 |
13683 |
0 |
13 683 |
|
Felhalmozási célú átvett pénzeszköz |
0 |
2437 |
0 |
2 437 |
|
Előző évi felhalmozási célú maradvány átvétele |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
BEVÉTELEK ÖSSZESEN |
13131 |
206080 |
696 |
219907 |
|
A HIÁNY FINANSZÍROZÁSÁNAK MÓDJA |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Belső forrásból |
0 |
23154 |
0 |
23 154 |
|
I. Működési célú pénzmaradvány igénybevétele |
0 |
23154 |
0 |
23 154 |
|
II. Felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevétele |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Külső forrásból |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Működési célú hitelfelvétel |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Felhalmozási célú hitelfelvétel |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Államháztartáson belüli megelőlegezések |
0 |
4502 |
0 |
4 502 |
|
BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN |
13131 |
233736 |
696 |
247 563 |
|
Működési célú bevételek összesen |
13131 |
213114 |
696 |
231 443 |
|
Felhalmozási célú bevételek összesen |
0 |
16120 |
0 |
16 120 |
|
KIADÁSOK |
||||
|
Megnevezés |
Államigazgatási feladatok |
Kötelező feladat |
Önként vállalt |
Összesen |
|
KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁSOK |
||||
|
Pénzforgalmi kiadások |
||||
|
Működési célú |
14668 |
171316 |
10700 |
196684 |
|
Személyi jellegű kiadások |
0 |
81131 |
0 |
81 131 |
|
Munkaadót terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
0 |
18815 |
0 |
18 815 |
|
Dologi kiadások |
0 |
54713 |
0 |
54 713 |
|
Ellátottak pénzbeli juttatásai |
14668 |
0 |
0 |
14 668 |
|
Egyéb működési célú kiadások |
0 |
16657 |
10700 |
27 357 |
|
Felhalmozási célú |
0 |
15242 |
0 |
15 242 |
|
Intézményi beruházások |
0 |
5413 |
0 |
5 413 |
|
Felújítások |
0 |
9829 |
0 |
9 829 |
|
Kormányzati beruházások |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Lakástámogatás |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Lakásépítés |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Egyéb felhalmozási kiadások |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Pénzforgalmi nélküli kiadások |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Működési célú tartalékok |
0 |
16620 |
0 |
16 620 |
|
Általános tartalék |
0 |
16620 |
0 |
16 620 |
|
Céltartalékok |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Felhalmozási célú tartalékok |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Fejlesztési céltartalék |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
KÖLTSÉGVETÉSI HIÁNY |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Működési hiány |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Felhalmozási hiány |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
FINANSZÍROZÁSI CÉLÚ KIADÁSOK |
19017 |
0 |
0 |
19 017 |
|
Működési célú hiteltörlesztés |
9978 |
0 |
0 |
9 978 |
|
Áht. Belüli megelőlegezések, visszafizetések |
9039 |
0 |
0 |
9 039 |
|
Felhalmozási célú hiteltörlesztés |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
KIADÁSOK ÖSSZESEN |
33685 |
203178 |
10700 |
247 563 |
|
A KÖLTSÉGVETÉS |
20554 |
-2902 |
10004 |
27 656 |
|
Működési hiány |
20554 |
-2024 |
10004 |
28 534 |
|
Felhalmozási hiány |
0 |
-878 |
0 |
-878 |
|
KIADÁSOK MINDÖSSZESEN |
33685 |
203178 |
10700 |
247 563 |
|
Működési célú kiadások összesen |
33685 |
187936 |
10700 |
232 321 |
|
Felhalmozási célú kiadások összesen |
0 |
15242 |
0 |
15 242 |
18. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
|
|
cél megnevezése |
összeg |
|
- |
0 |
19. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
||||
|
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
|
|
hosszú lejáratra kapott kölcsönök |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
tartozások fejlesztési célú kötvénykibocsátásból |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
tartozások működési célú kötvénykibocsátásból |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
beruházási és fejlesztési hitelek |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
működési célú hosszú lejáratú hitelek |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
egyéb hosszú lejáratú kötelezettségek |
0 |
0 |
0 |
0 |
20. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
|||||||||||||
|
jan. |
febr. |
márc. |
ápr. |
máj. |
jún. |
júl. |
aug. |
szept. |
okt. |
nov. |
dec. |
összesen |
|
|
BEVÉTELEK |
|||||||||||||
|
MÛKÖDÉSI BEVÉTELEK |
300 |
300 |
1300 |
300 |
300 |
1300 |
100 |
100 |
1300 |
1200 |
1200 |
2291 |
9991 |
|
TÁMOGATÁSOK |
13978 |
9318 |
9318 |
9318 |
9318 |
9318 |
9318 |
9318 |
9486 |
9905 |
10320 |
10054 |
118969 |
|
FELHALMOZÁSI ÉS TŐKE JELLEGŰ BEVÉTELEK |
0 |
0 |
0 |
0 |
13579 |
0 |
0 |
0 |
0 |
104 |
0 |
0 |
13683 |
|
TÁMOGATÁSÉRTÉKÛ BEVÉTELEK |
2888 |
2000 |
0 |
0 |
2000 |
21100 |
2000 |
3000 |
3500 |
4000 |
4238 |
5943 |
50669 |
|
VÉGLEGESEN ÁTVETT PÉNZESZKÖZÖK |
800 |
800 |
5300 |
800 |
2000 |
1200 |
300 |
300 |
7500 |
1900 |
7049 |
3148 |
31097 |
|
TÁMOGATÁSI KÖLCSÖNÖK VISSZATÉRÜLÉSE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
KÖLTSÉGVETÉSI HIÁNY BELSŐ FINANSZÍROZÁSÁRA SZOLGÁLÓ PÉNZFORGALOM NÉLKÜLI BEVÉTELEK |
23154 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
23154 |
|
ÉRTÉKPAPÍROK ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK BEVÉTELE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
KÖTVÉNYEK KIBOCSÁTÁSÁNAK BEVÉTELE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
HITELEK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
KIADÁSOK |
|||||||||||||
|
MŰKÖDÉSI KIADÁSOK |
15808 |
15808 |
15808 |
15808 |
15808 |
15808 |
20808 |
20808 |
25808 |
25808 |
25063 |
19178 |
232321 |
|
FELHALMOZÁSI KIADÁSOK |
0 |
0 |
4002 |
0 |
2064 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3000 |
0 |
6176 |
15242 |
|
KÖLCSÖNÖK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
21. melléklet a 3/2015. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
adatok ezer Ft-ban |
|
|
Támogatás megnevezése |
Összeg |
|
ellátottak térítési díjának, illetve kártérítésének méltányossági alapon történő elengedésének összege |
0 |
|
lakosság részére lakásépítéshez, lakásfelújításhoz nyújtott kölcsönök elengedésének összege |
0 |
|
helyi adónál, gépjárműadónál biztosított kedvezmény, mentesség összege adónemenként |
0 |
|
helyiségek, eszközök hasznosításából származó bevételből nyújtott kedvezmény, mentesség összege |
0 |
|
egyéb nyújtott kedvezmény vagy kölcsön elengedésének összege |
0 |
Az önkormányzati rendeletet a Juta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 17.) önkormányzati rendelete 27. §-a hatályon kívül helyezte 2025. február 18. napjával.
A 3. § (1) bekezdése Juta Község Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2016. (III. 30.)önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.