Kisvárda Város Önkormányzata Képviselő-testületének 26/2016.(VII.18.) önkormányzati rendelete
az egészségügyi alapellátások körzeteinek megállapításáról és kialakításáról
Hatályos: 2021. 05. 19- 2021. 11. 28az egészségügyi alapellátások körzeteinek megállapításáról és kialakításáról
Kisvárda Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében,
1. § Kisvárda Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat):
a) háziorvosi,
b) házi gyermekorvosi,
c) fogorvosi,
d) védőnői,
e) iskola-egészségügyi ,
f) háziorvosi ügyeleti,
g) fogorvosi ügyeleti
egészségügyi alapellátást működtet.
2. § A háziorvosi egészségügyi alapellátás körzete az 1. mellékletben foglaltak szerint Kisvárda város közigazgatási területére terjed ki.
3. § (1) A házi gyermekorvosi egészségügyi alapellátás körzete a 2. mellékletben foglaltak
4. § A fogorvosi egészségügyi alapellátás körzete a 3. mellékletben foglaltak szerint Kisvárda, Kékcse, Berkesz, Nyírlövő, Lövőpetri, Szabolcsbáka, Tornyospálca települések közigazgatási területeire, továbbá Kisvárda városban működő Bessenyei György Gimnázium, Szent László Katolikus Szakközépiskola, II. Rákóczi Ferenc Szakközép-és Szakiskola és a Református Általános Iskola és Gimnázium köznevelési intézményekre terjed ki.
5. § A védőnői egészségügyi alapellátás körzete az 4. mellékletben foglaltak szerint Kisvárda város közigazgatási területére terjed ki
6. § Az iskola-egészségügyi alapellátás körzete az 5. mellékletben foglaltak szerint Kisvárda város közigazgatási területén működő köznevelési intézményekre terjed ki.
7. § A háziorvosi ügyeleti ellátás körzete a 6. mellékletben foglalt településekre terjed ki.
8. § A fogorvosi ügyeleti ellátás körzete a 7. mellékletben foglalt településekre terjed ki.
9. § (1) Ez a rendelet a kihirdetése napján lép hatályba.
(2) Hatályát veszti a háziorvosi körzetek meghatározásáról szóló 26/2011.(XI.30.) önkormányzati rendelet.
1. melléklet
2. melléklet
3. melléklet
4. melléklet
5. melléklet
6. melléklet
7. melléklet